Hamppace.com

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Bericht
Auteur
-Verwijderd account

Re: Hamppace.com

#16 Bericht door -Verwijderd account »

pc1mb schreef: 14 jun 2021, 07:40Sla de handen nou eens ineen, amateurs. Ipv allemaal je eigen mini-verenigingetje of lege verkoopsite op te richten...
En dit forum heeft ook een eigen verkooprubriek...
Wat daarmee dan te doen? :roll:

pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: Hamppace.com

#17 Bericht door pc1mb »

Rubriek binnen een forum is toch wel anders dan een openbare verkoopsite.

Maar drie dezelfde zendamateurfora zou dan wel weer onhandig zijn, tenzij de activiteit voor ééntje te druk is natuurlijk ;)

In die zin snap ik het ook niet zo dat VERON stug z'n eigen zo goed als lege techniek forum op probeert te zetten. Waarom niet samenwerken met dít forum?

Om maar wat te noemen.

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: Hamppace.com

#18 Bericht door on4avt »

Verkoopplaats voor amateurs alleen ,met vermelding van de cal erbij enzo. Schept meer vertrouwen dan een fake naam op Marktplaats.
Mijn gedacht.

pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: Hamppace.com

#19 Bericht door pc1mb »

Dat vertrouwen zou vals zijn, tenzij de sitebeheerder elk callsign persoonlijk verifieert. Bovendien sluit je dan de 27mc buiten.

-Verwijderd account

Re: Hamppace.com

#20 Bericht door -Verwijderd account »

pc1mb schreef: 14 jun 2021, 11:44 Rubriek binnen een forum is toch wel anders dan een openbare verkoopsite.

Maar drie dezelfde zendamateurfora zou dan wel weer onhandig zijn, tenzij de activiteit voor ééntje te druk is natuurlijk ;)

In die zin snap ik het ook niet zo dat VERON stug z'n eigen zo goed als lege techniek forum op probeert te zetten. Waarom niet samenwerken met dít forum?

Om maar wat te noemen.
Hoeveel zendamateurfora er zijn weet ik niet, maar alleen al in ons land hebben we er al een handvol. En daar komen nog bij het CB-forum en scannerforum waar op beiden ook ruimte is voor zendamateurs.
Dat techniek forum van de VERON is alleen toegankelijk als je lid bent van die vereniging. Een soort van besloten forum dus voor alleen leden.
En samenwerken?! Lijkt wel een onbekend iets te zijn in zendamateurland, waar is die vraag ook alweer vaker gesteld? :idea:

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: Hamppace.com

#21 Bericht door on4avt »

pc1mb schreef: 14 jun 2021, 15:08 Dat vertrouwen zou vals zijn, tenzij de sitebeheerder elk callsign persoonlijk verifieert. Bovendien sluit je dan de 27mc buiten.
Je kan dan de call zoeken op qrz.com.
En 27 mc materiaal kan ik niet gebruiken.
Vroeger stond het apart op 2de hands.nl
Heb niks tegen die 27 mc .
Maar gescheiden is wel zo gemakkelijk.

Plaats reactie