Hotspot 1 update

Alles over de diverse digitale modi.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pb1a
Berichten: 413
Lid geworden op: 18 nov 2008, 21:56
Contacteer:

Hotspot 1 update

#1 Bericht door pb1a »

Ik heb mijn hotspot 1 geüpdatet, maar ik krijg nooit en te never meer verbinding met het brandmeister netwerk. Is hotspot 1 out of date Ik heb alle settings van te voren gekopieerd zodat ik het allemaal weer makkelijk terug kan zetten Ook Anja PE2RCY heeft zelfs meegekeken of ik geen tikfouten heb gemaakt. Nee dus Alle 10 keer nagekeken. Het werkt gewoon niet meer. Het werkte al een tijdje niet omdat ik vergeten was dat ding te updaten. Hij vroeg ook nog een API key na de update???
Wat dat is mag Joost weten ik via brandmeister netwerk een willekeurige aangemaakt in mijn settings gezet maar ook dat haalt niets uit Alle documentatie die ik er over kan vinden 10 keer doorgelezen Na 2 avonden rommelen weet ik het gewoon niet meer. Wie weet meer. Ik heb alles weer terug gezet maar het werkt niet.

Gr. Anne PB1A
Als er is mijn radioshack stof op waait pak ik een stofzuiger om het op te zuigen!!

Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 5109
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Re: Hotspot 1 update

#2 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

Hallo Anna,

Hoe lang heb je de hotspot niet gebruikt?

Is het je bekend dat je per 1 september j.l. een wachtwoord nodig hebt om je hotspot op het netwerk aan te melden?
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514


BQC: 461
NTC: 004


https://www.pa3gnz.nl

Gebruikersavatar
ON7RA
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 mar 2011, 14:30
Roepletters: ON7RA
Locatie: Tielt (Aarsele)

Re: Hotspot 1 update

#3 Bericht door ON7RA »

@ PB1A,
Zoals PA3GNZ al zegt heb je Per 1 sep een hotspot Security paswoord nodig!

Een API key dient voor je Active Brandmeister Connections.

Het hotspot Security paswoord vul je in, bij hotspot Security: op je pi-star dashboard.
Dat zelfde paswoord vul je dan ook ik bij brandmeiter.

How to Setup Your Brandmeister Hotspot Security Password
https://www.youtube.com/watch?v=ekceYVgT1nE

Pi Star Part 4 BM API
https://www.youtube.com/watch?v=9GGtTQdZN8w
73 Renaat :D ON7RA :D

Gebruikersavatar
pb1a
Berichten: 413
Lid geworden op: 18 nov 2008, 21:56
Contacteer:

Re: Hotspot 1 update

#4 Bericht door pb1a »

Al een jaar heb ik het niet meer gebruikt. Ik heb wel een key ingevuld. Die komet overeen met het brandmaeister netwerk, maar bij update
die ik heb uitgevoerd staat niets meer in mijn open hotspot. Blijft vreemd en ingewikkeld.

Gr Anne PB1A
Als er is mijn radioshack stof op waait pak ik een stofzuiger om het op te zuigen!!

Gebruikersavatar
pb1a
Berichten: 413
Lid geworden op: 18 nov 2008, 21:56
Contacteer:

Re: Hotspot 1 update

#5 Bericht door pb1a »

Pennetje waar je hem mee ka resetten is ook al afgesproken. Ik ging vroeger langs bij zendamateurs om de zooi te fixen helaas is dat er nu niet meer bij Bedankt voor alle steun, maar voor mij is dit gewoon te ingewikkeld en om nu weer een nieuwe te kopen ja Ik ben geen DMR freak dus zal het ook niet missen. Wel jammer.

Gr Anne PB1a
Als er is mijn radioshack stof op waait pak ik een stofzuiger om het op te zuigen!!

Plaats reactie