PE2AAB schreef:
Probeer de Eindhovenseweg richting de stad maar eens. Als je ter hoogte van de oude Obam (Waar ook de Shell staat) een bus ziet aankomen dan ga der maar van uit dat JIJ ROOD hebt. Er is dus wel degelijk zo'n systeem! En op HEEL veel plekken in Brabant geinstallaeerd!!
Rick
In Eindhoven heeft dit systeem dus veel ergenis opgeleverd (en nog steeds) aan de Noord Brabantlaan. Af en toe lijkt het wel of het hele verkeerslichtensysteem in de war is, maar dan komt er (al)weer zo'n bus aan.
(*) gehackt is misschien een groot woord, het leek meer op een replay-attack
pe2aab schreef: ↑29 mar 2007, 23:47
Maarre PE1QWE, Verkoop mij maar zo'n oude transponder hihi. Machtig om altijd groen te krijgen!!
Rick
Sorry, ik moet het even kwijt. En ik snap dat het een grapje was, maar toch:
Volgens mij is de auto van PE2AAB niet aangewezen voor gebruik voor openbaar vervoer en daarmee is het geen legaal gebruik. Staat er in de policy van dit forum niet iets over hulp bij illegaal gebruik? En wat als een moderator dat vraagt?
Zeker als grap bedoeld. Maar dat gaf je zelf ook al aan.
Is overigens een bericht uit 2007. Toen waren A de regels anders en B was ik nog geen moderator.
Maar ik hoor het graag als de grap niet begrepen wordt want ook dan gaat dit topic gewoon op slot.
pe2aab schreef: ↑17 dec 2024, 15:09
Zeker als grap bedoeld. Maar dat gaf je zelf ook al aan.
Is overigens een bericht uit 2007. Toen waren A de regels anders en B was ik nog geen moderator.
Maar ik hoor het graag als de grap niet begrepen wordt want ook dan gaat dit topic gewoon op slot.
Daar hebben de Britten een prachtige uitdrukking voor, dat noemen ze de "humour impaired"