Klopt, dat is de goede:
https://www.ebay.com/itm/Rotary-Encoder ... 2026821395Heb een 6jr oude (touch screen) HP PC in gebruik genomen met een AMD processor en die werkt echt goed, nog veel beter dan de i5 laptop.
Wat opvalt is, dat ik de Sample Rate (tandwiel menu) nu ook op 3,2 MHz kan zetten en er is dus een nog grotere bandbreedte die ik in 1 keer kan overzien.
2x Een USB stick ontvanger tegelijk aansluiten en tegelijk 2x dezelfde SDR# (1668) opstarten gaat zelfs dan ook nog prima.
Met de FFT Display resolutie op 65536 gaat het nog goed, maar bij 1 stap hoger zakt de performance echt in.
Kreeg vrijdagmiddag bijzonder ook erg aparte luchtvaartberichten binnen (cabinepersoneel dat Chinees bestelt, stoelen die loszitten -zal wel een schroefje los zitten- en medical assistance..). Ook de zwevers boven Weeze kreeg ik hier in het noorden van de Achterhoek nog prima mee.
Morgen (zondag) nog eens met deze configuratie luisteren naar de 2 meter Zomerronde op de repeater van Apeldoorn..
Ben bezig om de lijst van Jarod_Amsterdam ook in mijn lijst op te nemen, zal hem eerstdaags eens ter download aanbieden..
Je zou er enthousiast van worden..