Onbemand station Kunstinstallatie

Alles over antennes en toebehoren.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Onbemand station Kunstinstallatie

#16 Bericht door PA0ETE »

Ik ken een zendamateur uit Hasselt(B), die mogelijk wel interesse heeft in de techniek. Hij is volgens mij geen klimmer, maar hij is wel een goede techneut. Ik zal het hem vragen. Geen garanties dat hij het ziet zitten hoor!

zondermeer
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 apr 2019, 15:47

Re: Onbemand station Kunstinstallatie

#17 Bericht door zondermeer »

PA0ETE schreef:Ik ken een zendamateur uit Hasselt(B), die mogelijk wel interesse heeft in de techniek. Hij is volgens mij geen klimmer, maar hij is wel een goede techneut. Ik zal het hem vragen. Geen garanties dat hij het ziet zitten hoor!
Super, laat maar weten : -).

Intussen een goed gesprek gehad met het BIPT.
Het is mogelijk om op UHF of VHF een bepaalde frequentie te huren voor enkele maanden, valt goed mee qua prijs als ik binnen de 1km blijf, daarna wordt het direct een pak duurder..

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Onbemand station Kunstinstallatie

#18 Bericht door PA0ETE »

zondermeer schreef:
Super, laat maar weten : -).

Intussen een goed gesprek gehad met het BIPT.
Het is mogelijk om op UHF of VHF een bepaalde frequentie te huren voor enkele maanden, valt goed mee qua prijs als ik binnen de 1km blijf, daarna wordt het direct een pak duurder..
Sorry, dat had ik eigenlijk even hier moeten melden. De betreffende persoon had er geen zin in. Hij is een goede techneut en een aardige persoon. Hij is er echter op tegen dat er (veel) geld aan kunst besteed wordt, en heeft met name een grote hekel aan het museum voor moderne kunst dat inderdaad bij hem om de hoek in Hasselt zit. Dit op basis van een eerdere negatieve ervaring.

jammer. Ik ben juist een groot liefhebber van dit soort kunst, en ik kan me niet goed voorstellen dat andere mensen daar anders in staan, en dat vergeet ik in mijn enthousiasme dan ook nog wel eens. Ik ben volgens mij minstens één keer in het museum in Hasselt geweest (en ook in het Jenevermuseum daar, dat weet ik wel zeker :-) )

Als je echt in moeilijkheden bent kan ik nog wel eens verder kijken bij de vrienden die ik in België heb. Ik ben alleen bang dat die wat verder van de locatie af zitten.

Goed te horen van BIPT. Dat is in elk geval goed nieuws.

Mocht je ergens tegenop lopen dat niet op een openbaar forum als besproken kan worden zoals hier mag je me ook direct mailen. Mailadres is x@xdv.me Ik ken veel mensen en weet vaak ook waar ze goed zijn (nou ja, op technisch gebied dan ;-) )

Plaats reactie