Wim, PA0WGV SK

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7118
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Wim, PA0WGV SK

#1 Bericht door PE2AAB »

Tot mijn grote spijt moet ik mededelen dat Wim, PA0WGV vanmorgen op 26 februari 2024 is overleden.
Wim ken ik al zolang als ik zendamateur ben. Uren babbelden we dan over onze gezamenlijke hobby; luchtvaart. Een roep op de lokale repeater gaf niet altijd respons maar daar was dan toch Wim. Letterlijk tussen de soep en den erpels door even reageren op mijn aanroep. Ook als één van onze QSL managers gaan we hem missen. Zijn vermogen om altijd weer een QSO lopend te houden ongeacht het kennisniveau of operating practice van de tegenpartij; Wim nam de tijd, lichtte toe waar mogelijk en was een welkome gesprekspartner. QSO’s met lokale jeugd als bijvoorbeeld Klaas, PA0KLS met JetNET jeugd aan de mike had; Wim was je tegenstation.

Coronatijd; QSL kaarten voor de afdeling ter verspreiding? Wim haalde het bij me thuis op en nam de te verzenden kaarten weer mee. Nooit te beroerd om te helpen.

We gaan in Wim een echte radioamateur missen. Heel veel sterkte voor de nabestaanden gewenst en ook de vele verenigingen waar Wim lid van was waar nu een gat is gevallen.

Rust zacht Wim.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PE1BEY
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 jun 2021, 19:14
Locatie: Best

Re: Wim, PA0WGV SK

#2 Bericht door PE1BEY »

Ik hoorde 't vanmorgen... was weer schrikken...

Ik heb Wim nu meer als 40 jaar gekend en als er één mens was, die altijd klaar stond voor je was het Wim wel...
Niet alleen de familie, maar de hele afdeling Eindhoven zal 'm gaan missen...

Kees
Mechanische stabiliteit geeft ook elektrische stabiliteit.

Paul PJ4SON
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2023, 21:32
Roepletters: PJ4SON

Re: Wim, PA0WGV SK

#3 Bericht door Paul PJ4SON »

Dat was vanochtend schrikken van de melding. Hij is veel te jong gegaan. |
Vele herinneringen aan hem, ik kende hem dan toch ook al zo'n 50 jaar. We gaan hem missen als een uitermate vriendelijke, altijd voor iedereen klaarstaande radio-amateur. Niets was hem te gek.
Na het overlijden van zijn xyl heeft hij goede steun gehad van zijn gezin, familie en enkele HAMs die hem erg na stonden.
Iedereen sterkte...

pe1hzg
Berichten: 924
Lid geworden op: 09 nov 2006, 10:23
Locatie: Eindhoven

Re: Wim, PA0WGV SK

#4 Bericht door pe1hzg »

Op de Helmondse ronde gisteravond werd gemeld dat de uitvaart maandagochtend zou zijn.
Meer info volgt nog, maar voor de mensen die erbij willen zijn is tijdige info wellicht handig.

Wim, potdikke, we gaan je missen! De luchtvaart rondom Eindhoven zal nooit meer hetzelfde zijn, je monitorde dit dag en nacht. Je behulpzaamheid, bij wie dan ook, waarom dan ook, als er iets gebeuren moest was je erbij met daad en raad. We gaan je missen!

pe1nil-cor
Berichten: 210
Lid geworden op: 04 jan 2020, 18:20
Roepletters: pe1nil

Re: Wim, PA0WGV SK

#5 Bericht door pe1nil-cor »

Das even schrikken ken Wim al vele jaren kwam regelmatig qsl kaarten bij mij in Gemert brengen als hij naar zijn dochter ging en een praatje maakte over de luchtvaart waar hij net zoals ik grote interesse had.

Ik wens de nabestaande veel sterkte met dit verlies.

Cor.
PE1NIL

Gebruikersavatar
PD1DAF
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 sep 2014, 20:12
Roepletters: PD1DAF
Locatie: Valkenswaard

Re: Wim, PA0WGV SK

#6 Bericht door PD1DAF »

ik schrok ervan toen ik hoorde op de zondagronde. inderdaad altijd even in gesprek met Wim tijdens huisreis op de fiets.
noemde me altijd fietsmobile ik zal hem missen.

Frans
Motorola MC 2100 2m set Storno CQM 6000 2m set Baofeng gt-3 port 2/70 yaesu FT 991A

Plaats reactie