PD4DX schreef:
Frank,
Wij begrijpen best dat je gefrustreerd bent, maar we leven in 2010 dus vergeet die gulden!....Verder heeft je Wao etc ook helemaal niks met de Diamond voeding te maken dus laat dat er AUB ook buiten.......
Ter zake: Het is inderdaad een bekend probleem, mijn Diamond heeft er ook wel eens last van zelfs als hij niet belast wordt en gewoon niks staat te doen. Persoonlijk kan het mij niet zo storen ik moet er soms wel om lachen als er weer zo'n zacht fluit toontje door de shack gaat. Maar goed misschien is het bij jou wel erger dan bij mij hier. ?
Welke stappen heb je inmiddels al ondernomen? Heb jezelf al contact gehad met Diamond of alleen je leverancier die zegt niks te kunnen doen? En vervolgens wil je Diamond aan de schandpaal hangen? Denk dat je met die laatste instelling uiteindelijk toch weinig los krijgt bij Diamond.
Gr Jelle
de gulden zal ik nooit vergeten , de euro is ons door de keel gedrukt.
ik heb inmiddels naar lang wachten een reactie gekregen,die hieronder
Onderstaand het antwoord van de importeur,
We kunnen 2 dingen doen,
1: u stuurt de voeding direct naar ons retour.
2: wij nemen contact met u op zodra de ventilatoren geleverd zijn. (bij de importeur deze zal het vervangen)
( U kunt de voeding blijven gebruiken dit is geen probleem en brengt geen extra schade toe)
Antwoord leverancier:
Het probleem met de GSV-3000 ligt aan de ventilator. Diamond zal hierop aktie ondernemen. Waarschijnlijk krijg ik dan een aantal nieuwe ventilatoren. We kunnen dan de ventilator is de voeding van je klant ook gaan vervangen. Tot die tijd moet hij helaas even geduld hebben.
ik stuur hem op dus laat het andere voor nemen ff met rust, ps m,n nl is niet zo goed ivm punten en commas ik ben dislecties dan weet je dat ook dat niet iedereen de nl taal machtig is zeker leraar geweest