Temporisateur Electronique Type 770001-A

Alle overige elektronica.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA3ECZ
Berichten: 682
Lid geworden op: 07 aug 2016, 11:08
Roepletters: PA3ECZ

Temporisateur Electronique Type 770001-A

#1 Bericht door PA3ECZ »

Om's,

Ik ben nog steeds aan het opruimen van de shack, en daarbij kom ik vanmorgen iets tegen waarvan ik niet weet
wat het precies is, en na veel zoeken op het Internet tot heden ook niks kunnen vinden.

Jaren geleden eens gekocht via de Dumpzaak van Tjebbe Ypma te Veendam, zat ik een apparaat wat ik destijds
gesloopt heb, en daar was dit van overgebleven.

Daarom plaats ik het hier ook maar eens, en misschien is er iemand die mij wel kan aangeven wat het precies is.

De opschrift van het onderdeel is: Temporisateur Electronique Type 770001-A
Werkende op 28 Volt

Is er misschien iemand die me wat verdere info kan verstrekken.

Daarvoor dan mijn dank.
Bijlagen
DSC07232.JPG
DSC07233.JPG

Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3348
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

Re: Temporisateur Electronique Type 770001-A

#2 Bericht door Juul - PE0GJG »

Kristal oven ?
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

PA0VRA
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 apr 2009, 13:18
Roepletters: PA0VRA
Locatie: Nieuwegein

Re: Temporisateur Electronique Type 770001-A

#3 Bericht door PA0VRA »

Toch wel op internet gevonden, intikken: Intertechnique temporisateur electronique en dan even bladeren; ben niet zo handig om de link hier te kunnen plaatsen. Schijnt dus een thermo-relais te zijn voor verwarming o.i.d. met een schakeltijd van 30 sec.
73 Eddy

PA3ECZ
Berichten: 682
Lid geworden op: 07 aug 2016, 11:08
Roepletters: PA3ECZ

Re: Temporisateur Electronique Type 770001-A

#4 Bericht door PA3ECZ »

PA0VRA schreef:Toch wel op internet gevonden, intikken: Intertechnique temporisateur electronique en dan even bladeren; ben niet zo handig om de link hier te kunnen plaatsen. Schijnt dus een thermo-relais te zijn voor verwarming o.i.d. met een schakeltijd van 30 sec.
73 Eddy
Ik heb ook nog even onder die naam: "Intertechnique temporisateur electronique" gezocht.
Maar ik kom wel allerlei artikelen tegen, maar niet dit model, of ik kijk er overheen....hi.
Misschien kun je me de link alsnog sturen, als je die dan op het scherm hebt dan kun je de bovenste regel knippen en plakken.
Of moet al iemand anders in staat zijn om dit even te doen.

vr.gr. Ruud

PA0VRA
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 apr 2009, 13:18
Roepletters: PA0VRA
Locatie: Nieuwegein

Re: Temporisateur Electronique Type 770001-A

#5 Bericht door PA0VRA »

Hoi Ruud, ik heb je vraag niet goed gelezen. Dacht dat je alleen wilde weten wat het is. Ik heb inderdaad jouw exemplaar niet gevonden. Sri.
73 Eddy

PA3ECZ
Berichten: 682
Lid geworden op: 07 aug 2016, 11:08
Roepletters: PA3ECZ

Re: Temporisateur Electronique Type 770001-A

#6 Bericht door PA3ECZ »

PA0VRA schreef:Hoi Ruud, ik heb je vraag niet goed gelezen. Dacht dat je alleen wilde weten wat het is. Ik heb inderdaad jouw exemplaar niet gevonden. Sri.
73 Eddy
Dag Eddy,

Ja, dat klopt, ik weet niet wat voor apparaatje dit is, en waar het voor gebruikt kan worden, zodoende deze vraag.
Nu, misschien komt er later nog iemand die het wel weet, het loopt niet weg....hi.

Vriendelijk groetend, Ruud

Plaats reactie