silent key

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

silent key

#1 Bericht door PC1TK »

Vorige week overleden Klaas Groefsema, PA3ASE.
Als radioamateur was Klaas bekend bij velen en hij kon enthousiast vertellen over zijn vele belevenissen in de ether.
Toen zijn gezondheid achteruit ging, dwong hij respect af door zijn opgeruimde instelling.
Tot kort voor zijn overlijden is Klaas vanuit zijn ziekbed QRV geweest.

Als Groninger radioamateurs verliezen we in hem een markante persoonlijkheid. Wij wensen zijn naasten sterkte bij het verwerken van dit grote verlies ..

Gebruikersavatar
PC1A
Berichten: 423
Lid geworden op: 31 jan 2010, 15:30

Re: silent key

#2 Bericht door PC1A »

Jee, onlangs nog gehoord op GRN, niet wetende dat hij zo ziek was....

RIP Klaas, sterkte voor de nabestaanden (Grietje)
licenced since 1983

aka 9H3UJ en J45C

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: silent key

#3 Bericht door PC1TK »

Men had voor hem een mobiele sprietje geplaatst in de vensterbank .. en zo kon hij met zijn portofoon nog werken via GRN .
Laatste keer dat in QSO met hem was , vertelde hij dat even buiten had gezeten dat was hem niet tegen gevallen .
De vraalu hem mie emm boeten neer zet .. Vail mie old mool naoit tegen man .. Ging best zo .
Hij pochte nog dat best weer wat beter ging .. Maar ik had al gehoord wat die had ..

Ik heb hem alleen maar via de frequenties gekend .
Maar nooit ander als positief , een amateur met minimale kennis maar maximaal plezier .. Een van zijn uit spraken die ik nooit weer vergeet
Hij herhaalde dat vaak

Plaats reactie