ministerie binnenlandse zaken: blinde vlekken c2000 dekken

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

ministerie binnenlandse zaken: blinde vlekken c2000 dekken

#1 Bericht door PD0MV »

Ministerie wil commerciële masten inzetten voor C2000
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken wil commerciële zendmasten van operators gebruiken om blinde vlekken in het C2000-netwerk af te dekken. Dat blijkt uit een brief van demissionair staatssecretaris Bijleveld van Binnenlandse Zaken aan de Tweede Kamer.



Let OP :commerciele zendmasten: van omroepzenders: dus geen zendamateur masten


73 PD0MV


Bericht van niewsbrief http://www.verbinding.nl
Ik ben ook maar een mens :wink:

PD0MVL
Berichten: 99
Lid geworden op: 25 jun 2010, 10:12
Roepletters: PD0MVL
Locatie: Silvolde

Re: ministerie binnenlandse zaken: blinde vlekken c2000 dek

#2 Bericht door PD0MVL »

Daar zijn ze ook wel erg snel mee dan, om de blinde vlekken te dichten. Systeem draait ook nog maar pas ............
TX/RX: yaesu ft897d
Antenne: FD3, Diamond X50

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: ministerie binnenlandse zaken: blinde vlekken c2000 dek

#3 Bericht door PD0MV »

PD0MVL schreef:Daar zijn ze ook wel erg snel mee dan, om de blinde vlekken te dichten. Systeem draait ook nog maar pas ............
Ja klopt, ach jah, als het echt nodig is, en dat zal niet zo lang duren.

want radiozender 100% NL organiseert een strand feest in 3x raden Hoek van Holland

hoek van holland, staat geen omroep zender als het goed is dus die blinde vlek blijft er nog steeds.

73 PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

PD0MVL
Berichten: 99
Lid geworden op: 25 jun 2010, 10:12
Roepletters: PD0MVL
Locatie: Silvolde

Re: ministerie binnenlandse zaken: blinde vlekken c2000 dek

#4 Bericht door PD0MVL »

Haha, ik dacht dat ze geen feestje meer hielden in Hoek van Holland. Maar ben benieuwd hoe ze het daar op gaan lossen. Zal het leger wel aangerukt worden om de boel er van een tijdelijk beveiligd draadloos communicatienet te gaan voorzien.

(uitgaande van de theorie; als het kalf verdronken is dempt men de put)
TX/RX: yaesu ft897d
Antenne: FD3, Diamond X50

PA2LAD
Berichten: 2302
Lid geworden op: 27 mei 2008, 17:32
Locatie: Dordrecht

Re: ministerie binnenlandse zaken: blinde vlekken c2000 dek

#5 Bericht door PA2LAD »

PD0MV schreef: want radiozender 100% NL organiseert een strand feest in 3x raden Hoek van Holland.
73 PD0MV
Eerst nog maar eens zien of daar een vergunning voor afgegeven wordt. Na al wat daar eerder gebeurd is en na de gebeurtenis in Duisburg denk ik dat ze dat wel kunnen vergeten.

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: ministerie binnenlandse zaken: blinde vlekken c2000 dek

#6 Bericht door PD0MV »

PD0MVL schreef:Haha, ik dacht dat ze geen feestje meer hielden in Hoek van Holland. Maar ben benieuwd hoe ze het daar op gaan lossen. Zal het leger wel aangerukt worden om de boel er van een tijdelijk beveiligd draadloos communicatienet te gaan voorzien.

(uitgaande van de theorie; als het kalf verdronken is dempt men de put)

Precies, ze komen elke keer met een oplossing en geen van alle oplossingen zijn waterdicht, ik lach me kapot.

Het leger is gereed half 2011 dan zijn ze allemaal terug in nederland dus dat duurt nog wel even

en kaart verkoop van 100% NL is al in volle gang en via de radio kun je kaarten winnen.


Ik ben ook benieuwd, spannend om als zendamateur er tussen te lopen als het uit de hand loopt van een afstandje natuurlijk.
en via porto melding maken wij zendamateur zijn 100 procent gedekt, kwa repeaters er staan meer repeaters van ons dan van c2000


en bepaalde repeaters zijn zo sterk omdat ze hoger staan als mast van c2000 :mrgreen:


zoals repeater gouda staat op een hoge flat op frequentie 430.2625 MHz met 7 watt vermogen


73 PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

Plaats reactie