PA2AJS SK

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7090
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

PA2AJS SK

#1 Bericht door PE2AAB »

Arthur, PA2AJS is SK. Hij is 73 jaar geworden.

Helaas is voormalig Veron afdeling Eindhoven lid Arthur, PA2AJS op 28 december 2020 overleden.
Bij Arthur kon je altijd terecht met een technisch probleem en hij had de meetapparatuur en kennis om het probleem te verhelpen.
Ook druk geweest met ATV en langere periode rondeleider geweest van de Eindhovense zondagochtend ronde van PI4ZA.

Wij wensen zijn vrouw Els, PA3DOT, vrienden, familie en andere nabestaanden veel sterkte toe.

Moge hij rusten in vrede.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PB0P
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 apr 2005, 11:04
Roepletters: PB0P
Locatie: Bladel

Re: PA2AJS SK

#2 Bericht door PB0P »

Arthur was ook jarenlang actief voor de gesproken Electron, Lenny en ik hebben bij hem boven de oude supermarkt in Tongelre wat Electrons ingelezen.
Qrming since 1984

PA2S
Berichten: 402
Lid geworden op: 07 mei 2017, 22:17
Roepletters: PA2S

Re: PA2AJS SK

#3 Bericht door PA2S »

Het gebeurde vaker dat men Henk tegen Arthur zei en omgekeerd. Mijn call was lange tijd PA2HJS en dat klinkt als...

Ik herinner me eens een hilarisch QSO, dat leidde tot een opmerking van een ander die even dacht dat beide stations dezelfde call leken te hebben. Dus spelden we de call daarna maar wat vaker.

Rust in vrede Arthur. Ooit ontmoeten we elkaar weer :-)

Henk (ex) PA2HJS

Plaats reactie