Nope, hoe gekker hoe betercoolepascal schreef: ↑15 okt 2024, 11:27
Dat zou ik mischien ook eens moeten doen.
Is er een speciale catagorie voor bizarre experimenten ?
DVRA
- PH2LB
- Roepletters: PH2LB
- Contacteer:
Re: DVRA
73, Lex
"Computers are fun, but there is more between one and zero"
www.ph2lb.nl . . . . facebook.com/PH2LB
Het bericht kwam niet van de ronde leider, maar van iemand die zich in de ronde inmelde.
Vervolgens werd het hier op het forum bevestigd door PA5RJ, even zoeken op de VERON site leerde dat dit Roel de Jonge is en dat hij floormanager op de DvdRA is. Dus ik denk dat we wel aan mogen nemen dat het bericht klopt.
De organisatie is nog wel op zoek naar vrijwilligers die zich hiervoor in willen zetten.
Ik hoop echt dat het in de oude- of een aangepaste vorm doorgaat.
Vervolgens werd het hier op het forum bevestigd door PA5RJ, even zoeken op de VERON site leerde dat dit Roel de Jonge is en dat hij floormanager op de DvdRA is. Dus ik denk dat we wel aan mogen nemen dat het bericht klopt.
De organisatie is nog wel op zoek naar vrijwilligers die zich hiervoor in willen zetten.
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!
Heb alleen gezegd dat ik het weet, niet meer dan dat!PA4WK schreef: ↑16 okt 2024, 13:58 Het bericht kwam niet van de ronde leider, maar van iemand die zich in de ronde inmelde.
Heb je een PB gestuurd.Roef schreef: ↑16 okt 2024, 15:35Heb alleen gezegd dat ik het weet, niet meer dan dat!PA4WK schreef: ↑16 okt 2024, 13:58 Het bericht kwam niet van de ronde leider, maar van iemand die zich in de ronde inmelde.
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!
Fijn, dan hoef ik iig niet zo ver te rijden
* UBC125XLT * SDR * Icom IC-2730 * Yaesu FT-450d * Kenwood R1000 * Bearcat UBC 785 * Bearcat UBC 780 *
Diamond X50N * Diamond RH771 * Diamond RH775 * Diamond MR-77B * Diamond X300N * Diamond X510N * HF Kits Endfed * Miniwhip * Daiwa CN-501V * Daiwa CN-102L *
Diamond X50N * Diamond RH771 * Diamond RH775 * Diamond MR-77B * Diamond X300N * Diamond X510N * HF Kits Endfed * Miniwhip * Daiwa CN-501V * Daiwa CN-102L *
.
Mooi! Goed te horen dat nu officieel bevestigd is dat het DVDRA evenement weer een vervolg krijgt.
Natuurlijk snap ik het óók wel dat, waar je het ook houdt, er altijd iemand zal zeggen dat het niet op een centrale locatie wordt gehouden.
Dat waren ook de opmerkingen die ik al eerder op diverse plekken heb gelezen: viewtopic.php?f=6&t=27264
Helaas kan ik nu nog niet bevestigen óf ik er weer bij zal zijn en voor mij is het ook een hele reis, maar we gaan het zien...
In 2023 vond ik het in ieder geval het 'hartstikke' leuk om in Zwolle te staan met mijn RTL-SDR/SDR-Sharp/HDSDR/Arduino 'gebeuren'.
Een klein verslagje daarvan staat hier: viewtopic.php?p=285484#p285484
Ik denk ook al wel weer een tijdje na over een nieuw onderwerp, mocht ik er opnieuw weer komen te staan.
Misschien wordt het dan wel iets met VLF ontvangst of zo.. en misschien wordt het wel allebei...
.
Mooi! Goed te horen dat nu officieel bevestigd is dat het DVDRA evenement weer een vervolg krijgt.
Natuurlijk snap ik het óók wel dat, waar je het ook houdt, er altijd iemand zal zeggen dat het niet op een centrale locatie wordt gehouden.
Dat waren ook de opmerkingen die ik al eerder op diverse plekken heb gelezen: viewtopic.php?f=6&t=27264
Helaas kan ik nu nog niet bevestigen óf ik er weer bij zal zijn en voor mij is het ook een hele reis, maar we gaan het zien...
In 2023 vond ik het in ieder geval het 'hartstikke' leuk om in Zwolle te staan met mijn RTL-SDR/SDR-Sharp/HDSDR/Arduino 'gebeuren'.
Een klein verslagje daarvan staat hier: viewtopic.php?p=285484#p285484
Ik denk ook al wel weer een tijdje na over een nieuw onderwerp, mocht ik er opnieuw weer komen te staan.
Misschien wordt het dan wel iets met VLF ontvangst of zo.. en misschien wordt het wel allebei...
.
- PH2LB
- Contacteer:
Idd mooi dat hij weer door gaat. Afgelopen zaterdag bij de Veron/VRZA Twente nieuwjaarsborrel al aardig lopen poken om de collega amateurs zo ver te krijgen dat ze ook gaan meedoen aan de zelfbouw tentoonstelling. En als winnaar van de Veron/VRZA A40 ZM-Award van 2024, kan ik natuurlijk niet achterblijven en ga dan ook zekers mijn best doen weer deel te nemen
Zie ook : https://www.ph2lb.nl/blog/index.php?page=zm-award-2024
Zie ook : https://www.ph2lb.nl/blog/index.php?page=zm-award-2024
- Bijlagen
-
- 2025-01-06_15-18.jpg (40.66 KiB) 793 keer bekeken
73, Lex
- PH2LB
- Contacteer:
Volgens mij niet specifiek met 1 project maar meer mijn algemene werkwijze : prototyping (Manhattan style), eventueel dan pcb design als het reproduceerbaar moet zijn, inbouw in kastje met labels en nette afwerking etc, eb dan ook documentairen op mijn website zodat anderen het ook kunnen maken.
En ja de dingen die ik gemaakt hebt, neem ik wel weer mee naar DVDRA
73, Lex