PI4RCB in de WAP-contest

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA4WK
Berichten: 2097
Lid geworden op: 23 jan 2008, 02:37
Roepletters: PA4WK
Locatie: Vianen

PI4RCB in de WAP-contest

#1 Bericht door PA4WK »

WAP-contest en VRZA radiokamp.
De VRZA afdeling Eemland zal onder de Call PI4RCB in sectie A meedoen aan de WAP-contest die gehouden wordt op 13 juni van 14.00-20.00 UTC (16.00-22.00 LT). Omdat de WAP-contest en de VRZA Radiokampweek dit jaar tegelijk vallen hebben de operators besloten dit jaar aan de contest deel te nemen vanaf het terrein van de Radiokampweek.

We hebben maar beperkte middelen tot onze beschikking, alleen de banden 2m. en 70cm. en een verticale rondstraler op 12 meter hoogte, maar we hopen door onze bijzonder locatie toch wat punten te kunnen verzamelen. Wij zullen zoveel mogelijk uitluisteren op 145.400 MHz in FM. Onze locator is JO22TF, en de provincie is natuurlijk Gelderland (GD)
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!

Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 6044
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Re: PI4RCB in de WAP-contest

#2 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

Suc6 Wim.

Ik heb nog wat prijzen staan uit de periode dat ik aan deze contest deelnaam, eind '80 begin '90.
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514


BQC: 461
NTC: 004


https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/

Gebruikersavatar
PA4WK
Berichten: 2097
Lid geworden op: 23 jan 2008, 02:37
Roepletters: PA4WK
Locatie: Vianen

Re: PI4RCB in de WAP-contest

#3 Bericht door PA4WK »

PA3GNZ, Tjeerd schreef: 16 mei 2026, 18:38 Suc6 Wim.

Ik heb nog wat prijzen staan uit de periode dat ik aan deze contest deelnaam, eind '80 begin '90.
Dank je Tjeerd, hoop je te werken 13 juni
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!

Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 6044
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Re: PI4RCB in de WAP-contest

#4 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

Het valt midden in mijn vakantie. :wink:
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514


BQC: 461
NTC: 004


https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/

nanko
Berichten: 550
Lid geworden op: 10 okt 2012, 21:42
Roepletters: PA0V
Locatie: JO33JH

Re: PI4RCB in de WAP-contest

#5 Bericht door nanko »

PI4GN doet ook mee aan deze leuke contest.
Hopelijk veel deelnemers.
Station : 400 W 6 x 9 ele yagies. TX circulair, RX omschakelbaar tussen vertikaal en horizontaal.
In 1 van de vorige contesten iemand met een portofoon in de Biesbosch gewerkt, veel is er dus niet voor nodig.

Plaats reactie