Wie is de beheerder van www.repeater.nl ?

Allerlei informatie en nieuwtjes over de diverse repeaters.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA0AA
Berichten: 381
Lid geworden op: 29 dec 2007, 21:00
Roepletters: PA0AA
Locatie: Brunssum - Bonaire
Contacteer:

Wie is de beheerder van www.repeater.nl ?

#1 Bericht door PA0AA »

Reeds enkele keren heb ik me met m'n repeater PI2ZLB geprobeerd aan te melden op de website www.repeater.nl aangezien het mij best een slim idee lijkt, deze site.
Uiteraard heb ik alle gevraagde info, waaronder een PDF van de ATOF, bijgevoegd. Echter ik krijg helemaal geen reactie ( dus ook geen afwijzing, o.i.d. )
Op de website vind ik nergens een call van een beheerder, alleen na enig zoekwerk het adres van een ICT advocaat in Amersfoort. :?
Mijn vraag; weet iemand een callsign van de beheerder van deze site ?
Dan kan ik het eens op een alternatief mail adres proberen. In eerste instantie heb ik info @ repeater.nl gebruikt.
Iemand nadere info ? Ik hoor het wel ...
73, Ruben, PA0AA.

Gebruikersavatar
Rene - pg3r
Berichten: 846
Lid geworden op: 18 okt 2009, 15:17
Roepletters: pg3r
Locatie: Rotterdam

Re: Wie is de beheerder van www.repeater.nl ?

#2 Bericht door Rene - pg3r »

Al eens op https://www.sidn.nl/whois/ gekeken?

PA0AA
Berichten: 381
Lid geworden op: 29 dec 2007, 21:00
Roepletters: PA0AA
Locatie: Brunssum - Bonaire
Contacteer:

Re: Wie is de beheerder van www.repeater.nl ?

#3 Bericht door PA0AA »

Rene - pg3r schreef:Al eens op https://www.sidn.nl/whois/ gekeken?
Vroeger kon je idd op sidn.nl alle n.a.w. gegevens vinden. Tegenwoordig moet alles kennelijk 'geheim' blijven. lang leve de AVG.... :evil:
Nu moet ik weer uitvissen, wie er in de stuurgroep van de repeater Amersfoort zitten, en heb ik weer een info@..... mail adres.
PS, Waarom niet gewoon een callsign op die website ? De gewone burgerij weet toch niet, dat ze dan via qrz.com
aan de juiste gegevens kunnen komen. Dus spam zul je op die manier niet krijgen.
Maar een zendamateur help je er wel verder mee.....

Oeps, PI4AMF is inderdaad een clubcall, sorry.....
Laatst gewijzigd door PA0AA op 01 mar 2021, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rene - pg3r
Berichten: 846
Lid geworden op: 18 okt 2009, 15:17
Roepletters: pg3r
Locatie: Rotterdam

Re: Wie is de beheerder van www.repeater.nl ?

#4 Bericht door Rene - pg3r »

Ik zie PI4AMF. Dat is een clubcall, geen repeatercall.

pe1cmo
Berichten: 2069
Lid geworden op: 21 mar 2015, 19:42
Roepletters: pe1cmo
Locatie: Ayamonte (spanje)
Contacteer:

Re: Wie is de beheerder van www.repeater.nl ?

#5 Bericht door pe1cmo »

Al eens via Randy geprobeerd ?
Die zit aardig het het club wezen daar.
EA7/PE1CMO
Ayamonte España

PE5HV
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 sep 2006, 22:52
Roepletters: PE5HV
Locatie: JO21

Re: Wie is de beheerder van www.repeater.nl ?

#6 Bericht door PE5HV »

http://www.repeater.nl is een mooi lijstje met een goed overzicht.

Er zijn vele lijstjes met overzichten van repeaters. Enige probleem vind ik dat al deze lijstjes niet up to date zijn. Zo ontbreken de FM repeaters van Eindhoven op 2 en 70 in het overzicht (niet aangemeld of niet bekend).

Het zou mooi zijn als deze up to date zouden worden gehouden. Wat zijn de mogelijkheden voor de verenigingen om deze up to date te houden.
73
Harry
PE5HV / NL6594

pe1rxq
Berichten: 361
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:54

Re: Wie is de beheerder van www.repeater.nl ?

#7 Bericht door pe1rxq »

Het zijn toch voornamelijk de beheerders zelf die het bij zullen moeten houden, en natuurlijk de beheerders van de site.
Je kunt als buitenstaander wel achter een deel van de informatie komen, maar veel noodzakelijke details zijn niet makkelijk te vinden voor een buitenstaander.
Denk bijvoorbeeld aan de squelch van een repeater: Gewone squelch? CTCSS? 1700Hz? Combinatie?
Doet een repeater misschien ook nog aan meerdere (digitale) modes?

Overigens krijg ik bij repeater.nl niet de indruk dat het doel een volledige lijst met repeaters is. Op 1 pagina na gaat de hele site over regelementen, niet over het lijstje.

PA0AA
Berichten: 381
Lid geworden op: 29 dec 2007, 21:00
Roepletters: PA0AA
Locatie: Brunssum - Bonaire
Contacteer:

Re: Wie is de beheerder van www.repeater.nl ?

#8 Bericht door PA0AA »

pe1rxq schreef:Het zijn toch voornamelijk de beheerders zelf die het bij zullen moeten houden.......
Dat is nu juist de reden, dat ik me wil aansluiten bij deze club.
pe1rxq schreef:Je kunt als buitenstaander wel achter een deel van de informatie komen, maar veel noodzakelijke details zijn niet makkelijk te vinden voor een buitenstaander......
Ook dat is de reden, dat ik gemakkelijk te vinden ben, voor m'n gebruikers, zowel via de website http://www.pi2zlb.com als ook via een Whois functie.
pe1rxq schreef:Overigens krijg ik bij repeater.nl niet de indruk dat het doel een volledige lijst met repeaters is. Op 1 pagina na gaat de hele site over regelementen, niet over het lijstje.
Het onderwerp van deze site is zeker niet verkeerd, mede gezien het gezever, wat we op PI2NOS gehad hebben.

73, Ruben, PA0AA.

Plaats reactie