Info Geroh AK AD 011 mast

Alles over antennes en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Roelof van Dijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2021, 23:17

Info Geroh AK AD 011 mast

#1 Bericht door Roelof van Dijk »

Hallo,
Ik ben bezig met de revisie van een Geroh AK AD 011 leger mast. Hiervan is de kabel gebroken.
Nu ben ik opzoek naar documentatie hoe deze mast gedemonteerd moet worden en hoe de staalkabel gemonteerd moet worden.
Het gaat om een koker mast 19m uitgeschoven en 4m ingeschoven. Met een dubbel werkende lier. Alles wat ik kan vinden gaat over de ronde masten maar niets over de kokermast, dit is namelijk een ander systeem met het uitschuiven en de kabel zit binnen in de mast.
Wie heeft tips!!!!
Gr Roelof

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Info Geroh AK AD 011 mast

#2 Bericht door PE2AAB »

Welkom op dit forum.

Voorstellen is niet verplicht maar wel leuk natuurlijk. Dat kun je hier doen: viewforum.php?f=1

Betreft de Geroh mast; de zoekfunctie van dit forum geeft veel info maar de beste tip die er tussen stond was; mail even naar Geroh; ze sturen je de betreffende documentatie gewoon in PDF formaat op.

Een vergelijke stapel documentatie van een ander type Geroh mast vind je bijvoorbeeld hier: viewtopic.php?p=166517#p166517

Succes met de revisie en voel je vrij om de documentatie ook hier te delen indien dit mag van Geroh. Je kunt er vast anderen ook mee helpen.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Roelof van Dijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2021, 23:17

Re: Info Geroh AK AD 011 mast

#3 Bericht door Roelof van Dijk »

Excuus, ik ben dus Roelof van Dijk.
Net nieuw op dit forum.
Heb als hobby; je raad het al zendamateur.

Roelof van Dijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2021, 23:17

Re: Info Geroh AK AD 011 mast

#4 Bericht door Roelof van Dijk »

Bedankt voor de tip ik ga het bij geroh proberen.
Als ik meer weet horen jullie het.

Plaats reactie