Ook maar eens een vacature...

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA3EQX
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 sep 2009, 14:51
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Ook maar eens een vacature...

#1 Bericht door PA3EQX »

https://www.easylogic.nl/nl/pages/jobs/
GEZOCHT TECHNICUS ENGINEERING ELEKTROTECHNIEK
voor Elektrotechnische Technicus voor werkzaamheden aan RFID/RF-system, datanetwerken en elektrotechnische installaties, voltijd voor 40 uur.
FT-950 op 12 mtr hor. LW via CG-3000 ATU
Junker met NL gulden & Bencher iambic
PA3EQX 73's Hielke

Afbeelding

Gert_PA2LO
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 jan 2019, 19:43
Roepletters: PA2LO

Re: Ook maar eens een vacature...

#2 Bericht door Gert_PA2LO »

Ik ben bang dat een groot deel van de bezoekers van dit forum niet aansluit bij wat gevraagd wordt: "Leeftijd 25-35 jaar"

Afbeelding

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: Ook maar eens een vacature...

#3 Bericht door PA3HMP »

een competitief salaris :mrgreen:
met andere woorden we durven niet te zeggen voor hoe weinig we u willen aannemen :mrgreen:
25-35 jaar LOL

De realiteit is dat als je dergelijk geschoold personeel wil hebben je het bij een ander bedrijf weg moet kopen voor veel geld anders kun je het echt wel vergeten.

PH7R
Berichten: 1114
Lid geworden op: 26 jan 2020, 16:50
Roepletters: PH7R
Locatie: Veenendaal

Re: Ook maar eens een vacature...

#4 Bericht door PH7R »

Ook mooi "Zendamateurs die verstand van radio’s en antenne’s hebben mogen zich ook altijd melden".
De wereld is vol van idioten die niet snappen wat belangrijk is

Gert_PA2LO
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 jan 2019, 19:43
Roepletters: PA2LO

Re: Ook maar eens een vacature...

#5 Bericht door Gert_PA2LO »

Om de uitsmijter moest ik overigens wel even lachen, waardoor ik denk dat het een leuk bedrijf is.
Wilt u niet solliciteren, maar levert u iets, of doet u iets waarvan u op basis van deze advertentie denkt dat wij ermee geholpen zijn, laat het ons weten. We staan altijd open voor goede, nieuwe ideeën. Maar verras ons, kom niet met een weinig specifiek voorstel waarmee je onze tijd verdoet.

Gebruikersavatar
PA3OZB
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 jul 2009, 15:01
Roepletters: PA3OZB
Locatie: Linschoten

Re: Ook maar eens een vacature...

#6 Bericht door PA3OZB »

Gert_PA2LO schreef: 26 aug 2021, 08:45 Ik ben bang dat een groot deel van de bezoekers van dit forum niet aansluit bij wat gevraagd wordt: "Leeftijd 25-35 jaar"

Afbeelding
met de huidige arbeidsmarkt heb je niet zo veel meer te willen als werkgever. Maar ik kan de gevraagde leeftijd ook niet vinden in advertentie.
Best '73 John PA3OZB / F4VSZ

Gert_PA2LO
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 jan 2019, 19:43
Roepletters: PA2LO

Re: Ook maar eens een vacature...

#7 Bericht door Gert_PA2LO »

Maar ik kan de gevraagde leeftijd ook niet vinden in advertentie.
Staat er inmiddels niet meer in zie ik. Waarschijnlijk omdat iemand er op gewezen heeft dat het maken van onderscheid naar leeftijd bij de werving en selectie van personeel volgens de Wet gelijke behandeling op grond van leeftijd bij de arbeid (WGBL) verboden is.

pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: Ook maar eens een vacature...

#8 Bericht door pc1mb »

Dus nu krijg je gewoon een afwijzing om een ándere reden, als je boven de 35 bent. Zonder WGBL mochten werkgevers tenminste eerlijk zijn.

Gebruikersavatar
Paula Bean
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 aug 2019, 12:50

Re: Ook maar eens een vacature...

#9 Bericht door Paula Bean »

Wilt u niet solliciteren, maar levert u iets, of doet u iets waarvan u op basis van deze advertentie denkt dat wij ermee geholpen zijn, laat het ons weten. We staan altijd open voor goede, nieuwe ideeën. Maar verras ons, kom niet met een weinig specifiek voorstel waarmee je onze tijd verdoet.
Wat een schizofrene frankenstein-tekst. Eerst wordt je aangesproken met 'u', maar in de ietwat passief-agressieve laatste zin is er opeens sprake van een 'jij', alsof alle respect die in de eerste zin gesuggereerd werd verdampt is.

Gebruikersavatar
Rene - pg3r
Berichten: 846
Lid geworden op: 18 okt 2009, 15:17
Roepletters: pg3r
Locatie: Rotterdam

Re: Ook maar eens een vacature...

#10 Bericht door Rene - pg3r »

pc1mb schreef: 26 aug 2021, 15:27 Dus nu krijg je gewoon een afwijzing om een ándere reden, als je boven de 35 bent.
‘U past niet in het team’.

Dat is bij mijn bedrijf overigens ook het geval bij rokers, mensen met gezichtsbeharing, (zichtbare) plakplaatjes of ijzerwerk, ongeacht leeftijd.

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Ook maar eens een vacature...

#11 Bericht door PE2AAB »

Licht Off Topic wellicht maar..Gezichtsbeharing ook? Zit je in de voedselindustrie?
Zelfs bij Exxon Mobile, waar ze o.a. de wikkels van de Mars en de Snicker maken mochten toch mensen met baarden binnen echter wel buiten het haarnet en andere beschermende kleding ook een baardnet.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: Ook maar eens een vacature...

#12 Bericht door PA3HMP »

rokers daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen, die nemen vaak even een rookpauze, en bovendien is een gesprek met een asbak nu ook niet echt prettig :mrgreen:

PA0AA
Berichten: 380
Lid geworden op: 29 dec 2007, 21:00
Roepletters: PA0AA
Locatie: Brunssum - Bonaire
Contacteer:

Re: Ook maar eens een vacature...

#13 Bericht door PA0AA »

PA3HMP schreef: 27 aug 2021, 08:38 rokers daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen, die nemen vaak even een rookpauze, en bovendien is een gesprek met een asbak nu ook niet echt prettig :mrgreen:
Bij een van m'n vroegere werkgevers stond op roken op staande voet ontslag....... :)
Aan de andere kant was de aanwezigheid van een of meerdere plakplaatjes al sinds halverwege de vorige eeuw min of meer een must in mijn beroepsgroep.
NB. Destijds was het nodig om twee keer heen en weer naar Japan te varen, voordat de bovenstaande afbeelding klaar was.
Wel had ik de mazzel, dat de afd. bemanningszaken zo sportief was, om me niet halverwege over te plaatsen naar een andere bestemming ... :wink:
73, Ruben, PA0AA.

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: Ook maar eens een vacature...

#14 Bericht door PA3HMP »

Ja dat zou lullig zijn een half afgemaakt plaatje :mrgreen:

Plaats reactie