PA0LWZ SK

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3347
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

Re: PA0LWZ SK

#31 Bericht door Juul - PE0GJG »

Rene - pg3r schreef:
Juul - PE0GJG schreef: ( stukje geschiedenis....hi )
Nog een stukje geschiedenis: https://www.radiofreak.nl/dj-sven-weg-b ... -veronica/

Zie mijn antwoord hierboven.

Je hebt gelijk, er zijn ook zoveel van die zenders. Maar het is de commercie.
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: PA0LWZ SK

#32 Bericht door pc1mb »

Wou slechts in algemene zijn aangeven dat ik ook geen fan ben van overmatige positieve aandacht, zonder dat persoonlijk of verwijtend te bedoelen op watvoor manier dan ook.

Laten we ieder in z'n waarde of zoals PA4WK het verwoordt, dan hebben we het mooi voor elkaar.

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4529
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: PA0LWZ SK

#33 Bericht door PE1PQX »

Ik vind de gehele discussie over het transgender subject hier niet zinvol. (ik vind het sowieso zinloos, maar dat is persoonlijk)

Er is iemand overleden waar ik alleen maar positieve dingen over heb gelezen. Ik stel dan ook voor om het bij dat onderwerp te laten.
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Gebruikersavatar
pe1rea
Berichten: 1744
Lid geworden op: 27 dec 2008, 10:18
Roepletters: PE1REA
Locatie: Ergens op het water PF8124 of PA4299

Re: PA0LWZ SK

#34 Bericht door pe1rea »

Lijkt mij ook.
En overigens, ze werd benoemd als een 'zij'.
Zullen we dat er dan ook inhouden?
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot NL behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software :-)

Gebruikersavatar
PA3DJS
Berichten: 2493
Lid geworden op: 04 mei 2014, 16:41
Roepletters: PA3DJS
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: PA0LWZ SK

#35 Bericht door PA3DJS »

PE1PQX schreef:Ik vind de gehele discussie over het transgender subject hier niet zinvol. (ik vind het sowieso zinloos, maar dat is persoonlijk)

Er is iemand overleden waar ik alleen maar positieve dingen over heb gelezen. Ik stel dan ook voor om het bij dat onderwerp te laten.
Ik denk dat ik de "aanstichter" was van het genderonderwerp vanwege deze opmerking: "Mijzelf helaas een aantal keren geërgerd aan de opmerkingen van andersdenkenden m.b.t. transgender. " in mijn bijdrage van 28 jan 2021, 23:06. Oh ja die opmerkingen (via PI2NOS), kwamen doorgaans niet van piraten.

Een deel van jouw bijdrage kan ik niet plaatsen, maar dat ligt wellicht aan mijn beperkingen.

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4529
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: PA0LWZ SK

#36 Bericht door PE1PQX »

PA3DJS schreef:
Ik denk dat ik de "aanstichter" was van het genderonderwerp vanwege deze opmerking: "Mijzelf helaas een aantal keren geërgerd aan de opmerkingen van andersdenkenden m.b.t. transgender. " in mijn bijdrage van 28 jan 2021, 23:06. Oh ja die opmerkingen (via PI2NOS), kwamen doorgaans niet van piraten.

Een deel van jouw bijdrage kan ik niet plaatsen, maar dat ligt wellicht aan mijn beperkingen.
Als je doelt op "ik vind het sowieso zinloos, maar dat is persoonlijk" is het heel simpel: de achtergrond van iemand zal mij niet veel interesseren. Of iemand nu gay, trans, bi of hetro is zal mij aan mijn zitvlak oxideren.
Dat is een persoonlijke keus/gevoel waar ik me niet mee bemoei.

Verder is iedereen in mijn ogen even bijzonder omdat we allemaal zo verschillend zijn.

Verder laat ik het hierbij.
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

pa5wil
Berichten: 271
Lid geworden op: 21 okt 2014, 08:09
Roepletters: PA5WIL
Locatie: Heemstede

Re: PA0LWZ SK

#37 Bericht door pa5wil »

Bij Beeld en Geluid is het programma wel terug te vinden.

https://zoeken.beeldengeluid.nl/program ... e+wiegmans
Wil

Gebruikersavatar
PA3DJS
Berichten: 2493
Lid geworden op: 04 mei 2014, 16:41
Roepletters: PA3DJS
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: PA0LWZ SK

#38 Bericht door PA3DJS »

pa5@wil:
Het probleem is niet het terugvinden (zie mijn bijdrage van 28 jan 2021, 23:06), maar het niet meer kunnen beluisteren via nporadio1.nl. Ik hoop dat de KRO iets kan beteken (ik heb ze gemaild).

Gebruikersavatar
PA3DJS
Berichten: 2493
Lid geworden op: 04 mei 2014, 16:41
Roepletters: PA3DJS
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: PA0LWZ SK

#39 Bericht door PA3DJS »

@PC1MB:
Als ik "Pas als iets het vermelden niet meer waard is, heb je het écht geaccepteerd." op mij zou toepassen, heb ik bar weinig geaccepteerd in mijn leven. Ik denk mijzelf zo goed te kennen, dat dit niet klopt. Kortom, ik zie het verband tussen linker- en rechtdeel van die zin niet.

pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: PA0LWZ SK

#40 Bericht door pc1mb »

Zoals PE1PQX terecht opmerkte is dit niet een passende plek om daar verder op in te gaan. Ik licht graag via pb toe wat ik bedoelde. Laten we deze draad verder tot de nagedachtenis van PA0LWZ beperken.

Plaats reactie