http://www.elektrodump.nl/

Alles over zelfbouwprojecten.
Bericht
Auteur
PH1MRF
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 apr 2008, 05:33
Locatie: Leeuwarden

http://www.elektrodump.nl/

#1 Bericht door PH1MRF »

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Ik heb een kostenopgaaf gevraagd, maar alleen dat duurt al enige tijd. Ik had uiteindelijk een toezegging dat ik afgelopen vrijdag de opgaaf zou krijgen, maar dat bleef uit (ondanks een nieuwe mail van mij).

Mogelijk is de eigenaar Frits niet snel, maar wel betrouwbaar. In dat geval heb ik er geen probleem mee, en zal ik er zeker bestellen. Tot nu toe echter weet ik niet wat ik ervan denken moet...


Groeten,

Marcel

pe5jw
Berichten: 2033
Lid geworden op: 06 dec 2006, 17:47
Roepletters: pe5jw
Locatie: Zwolle
Contacteer:

#2 Bericht door pe5jw »

Ik heb er wel goede ervaringen mee alleen is het litze steeds niet leverbaar ;) .
Verder altijd binnen enkele dagen bericht gehad.
Groet, Joeri

typ en schijf fouten mogen zelf vervangen worden door de onderstaande letters en cijfers:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Gebruikersavatar
PF1JM
Berichten: 641
Lid geworden op: 19 sep 2005, 19:16
Locatie: Apeldoorn JO32af

Re: http://www.elektrodump.nl/

#3 Bericht door PF1JM »

PH1MRF schreef:Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Ik heb een kostenopgaaf gevraagd, maar alleen dat duurt al enige tijd. Ik had uiteindelijk een toezegging dat ik afgelopen vrijdag de opgaaf zou krijgen, maar dat bleef uit (ondanks een nieuwe mail van mij).

Mogelijk is de eigenaar Frits niet snel, maar wel betrouwbaar. In dat geval heb ik er geen probleem mee, en zal ik er zeker bestellen. Tot nu toe echter weet ik niet wat ik ervan denken moet...


Groeten,

Marcel
Ik zou bellen als ik jou was. Ik wacht al een week of 4 op info via mail. Het scheelt dat ik er geen haast mee heb...
Heb er één keer iets gekocht. Eigenaar komt mij wel betrouwbaar over.

PH1MRF
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 apr 2008, 05:33
Locatie: Leeuwarden

Re: http://www.elektrodump.nl/

#4 Bericht door PH1MRF »

pf1jm schreef: Ik zou bellen als ik jou was. Ik wacht al een week of 4 op info via mail. Het scheelt dat ik er geen haast mee heb...
Heb er één keer iets gekocht. Eigenaar komt mij wel betrouwbaar over.
Ik houd daar niet zo van. Heb inmiddels de onderdelen (ging vooral om hoogspanningselco's) bij een Duitse firma besteld. Die reageerden wel direct. Ik laat electrodump maar even voor wat het is.


Groeten,

Marcel
Laatst gewijzigd door PH1MRF op 18 dec 2008, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

#5 Bericht door PA0ETE »

Ik heb gisteren een vraag gesteld die overigens mede betrekking had op
mijn website (vragenrubriek.nl) waar ik overweeg om een morsecursus
aan te bieden. Dat feit heeft misschien meegespeeld, maar ik had binnen
14 uur of zo antwoord, met een foto erbij van de items (seinsleutels) die hij
kan leveren. De eigenaar is PE1LQQ. Ik vond het verder ook gewoon goed
klinken. Jammer dat ik niet eerder van de site gehoord had, ik hoorde er
bij deze topic voor het eerst van, want hij heeft gewoon geweldig leuke
spullen.

PH1MRF
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 apr 2008, 05:33
Locatie: Leeuwarden

#6 Bericht door PH1MRF »

PA0ETE schreef:Ik heb gisteren een vraag gesteld die overigens mede betrekking had op
mijn website (vragenrubriek.nl) waar ik overweeg om een morsecursus
aan te bieden. Dat feit heeft misschien meegespeeld, maar ik had binnen
14 uur of zo antwoord, met een foto erbij van de items (seinsleutels) die hij
kan leveren. De eigenaar is PE1LQQ. Ik vond het verder ook gewoon goed
klinken. Jammer dat ik niet eerder van de site gehoord had, ik hoorde er
bij deze topic voor het eerst van, want hij heeft gewoon geweldig leuke
spullen.
Raar, waarom ik dan geen antwoord krijg? Hij heeft ook hele leuke spullen, maar dan moet je er wel aan kunnen komen toch :?

Marc el

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

#7 Bericht door PA0ETE »

Ja weet ik ook niet. Misschien is de man geen mailer. Dat is natuurlijk geen
manier van zaken doen. Hij heeft aan de andere kant zulke unieke spullen,
daar heb ik best wat moeite voor over. Ik weet niet of je dat al gedaan
hebt maar anders zou je kunnen proberen te bellen. Ik ben zeker van plan
om er de komende maanden nog eens te gaan kijken.

Gebruikersavatar
PD5DJ
Berichten: 1031
Lid geworden op: 02 jan 2006, 14:55
Roepletters: PD5DJ
Locatie: Avenhorn NH
Contacteer:

#8 Bericht door PD5DJ »

Goede ervaring, redelijk wat besteld. buisvoetjes, rolspoelen etc. Dummyloads..

Een keer was er een pakketje aangekomen waar redelijk wat buisvoetjes waren gesneuveld.
Men stuurde kosteloos nieuwe die ik de dag er na weer binnen had.

Als je iets direct wilt weten, niet mailen maar bellen.
Maar dat lijkt me zeer logisch.
73's
Björn de PD5DJ
https://www.pd5dj.nl

PH1MRF
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 apr 2008, 05:33
Locatie: Leeuwarden

#9 Bericht door PH1MRF »

PH1MRF schreef: Raar, waarom ik dan geen antwoord krijg? Hij heeft ook hele leuke spullen, maar dan moet je er wel aan kunnen komen toch :?

Marcel
Contact met Frits gehad. Mijn hoogspanningselco's had ik al elders besteld, de rest (wat kleinspul) nu bij hem. Blijkbaar is de winkel meer in de hobbysfeer, en dan kun je verwachten dat het langer duurt. Geen probleem, als je dat dan maar weet.

Groeten,

Marcel

fred101
Berichten: 1173
Lid geworden op: 15 dec 2006, 19:38
Locatie: waardenburg

#10 Bericht door fred101 »

Heb iets van een maand geleden een vraag gesteld over de verkrijgbaarheid van een tektronix SA insert en daar heb ik nog geen antwoord op gehad.

Fred
Mijn website met veel info over RF meettechniek www.pa4tim.nl

PH1MRF
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 apr 2008, 05:33
Locatie: Leeuwarden

#11 Bericht door PH1MRF »

fred101 schreef:Heb iets van een maand geleden een vraag gesteld over de verkrijgbaarheid van een tektronix SA insert en daar heb ik nog geen antwoord op gehad.

Fred
Pas in hetzelfde beeld. Ik ga uit van een drukbezette, goedwillende hobbyist..... Alles duurt gewoon een beetje langer.... (en dat zijn we niet meer gewend tegenwoordig toch? :(

Marcel

PA3JT
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 apr 2008, 19:19
Contacteer:

#12 Bericht door PA3JT »

Prima bedrijf, verstuurd op zich snel en allemaal prima in orde. Maar mailen ligt inderdaad wat gevoeliger, een beller is sneller zullen we maar zeggen. En ik vind ´m eigenlijk knap duur in sommige zaken.

Maar ik heb enkele bestellingen bij ´m gedaan, ben daar zeer tevreden over en zal dat zeker nog eens doen als dat zo uitkomt.
communiceren is heel wat anders dan het tot stand brengen van een verbinding.

FT-897D | FT-225RD | FT-7800 | FT-817 met TR1300 23cm Transverter| diverse Motorola MX | SE-550 UHF | Alinco DJ-G7E

PH1MRF
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 apr 2008, 05:33
Locatie: Leeuwarden

#13 Bericht door PH1MRF »

pd0j schreef:Prima bedrijf, verstuurd op zich snel en allemaal prima in orde. Maar mailen ligt inderdaad wat gevoeliger, een beller is sneller zullen we maar zeggen. En ik vind ´m eigenlijk knap duur in sommige zaken.

Maar ik heb enkele bestellingen bij ´m gedaan, ben daar zeer tevreden over en zal dat zeker nog eens doen als dat zo uitkomt.
Op een SMS'je reageerde hij niet, maar daari had ik het verzoek gedaan om de spullen voor de kerst te krijgen. En dat had ik ook. Wat mij betreft prima verlopen, maar het is geen dagwerk. Hoeft ook niet, als je het maar weet.

Marcel

Gebruikersavatar
pb1a
Berichten: 413
Lid geworden op: 18 nov 2008, 21:56
Contacteer:

#14 Bericht door pb1a »

Mijn ervaring is dat je hem het best even kan bellen. Het is inderdaad hobby van hem, dus heeft hij niet altijd direct tijd om te reageren. Ik heb ook wel eens even moeten wachten. Het beste kan je gewoon een afspraak met hem maken en er dan op een zaterdag heen rijden. Hij heeft zeker voor de zelfbouwer hele leuke spullen staan. Ik hoop dat het allemaal lukt wat je zoekt. Mijn ervaringen zijn wel oke bij hem.

Gr. Anne PA3FYI

Gebruikersavatar
radioshack
Berichten: 349
Lid geworden op: 24 sep 2012, 15:05
Roepletters: PE2CJ
Locatie: JO22xe
Contacteer:

Re: http://www.elektrodump.nl/

#15 Bericht door radioshack »

Bij voorbaat mijn excuses voor het afstoffen van het topic, maar ik heb nog iest bij te dragen...

Ik heb zeer goede ervaringen met Frits. Het is voor mij 15 minuten rijden, dus mooi dichtbij. Het is eigenlijk geen winkel maar een loods, in de positieve zin van het woord. De apparatuur staat tot het plafond. Verzin het en het is er. Van ferriet, isolatoren, weerstanden tot KW zenders voor middengolf omroepstations. (Vier 19" rekken, maar dan heb je ook wat...) Als je denkt dat buizen moeilijk te krijgen zijn, kijk je op van de enorme hoeveelheid buizen. Nieuw in doos. Rolspoelen in alle sooren en maten. Meetapparatuur van netwerk analysers tot bijzondere ander obscure meetapparatuur. Een gedeelte van de voorraad is in bakken gesorteerd om makkelijk te zoeken/vinden. Coax van dun teflon tot zo dik als je pols. Ja, ook met bijbehorende connectoren.

Het bedrijf is ontstaan uit een Bouwbedrijf maar door toeval/omstandigheden is de nadruk steeds meer naar de gebruikte elektronica gegaan. Frits is alleen en is er erg druk mee, dus mails zijn wellicht traag. Ik bel meestal en dat gaat snel. Als je in de buurt bent loont het de moeite om eens (op afspraak) te kijken, de helft staat niet eens op de website van wat er is. Veel voor wénâg, het is net een snoepwinkel. ;-)
http://www.polytech.nu (Voorheen ook bekend als www.amateurtele.com...)

Plaats reactie