apiehapy schreef:
Supervlieg, ben ook CB amateur of te wel 11 meter band gebruiker.
Nog uit het AM tijdperk voor de MARC vergunning 22 kanalen 0,5 watt zendvermogen!!
Heb ook nog mijn CB set nog staan, wilde heel vroeger zendamateur worden heb zelfs een cursus gedaan in Den Haag bij de VERON afd. Den Haag.
Ben toen wel luisteramateur geworden met een NL nummer.
Maar door omstandigheden ben ik niet door gegaan met de cursus (toen was het nog het D examen) maar goed ben nu dus bezig met hopelijk gezellig met de hobby.
En als je eventueel lid wil worden van het CB forum, dan wil dat niet eens lukken!!!
Denk dat ze geen leden meer willen aannemen, of het forum is aan het verdwijnen.
Ben van Zendamateur.COM lid geworden daar ik weer een beetje begonnen ben met luisteren naar de Korte golf en scanner luisteren, hoop hier informatie daarover hier te vinden.
Ben tot nu toe al wat wijzer geworden en hoop daar mee verder te kunnen gaan.
73, apiehapy
Albert
apiehapy. U schreef dit.
En als je eventueel lid wil worden van het CB forum, dan wil dat niet eens lukken!!!
Denk dat ze geen leden meer willen aannemen, of het forum is aan het verdwijnen. apiehapy. Ik dacht juist hetzelfde als u over niet meer kunnen inloggen op cb forum. En als je misschien niet zolang kan wachten moet je misschien eens deze e-mail adres proberen contact op te nemen
info@cbforum.nl
Ik heb
3 weken moeten wachten voor ik kon inloggen op de CB forum. En gisteren opeens was de verrassing er, ik kon inloggen op cb forum en kijk maar op voorstellen cb forum.