PI5BC : Bonnefanten College Maastricht 'on the air'

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: PI5BC : Bonnefanten College Maastricht 'on the air'

#16 Bericht door PE7EB »

Bijna 14:00 niets op QRZ.com en geen enkele cluster vermelding.
Of er is een (groot) technisch probleem, waarom vermeld men dat dan niet? of het is veel geblaat maar weinig wol.
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

pe5jw
Berichten: 2031
Lid geworden op: 06 dec 2006, 17:47
Roepletters: pe5jw
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: PI5BC : Bonnefanten College Maastricht 'on the air'

#17 Bericht door pe5jw »

Op qrz verwijzing naar de websdr, daar in de chat 2 frequentie meldingen maar toen ik luisterde nergens te vinden.
Groet, Joeri

typ en schijf fouten mogen zelf vervangen worden door de onderstaande letters en cijfers:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Gebruikersavatar
PD5B
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 okt 2009, 16:43

Re: PI5BC : Bonnefanten College Maastricht 'on the air'

#18 Bericht door PD5B »

Om ± 11:15 heb ik een QSO gehoord tussen EC5CC en PI5BC op 14.217.50 MHz iets later heb ik PI5BC nog via de ronde van PI4ZLB gehoord op 145.725 MHz.
En dat was het, nergens een vermelding naar een frequentie.

PD4M
Berichten: 807
Lid geworden op: 06 mar 2009, 11:13

Re: PI5BC : Bonnefanten College Maastricht 'on the air'

#19 Bericht door PD4M »

Jammer, zat er helemaal klaar voor. Dit vraagt om een herkansing. En een iets betere communicatie over de te gebruiken frequenties. Ik neem aan dat ze die speciale mooie set QSLkaarten niet voor niets hebben laten drukken ;-)

Maarten
PD5M
Maarten
PD4M

Gebruikersavatar
Tjerkey
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 mei 2007, 21:58
Locatie: Barnflair (Gr)

Re: PI5BC : Bonnefanten College Maastricht 'on the air'

#20 Bericht door Tjerkey »

Beste O.M.'s,

Bij ons op school zijn plannen in de maak om ook een radiostation van de grond te tillen, alleen deze plannen zijn nog pril en de weg is nog lang....

We zitten helemaal aan de andere kant van het land t.o.v PI 5 BC, in Zuid Oost Drenthe ( Emmen ) en tegen de duitse grens aan.

Zoals het er nu uitziet gaat de roepnaam waarschijnlijk PI 5 HRC ( = Hondsrug College ) worden.

Binnenkort wordt hier vlak over de grens een D-Star relais aktief op duits grondgebied in de buurt van Papenburg op een oude AFN Bremen mast van 110 meter hoog met de call DB 0 ELD. (Emsland Digital )
Zie de website van deze zendclub uit Papenburg op de eigen website voor deze relais :

http://iafemsland.de/

of anders : www.I57.de

dus dat geeft ons ook weer extra mogelijkheden voor wereldwijde contacten !

We houden jullie op de hoogte !

Beste 73's

Tjerk
PE 1 IOC voor
www.hondsrugcollege.nl

Plaats reactie