Nieuwe look zendamateur.com

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Nieuwe look zendamateur.com

#46 Bericht door elsinga »

Ik hanteer zo ongeveer overal dezelfde alias, mijn achternaam. Desnoods met een initiaal er voor en als dat niet werkt mijn hele voornaam er voor. Hier dus ook. Maar mijn call staat op diverse fora gewoon en standaard in mijn signature. Dat moet maar voldoende zijn. 8)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4529
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: Nieuwe look zendamateur.com

#47 Bericht door PE1PQX »

Ik heb hier mijn call wel gebruikt, puur uit 'gebrek voor een beter nick', en mijn achternaam hoeft niet zo nodig overal online genoteerd worden. Zeker niet op fora etc.
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

Re: Nieuwe look zendamateur.com

#48 Bericht door pa5cal »

Hoewel ik waardeer dat mensen hun eigen look kiezen, voor de migratie is het noodzakelijk dat ALLEEN prosilver beschikbaar is. Ergens in de loop van morgen zal ik dus prosilver verplicht stellen en subsilver2 deactiveren. Dit is niet om mensen te pesten :) Na de migratie zal ik kijken wat er beschikbaar is aan stijlen in de nieuwe versie van phpbb en daar weer de meest geschikte subsilver of variant daarvan beschikbaar stellen (en waarschijnlijk als default instellen)

Zie ook de globale mededeling over de migratie

-P

Gebruikersavatar
PA0BAK
Berichten: 974
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:09
Roepletters: PA0BAK
Locatie: Eiland Tholen, Zeeland
Contacteer:

Re: Nieuwe look zendamateur.com

#49 Bericht door PA0BAK »

pa5cal schreef:Dit is niet om mensen te pesten
Is het dan moelijk, om "markeer alles als gelezen" op alle pagina's mogelijk te maken?
Nu kan dat alleen op de begin pagina.
Hetzelfde geldt ook voor "nieuwe berichten", dat zou ook makkelijk zijn, wanneer het op iedere pagina mogelijk is.
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.

Gebruikersavatar
ON5RKN
Berichten: 576
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:59

Vernieuwd forum

#50 Bericht door ON5RKN »

Nieuwe lay-out Zendamateur.com.....


Eerst en vooral een proficiat aan de beheerders, maar ook een stevige minpunt.....

Wat een klein lettertype, om deze site te bezoeken en er doorheen te lezen moet ik steevast de zoom op 125% zetten
iets wat ik op geen enkele ander forum als bvb EHAM of de ARRL heb.

Misschien iets om rekening mee te houden?

73 ON5RKN

Gebruikersavatar
Tjalling PE1RQM
Beheerder
Berichten: 239
Lid geworden op: 09 mar 2008, 21:03
Roepletters: PE1RQM
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: Nieuwe look zendamateur.com

#51 Bericht door Tjalling PE1RQM »

Het forum is door Pascal gemigreerd en de software is vernieuwd. Ik ben nu bezig om de layouts te optimaliseren (ook lettertypes etc, bedankt voor de feedback) en de instellingen op de achtergrond te controleren. Er is al weer veel veranderd sinds dit voorbereidende topic en dat wordt nu hier verder besproken:

viewtopic.php?f=1&t=23848

Gesloten