Aliexpress-pakketjes-gevonden

Alle overige elektronica.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3347
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

Aliexpress-pakketjes-gevonden

#1 Bericht door Juul - PE0GJG »

"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

Gebruikersavatar
PA0FRI
Berichten: 2377
Lid geworden op: 19 nov 2007, 02:48
Roepletters: PA0FRI
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#2 Bericht door PA0FRI »

Zat waarschijnlijk ook mijn pakket bij. Volgens track and trace op 1 juni in Luik aangekemen. Zag nu dat het morgen bezorgd wordt,
http://pa0fri.home.xs4all.nl/ met ongeveer 200 praktische onderwerpen voor radiozendamateurs
De eerste stappen zijn theorie en simulatie, maar in de praktijk blijkt pas of het klopt.

Gebruikersavatar
PH2LB
Berichten: 1430
Lid geworden op: 06 mar 2013, 20:31
Roepletters: PH2LB
Locatie: Almelo/JO32HI
Contacteer:

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#3 Bericht door PH2LB »

Tja, dat wordt een beetje lastig dan "Confirm Delivery".
73, Lex

"Computers are fun, but there is more between one and zero"
www.ph2lb.nl . . . . facebook.com/PH2LB

Gebruikersavatar
Thijzer
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 feb 2011, 10:25

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#4 Bericht door Thijzer »

De dieven hadden al heel veel pakketjes leeggemaakt en de inhoud meegenomen. De ontdekkers kwamen als eerste een voorbinddildo tegen dus de dieven waren naar iets anders op zoek.
Dus er is nog hoop voor velen :lol:

Gebruikersavatar
PE9ZZ
Berichten: 1239
Lid geworden op: 06 nov 2010, 18:00
Roepletters: PE9ZZ
Locatie: Amsterdam (JO22KI)
Contacteer:

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#5 Bericht door PE9ZZ »

Krijg nou wat. Net een pakketje wat via Liège was gereisd in mijn brievenbus aangetroffen!

Tjerk, 9ZZ

Gebruikersavatar
PA1RLM
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 mar 2009, 13:29

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#6 Bericht door PA1RLM »

De niet opengemaakte pakketjes zullen gewoon bezorgd worden lijkt mij.
Mogelijk met iets vertraging.

Voor de opengemaakte pakketjes zal dat anders zijn. Wat is voor wie? Dat zal lastig worden.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#7 Bericht door elsinga »

Ik verwacht ook nog wat van Ali, waarvan 2 pakketjes (USB hubje en multimeter) inderdaad op "Luik" stonden, het derde pakje was nog onderweg. Ben benieuwd of en wanneer er wat aan gaat komen.
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#8 Bericht door andre »

Gelukkig, mannen en vrouwen, is het allemaal cheapy cheap wat 'we' bij Alie Baba kopen dus we zullen er toch geen boterham minder door eten als het niet aankomt... :lol:
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#9 Bericht door on4avt »

andre schreef:Gelukkig, mannen en vrouwen, is het allemaal cheapy cheap wat 'we' bij Alie Baba kopen dus we zullen er toch geen boterham minder door eten als het niet aankomt... :lol:

Dat wil niks zeggen! Als je iets koopt en het wordt gestolen,wordt ik daar niet happy van.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#10 Bericht door elsinga »

Voor mij is het grootste nadeel de onzekerheid of het nog komt en dus wachten. En als het toch niet blijkt te komen opnieuw bestellen en weer weken wachten. Gaat in totaal maar om een euro of 10, dus dat valt mee.
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gebruikersavatar
PE9ZZ
Berichten: 1239
Lid geworden op: 06 nov 2010, 18:00
Roepletters: PE9ZZ
Locatie: Amsterdam (JO22KI)
Contacteer:

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#11 Bericht door PE9ZZ »

andre schreef:Gelukkig, mannen en vrouwen, is het allemaal cheapy cheap wat 'we' bij Alie Baba kopen
Nee, niks cheapy-cheap. Dit was een component dat ik he-le-maal nergens anders kon vinden. Had zellufs al bij Pharnell besteld maar dat bleek uiteindelijk niet de juiste versie (HDMI PCB plug voor Chromecast dongle). Alleen meneer Ma had de juiste plugjes.

Tjerk, 9ZZ

Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 5109
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#12 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

Op mijn ontvangen pakketjes staat meestal een adres in Schiedam. Daar ook distributie?
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514


BQC: 461
NTC: 004


https://www.pa3gnz.nl

PA0HJA
Berichten: 440
Lid geworden op: 30 jun 2012, 11:29
Roepletters: PA0HJA

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#13 Bericht door PA0HJA »

Zijn er al mensen hier die al wat meer weten over hun pakketjes die mogelijk gestolen zijn?
Ik wacht ook nog op meerdere pakketjes, maar ik heb geen idee hoe hun "routering" is of zou zijn geweest.
Ik kan hierover niets vinden bij AliExpress of de tracking info, of ik kijk er over heen?

PA0HJA
....The Singularity is near!

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#14 Bericht door elsinga »

Mijn twee pakketjes die vanaf Lion onderweg waren zijn binnen. Die zaten dus niet in de betreffende vrachtauto.
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3347
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

Re: Aliexpress-pakketjes-gevonden

#15 Bericht door Juul - PE0GJG »

elsinga schreef:Mijn twee pakketjes die vanaf Lion onderweg waren zijn binnen. Die zaten dus niet in de betreffende vrachtauto.

Ik denk dat je "Lyon" bedoeld?

Maar goed om te lezen dat het binnen is.
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

Plaats reactie