Baofeng is a toy

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
-----
Berichten: 1027
Lid geworden op: 19 jul 2010, 14:43
Roepletters: XX0XX

Re: Baofeng is a toy

#31 Bericht door ----- »

Thijzer schreef: 13 jul 2021, 10:09PA0ETE doelt waarschijnlijk op deze apparaten en dan heeft hij groot gelijk. Lees de reviews van die dingen en je weet genoeg.
Het gaat me er niet om of ie gelijk heeft, het gaat me erom dat je iets beweerd en als iemand dan vraag waarom je dan zegt dat kan ik niet zeggen. Doet mij denken aan complot gekkies gedrag, daar zie je dat ook vaak.

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Baofeng is a toy

#32 Bericht door PA0ETE »

Ik verkoop ook redelijk wat aan buitenlandse klanten. Momenteel loopt het niet storm. Ik ben met een paar nieuwe eigen producten bezig. Tot die tijd staat de marketing bijna stil.
Ik ben niet via PB's bereikbaar. Mailadres is x@xdv.me

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Baofeng is a toy

#33 Bericht door PA0ETE »

PE5TT schreef: 13 jul 2021, 21:25
Thijzer schreef: 13 jul 2021, 10:09PA0ETE doelt waarschijnlijk op deze apparaten en dan heeft hij groot gelijk. Lees de reviews van die dingen en je weet genoeg.
Het gaat me er niet om of ie gelijk heeft, het gaat me erom dat je iets beweerd en als iemand dan vraag waarom je dan zegt dat kan ik niet zeggen. Doet mij denken aan complot gekkies gedrag, daar zie je dat ook vaak.
Ik snap dat mijn uitleg niet voor iedereen even makkelijk te begrijpen is. :D
Ik ben niet via PB's bereikbaar. Mailadres is x@xdv.me

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: Baofeng is a toy

#34 Bericht door PC1TK »

Mooie test kreeg zelfs een geweldige tip voor een zeer effectieve update ..Ik gebruikte mij UV-5 r in de auto via PI2NON..via jwx antenne ..
Gebruikte een zelf gemaakte hand knijper .. maar de modulatie bleef waardeloos .. Daarop werd ik benaderd door een mede gebruiker .

Roep volgende keer dat je je nieuwe Yease hebt ..
En dat heeft geholpen .. zelfde OM en ja hij kon horen dat modulatie veel beter was ..
Was toch behoorlijk simpel uit te voeren update ..

Plaats reactie