WAP-contest en VRZA radiokamp.
De VRZA afdeling Eemland zal onder de Call PI4RCB in sectie A meedoen aan de WAP-contest die gehouden wordt op 13 juni van 14.00-20.00 UTC (16.00-22.00 LT). Omdat de WAP-contest en de VRZA Radiokampweek dit jaar tegelijk vallen hebben de operators besloten dit jaar aan de contest deel te nemen vanaf het terrein van de Radiokampweek.
We hebben maar beperkte middelen tot onze beschikking, alleen de banden 2m. en 70cm. en een verticale rondstraler op 12 meter hoogte, maar we hopen door onze bijzonder locatie toch wat punten te kunnen verzamelen. Wij zullen zoveel mogelijk uitluisteren op 145.400 MHz in FM. Onze locator is JO22TF, en de provincie is natuurlijk Gelderland (GD)
PI4RCB in de WAP-contest
PI4RCB in de WAP-contest
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!
- PA3GNZ, Tjeerd
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
- Roepletters: PA3GNZ
- Locatie: JO22NB
- Contacteer:
Re: PI4RCB in de WAP-contest
Suc6 Wim.
Ik heb nog wat prijzen staan uit de periode dat ik aan deze contest deelnaam, eind '80 begin '90.
Ik heb nog wat prijzen staan uit de periode dat ik aan deze contest deelnaam, eind '80 begin '90.
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514
BQC: 461
NTC: 004
https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/
PA3GNZ / NL-9514
BQC: 461
NTC: 004
https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/
Re: PI4RCB in de WAP-contest
Dank je Tjeerd, hoop je te werken 13 juniPA3GNZ, Tjeerd schreef: ↑16 mei 2026, 18:38 Suc6 Wim.
Ik heb nog wat prijzen staan uit de periode dat ik aan deze contest deelnaam, eind '80 begin '90.
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!
- PA3GNZ, Tjeerd
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
- Roepletters: PA3GNZ
- Locatie: JO22NB
- Contacteer:
Re: PI4RCB in de WAP-contest
Het valt midden in mijn vakantie. 
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514
BQC: 461
NTC: 004
https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/
PA3GNZ / NL-9514
BQC: 461
NTC: 004
https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/
Re: PI4RCB in de WAP-contest
PI4GN doet ook mee aan deze leuke contest.
Hopelijk veel deelnemers.
Station : 400 W 6 x 9 ele yagies. TX circulair, RX omschakelbaar tussen vertikaal en horizontaal.
In 1 van de vorige contesten iemand met een portofoon in de Biesbosch gewerkt, veel is er dus niet voor nodig.
Hopelijk veel deelnemers.
Station : 400 W 6 x 9 ele yagies. TX circulair, RX omschakelbaar tussen vertikaal en horizontaal.
In 1 van de vorige contesten iemand met een portofoon in de Biesbosch gewerkt, veel is er dus niet voor nodig.