Cor Scanman SK

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Cor Scanman SK

#1 Bericht door PE2AAB »

Op 68 jarige leeftijd aan de gevolgen van Corona is helaas overleden Corrr de Scanman (Cor Veekens).
Weliswaar geen zendamateur maar zeker een begrip in de regio Eindhoven en ver daarbuiten.

Cor was een handelaar pur sang en deed dit vanuit zijn schuurtje achter zijn huis. Elke avond trof je hem daar en zijn klanten reden af en aan.
Vooral 27MC apparatuur maar ook wel eens wat amateurspul. Ik kocht er mijn Yaesu FT-100.
Op een doordeweekse donderdag avond reden we regelmatig 'effe' langs om te buurten om wat broodnodige PL-Pluggen, tussenkabels of wat dan ook te halen en vervolgens vele uren later pas weer buiten te staan. Nooit 'effe' naar Cor. ;-)

Hij is later ook online gaan verkopen en ook deed ging naar volle tevredenheid van zijn grote klantenschare.

Corrr Scanman; hij zal gemist worden.
178389381_3872187696232371_1500636464720428179_n.jpg
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PA1EJO
Berichten: 226
Lid geworden op: 29 feb 2016, 08:28
Roepletters: PA1EJO
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Cor Scanman SK

#2 Bericht door PA1EJO »

Gecondoleerd
Zelden aanwezig op deze website vanwege de onzichtbare censuur
73 Ernst, PA1EJO

Toon pd0dfm
Berichten: 123
Lid geworden op: 08 dec 2016, 19:12
Roepletters: pd0dfm

Re: Cor Scanman SK

#3 Bericht door Toon pd0dfm »

Aan de nabestaanden, gecondoleerd.
Cor kende ik al jaren, een markant figuur die altijd voor een praatje tijd maakte.
We zullen hem missen.
Met vallen en opstaan kom je er ook, het duurt alleen wat langer.

Gebruikersavatar
pe1lza
Berichten: 90
Lid geworden op: 16 jan 2010, 15:36
Roepletters: pe1lza
Locatie: oss

Re: Cor Scanman SK

#4 Bericht door pe1lza »

rip cor, goede vriend

sottezero
Berichten: 814
Lid geworden op: 17 nov 2015, 18:33

Re: Cor Scanman SK

#5 Bericht door sottezero »

Ben daar regelmatig op bezoek geweest toen ik nog in regio Eindhoven woonde. Soms wel een paar uur auto gereden om te babbelen in dat schuurtje achterom. Zou je nu met Covid19 niet meer aan moeten denken. Altijd wel weer naar huis met antennekabels, pluggen of antennes. Of van die rooie koelribben uit Italie :lol:

Plaats reactie