Ook waren J5 en D2 (Afrika) gezien. De "beste DX" was XE, die was al vroeger gezien, maar het waren enkele korte vlagen, vermoedelijk Es plus meteor burst.
Rond 50.110 was het stilletjes, wel PJ4/KA1R kunnen werken in CW (PJ4 had ik al...). Niet makkelijk (ook door een haperende handsleutel) maar wel duidelijk hoe de verhoudingen lagen. Hij 579 ongeveer en ik net op het randje, want hij moest mijn call bij elkaar sprokkelen. F/PA2S wekt verwarring, daarom F4VUY gebruikt maar dat is eigenlijk net zo slecht, vooral door de sequentie 4VU. Calls worden toegewezen en dan krijg je zoiets rampzaligs.
In bijlage de grafieken, op alfabetische volgorde (HH had ik overgeslagen, staat achter HI). Helaas van het moois niet veel kunnen werken. 100W is niet voldoende en ik denk dat de dakpannen ook nog een dB of wat dempen. Ik weet het, je moet het nemen zoals het is, maar de funfactor is wel ongeveer nul op die manier.
Uiteindelijk twee nieuwe, HI en VP2M. Die laatste zou thuis ook niet misstaan

Stand in Frankrijk nu 85/65 (W/C).
Hoe was het in NL? Ik had even remote gekeken, maar vrijwel geen DX te zien. De lokale storing maakt alles kapot.
73! Henk (F/PA2S - F4VUY)