vacature

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
sottezero
Berichten: 814
Lid geworden op: 17 nov 2015, 18:33

Re: vacature

#16 Bericht door sottezero »

dus ze zoeken iemand die niet bang is van asbest, mensen met explosieven, boze menigten in het oosten van het land die vinden dat het cultuur is, grote hoogtes, boobytraps, terug lopen naar kantoor als je auto verdwenen is of op de zijkant ligt, met HBO niveau, 10 jaar ervaring, een man of een sportvrouw, vindt het niet erg om nachtdiensten en weekenddiensten te draaien wanneer piraten actief zijn en dat voor 2600 euro...

Lastig.. want iemand met de eisen die ze stellen kan in het bedrijfsleven zo 3600 euro verdienen en krijgt dan waarschijnlijk ook nog een leasegebakje en opleidingvergoedingen erbij.
En hoeft dan niet bang te zijn dat iemand hem/haar op facebook opzoekt.

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: vacature

#17 Bericht door PA3HMP »

inderdaad, kwa werktijden, gevaarzetting e.d is het aangeboden maandloon een lachertje, voor zo'n job zit je aan het dubbele maandloon.

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6253
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: vacature

#18 Bericht door PA3DAT »

Politiemensen ook?
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Gebruikersavatar
PA3DJS
Berichten: 2494
Lid geworden op: 04 mei 2014, 16:41
Roepletters: PA3DJS
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: vacature

#19 Bericht door PA3DJS »

Als ik naar de functie-eisen kijk, ligt de nadruk op uitvoerend werk. Je komt dan in een andere schaal terecht vergeleken met een functie waarbij de natruk op ontwikkeling, of onderzoek ligt.

Hoe de schaal dan uitpakt, hangt sterk af van de woordkeuze (ik heb een bezwarenprocedure functiewaardering doorlopen >20 jaar terug, vanwege dat werk en omschrijving niet (meer) overeen kwamen).

Even OT: Mijn profielfoto staat in een keer rechts.

Gebruikersavatar
PA1AIS
Berichten: 2051
Lid geworden op: 18 okt 2017, 05:37
Locatie: Nijedinges
Contacteer:

Re: vacature

#20 Bericht door PA1AIS »

elsinga schreef:AT zit (zat?) ook in Groningen, pand aan de overkant van De Borg van (toen) KPN en uitkijkend op het Emma viaduct. Ben er QRL matig wel geweest. ;)
Jaaa, Emmakade Nr-1
If you think education is expensive, try ignorance. (Derek Bok)

https://www.zendamateur-marktplaats.nl/

1977 PD0FFM / 1979 PE1DHI / 2017 PA1AIS JO23ta

Gebruikersavatar
Thijzer
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 feb 2011, 10:25

Re: vacature

#21 Bericht door Thijzer »

PA1RAM schreef:
Et discite schreef:Kijkend naar functie eisen en competenties zoekt men een HBO met 10 jaar werkervaring, rond 35 jaar. Met een salaris van 3.536 (max) moet je wel heel erg van AT / Overheid houden om dit te doen.
Afgelopen maanden zelf ook op zoek geweest en heb me regelmatig verbaasd over het inkomen bij de overheid, zeker wanneer je kijkt wat er van de kandidaat wordt gevraagd, voor in mijn geval een IT functie waarvoor top certificering wordt gevraagd verwacht ik dan ook een marktconform salaris, maar nee dus...
Klopt, overheid betaalt geen vorstelijke bedragen maar... Daarkomt nog een 13e maand bij (+8% dus) en dat voor een 36-urige werkweek (+10% t.o.v. 40). En als ambtenaar hoef je je tenminste niet moe te maken, vaste werktijden, lekker pensioen en intern doorgroeien naar een rustig plekje tot een je pensioen.

Ik denk, ik gooi even alle vooroordelen op een hoop. :roll:

Gebruikersavatar
pe1rea
Berichten: 1744
Lid geworden op: 27 dec 2008, 10:18
Roepletters: PE1REA
Locatie: Ergens op het water PF8124 of PA4299

Re: vacature

#22 Bericht door pe1rea »

Pfff, ik begin het nu al benauwd te krijgen bij de gedachte aan een stil plekje waar je je pensioen ga halen...
Ik heb veel uitdagender (en zeker beter betaald) werk.
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot NL behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software :-)

Gebruikersavatar
PA3DJS
Berichten: 2494
Lid geworden op: 04 mei 2014, 16:41
Roepletters: PA3DJS
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: vacature

#23 Bericht door PA3DJS »

Om een baan bij de overheid af te doen als rustig je pensioen halen, is niet mijn ervaring. Ik ben meer dan 10 jaar ambtenaar geweest, en het grootste deel van de tijd was dat echt uitdagend werk, waarbij ik af en toe blij was dat het weekend was om weer even bij te tanken. Op een gegeven moment kwamen er reorganisaties in combinatie met dat ik al eens het idee had om voor mij zelf te beginnen. Daarna voor mij zelf begonnen.

In mijn beleving heeft zo'n functie als in dit draadje aardig wat potentie om uitdagend te zijn, mits het soort werk je natuurlijk wel trekt. Het hangt er helemaal vanaf wat voor vrijheden je hebt om zaken zelf in te vullen. Er is hier iemand op het forum die daar het antwoord op weet.

Ik heb het jaren terug overwogen. Nu zou ik het niet meer doen. Mijn huidige werk bevalt mij prima, en door wat brokken met mijn lijf denk ik dat ik niet ga voldoen aan de eisen m.b.t. fysieke conditie.

pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: vacature

#24 Bericht door pc1mb »

Het werk lijkt me niet onaardig, maar ik heb ook nog een hypotheek...
Voor mezelf beginnen klinkt steeds aantrekkelijker ;)

Goos
Berichten: 338
Lid geworden op: 16 nov 2011, 20:45
Roepletters: pa0sir

Re: vacature

#25 Bericht door Goos »

dus ze zoeken iemand die niet bang is van asbest, mensen met explosieven,


Nee die zoeken ze niet voor deze functie.

Goos
Peilen is het omgekeerde van een antennediagram opmeten.
pa0sir

Plaats reactie