Nieuwe amateur PD0MT
Nieuwe amateur PD0MT
Hallo allemaal,
Heb in juli het N-examen gedaan en geslaagd met 2 foutjes, was ook met 15 minuten klaar. Nu bezig met F-examen en hoop dat in september af te ronden.
73
Mariëtte
Heb in juli het N-examen gedaan en geslaagd met 2 foutjes, was ook met 15 minuten klaar. Nu bezig met F-examen en hoop dat in september af te ronden.
73
Mariëtte
PD0MT, Mariëtte
- PE2AAB
- Moderator
- Roepletters: PE2AAB
- Contacteer:
Re: Nieuwe amateur PD0MT
Hoi Mariëtte,
Allereerst natuurlijk proficiat met het behaalde resultaat!
En ten tweede welkom op het forum! Veel plezier met deze mooie hobby en succes met de studie voor F!
Allereerst natuurlijk proficiat met het behaalde resultaat!
En ten tweede welkom op het forum! Veel plezier met deze mooie hobby en succes met de studie voor F!
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl
Welkom, en goed bezig om gelijk door te pakken!
Je bent net zo lang gestoord tot je een genie bent - JC
Ja, nu dat ik alles nog vers in het geheugen heb zitten van Novice gaat het makkelijker voor Full denk ik. Heb trouwens al twee proef examens gemaakt voor F en daar slaagde ik voor... maar ik ga toch de cursus doen bij DLZA.
PD0MT, Mariëtte
Zelf 2 jaar terug ook 2 maanden later direct F gedaan. Zeker 60% is nagenoeg gelijk.
Je bent net zo lang gestoord tot je een genie bent - JC
- PA3GNZ, Tjeerd
- Roepletters: PA3GNZ
- Contacteer:
Succes met de studie en examen voor F.
- PA3DJS
- Roepletters: PA3DJS
- Contacteer:
2 fout in N en in 15 minuten klaar is een heel goede basis om dan ook "even snel" door te gaan naar F.
Voor dat ik het vergeet: gefeliciteerd en alvast succes gewenst voor op de dertiende!
Voor dat ik het vergeet: gefeliciteerd en alvast succes gewenst voor op de dertiende!
-
- Roepletters: PA3RIS
- Contacteer:
Gefeliciteerd Mariëtte en succes met het full-examen!
hallo,
succes met de hobby en welkom op dit forum ,waar je tips en hulp kan krijgen ,ook wanneer je al jaren actief bent in deze hobby kan je niet alles weten , ik heb mijn verginning sinds 1984 en kom hier soms ook ten rade ( volgende week wordt ik 72 ) nooit te oud om te leren hé !! ...alles rustig opbouwen
groeten,
françois ON4NYO
succes met de hobby en welkom op dit forum ,waar je tips en hulp kan krijgen ,ook wanneer je al jaren actief bent in deze hobby kan je niet alles weten , ik heb mijn verginning sinds 1984 en kom hier soms ook ten rade ( volgende week wordt ik 72 ) nooit te oud om te leren hé !! ...alles rustig opbouwen
groeten,
françois ON4NYO
- Juul - PE0GJG
- Roepletters: PE0GJG
- Contacteer:
Dag Mariëtte,
"jij bent goed bezig" !!! Sukses
"jij bent goed bezig" !!! Sukses
Dag Juul en alle andere in dit draadje, dank voor alle lieve woorden. Mijn F-examen doe ik pas in november want ik had de afgelopen helemaal geen tijd om te studeren...
PD0MT, Mariëtte
Gefeliciteerd!
Heb even op je qrz.com gekeken, maar je hebt al een behoorlijk gevulde shack voor een beginnenling hi
Heb even op je qrz.com gekeken, maar je hebt al een behoorlijk gevulde shack voor een beginnenling hi

Ph5c vol gas vanaf het Groningse gras!