CelesTrak.org voor nieuwe kepler is moeilijk bereikbaar altijd goed gewerkt wie heeft daar ook last van.
73
PE1NIL
kepler
Re: kepler
Hier werkt de site "normaal" in de zin van hij opent snel een een refresh van de site is ook gewoon snel.pe1nil-cor schreef: ↑15 mei 2026, 23:11 CelesTrak.org voor nieuwe kepler is moeilijk bereikbaar altijd goed gewerkt wie heeft daar ook last van.
73
PE1NIL
-
pe1nil-cor
- Berichten: 255
- Lid geworden op: 04 jan 2020, 18:20
- Roepletters: pe1nil
Re: kepler
das mooi ik weet niet wat ik verkeerd doe jaren gebruikt heb wel hier en daar gelezen dat er problemen zin met de site