Gezocht mijn inbreng in de categorie repeaters

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
SWL nl 5321
Berichten: 209
Lid geworden op: 30 aug 2015, 15:24

Gezocht mijn inbreng in de categorie repeaters

#1 Bericht door SWL nl 5321 »

Beste moderatoren,

Ik ben op zoek naar mijn inbreng naar aanleiding van de controverse tussen een leverancier en de ons bekende radiohersteller op de Veluwe.
Mij niet bewust zijnde dat mijn reactie zout in de wonden heeft gestrooid en nog steeds van mening dat openheid in de communicatie een feit van leven en laten leven betreft .
Was het door mij gestelde te scherp verwoord?
Of werden de opponenten lijfelijk mishandeld of ander sinds aangedaan?
Heb ik het goed begrepen dat het topic een klein moment van het tableau werd verwijderd en nu voorzien is van een slotje...?

De uitspraak de moderator heeft altijd gelijk is te fors uitgedrukt.
Een kleine duidelijke reactie eventueel middels een PB was aan te bevelen geweest.

De laatst te lezen reactie in het bewuste onderwerp door de zich profilerende JB amateur werd niet bestraft.....hi hi.

Robert vertel eens.......
Mijn excuus dat ik de melding in eerste aanleg in de verkeerde categorie had geplaatst edoch repeaters hebben een grote reikwijdte.... :)

Luctor et Emergo.

73
naamgenoot

Robert
Luistervink NL 5321 sinds 1960.

PA2LO
Berichten: 815
Lid geworden op: 23 jun 2008, 21:25
Locatie: Ermelo, Gelderland
Contacteer:

Re: Gezocht mijn inbreng in de categorie repeaters

#2 Bericht door PA2LO »

Een kleine duidelijke reactie eventueel middels een PB was aan te bevelen geweest.
Waarom doe je dat zelf dan ook niet even, via een PB aan een van de moderators?

Ik denk overigens dat je heel goed begrijpt waarom je eerdere posting verwijderd is: het originele draadje werd gesloten omdat het dreigde uit te hand te lopen en wat doe jij? Je opent gewoon een nieuw draadje om het meningsverschil tussen de betrokken OM's onder de aandacht te brengen! Omdat je geen partij bent of was in de discussie tussen de heren duidelijk met maar één doel: het vuurtje opnieuw opstoken. Het lijkt dat je nogal geniet van onderlinge meningsverschillen: de meeste reacties die je geeft en topics die je hebt geopend op dit forum gaan over meningsverschillen tussen individuen en organisaties.

Ook nu lijkt het dat je uit bent op een 'relletje' door een topic te openen waarin je verantwoording vraag aan de moderatoren van dit forum. Als je het echt wilde weten had je je vraag ook via een PB kunnen stellen. En nee, het als topic openen heeft helemaal niets te maken met "openheid in de communicatie een feit van leven en laten leven" maar met een blijkbaar onbeheersbare drang van je om te trollen op dit forum.

Kan je misschien eens uitleggen aan mij en de andere gebruikers van dit forum waarom je daar zoveel plezier uit haalt? Voor mezelf geldt dat ik je dan misschien wat beter kan begrijpen en begrip kan opbrengen voor de wijze waarop je je op dit forum gedraagt. Uiteraard alleen als je het wil toelichten, voel je vooral niet verplicht...

Fijn weekend!

73,
Gert PA2LO

SWL nl 5321
Berichten: 209
Lid geworden op: 30 aug 2015, 15:24

Re: Gezocht mijn inbreng in de categorie repeaters

#3 Bericht door SWL nl 5321 »

PA2LO schreef:
Een kleine duidelijke reactie eventueel middels een PB was aan te bevelen geweest.
Waarom doe je dat zelf dan ook niet even, via een PB aan een van de moderators?

Ik denk overigens dat je heel goed begrijpt waarom je eerdere posting verwijderd is: het originele draadje werd gesloten omdat het dreigde uit te hand te lopen en wat doe jij? Je opent gewoon een nieuw draadje om het meningsverschil tussen de betrokken OM's onder de aandacht te brengen! Omdat je geen partij bent of was in de discussie tussen de heren duidelijk met maar één doel: het vuurtje opnieuw opstoken. Het lijkt dat je nogal geniet van onderlinge meningsverschillen: de meeste reacties die je geeft en topics die je hebt geopend op dit forum gaan over meningsverschillen tussen individuen en organisaties.

Ook nu lijkt het dat je uit bent op een 'relletje' door een topic te openen waarin je verantwoording vraag aan de moderatoren van dit forum. Als je het echt wilde weten had je je vraag ook via een PB kunnen stellen. En nee, het als topic openen heeft helemaal niets te maken met "openheid in de communicatie een feit van leven en laten leven" maar met een blijkbaar onbeheersbare drang van je om te trollen op dit forum.

Kan je misschien eens uitleggen aan mij en de andere gebruikers van dit forum waarom je daar zoveel plezier uit haalt? Voor mezelf geldt dat ik je dan misschien wat beter kan begrijpen en begrip kan opbrengen voor de wijze waarop je je op dit forum gedraagt. Uiteraard alleen als je het wil toelichten, voel je vooral niet verplicht...

Fijn weekend!

73,
Gert PA2LO

Gert Goede avond,

Bedankt voor de reprimande.
Echter had ik mijn bericht aan de moderatoren gericht....
Niet wetende dat u daar 1 van bent verkoos ik de vrijheid de melding te doen.
Helaas moet ik u mededelen dat ik al trollende zoals u mij kenschetst dat bericht als aanvulling voordat het slotje werd geplaatst heb ingediend
En dat was na een aantal minuten weg gemodereerd.!
DAAR ging het over en niet het bericht waar u zo uitgebreid over verwoord.
Maar ook u weet vermoedelijk wel dat het verstand met de jaren komt.
Een kwestie van afwachten dus.

Het geeft mij een bijzonder voldaan gevoel dat hetgeen door mij wordt of werd gemeld ook wordt gelezen.

Ook voor u een prettig weekend

Robert
Luistervink NL 5321 sinds 1960.

PA2LO
Berichten: 815
Lid geworden op: 23 jun 2008, 21:25
Locatie: Ermelo, Gelderland
Contacteer:

Re: Gezocht mijn inbreng in de categorie repeaters

#4 Bericht door PA2LO »

Beste Robert,

Door een topic aan te maken, was ik in de veronderstelling dat je oproep aan de moderatoren om verantwoording af te leggen een algemeen bericht betrof en dus niet specifiek gericht was aan de moderatoren. Een weldenkend mens zou immers een bericht specifiek gericht aan een individu of beperkte groep van individuen, waarvan bekend is hoe deze bereikt kunnen worden, niet op een algemeen 'plein' plaatsen. Doet men dat wel, kan men immers van een ieder een reactie verwachten.

Zoals je weet is de stelling dat het verstand met de jaren komt, wetenschappelijk bewezen onjuist. Er is voldoende literatuur te vinden waarin deugdelijke experimenten zijn beschreven die dit aantonen. Gelukkig is de daling na het piekmoment niet zo stijl als de stijging voor dat moment. Gezien ons leeftijdsverschil begrijp ik wetenschappelijk gezien daarom inderdaad je wijze van reageren.

Sterkte met het achterhalen van de door je zo gewenste duidelijkheid.

73, Gert

SWL nl 5321
Berichten: 209
Lid geworden op: 30 aug 2015, 15:24

Re: Gezocht mijn inbreng in de categorie repeaters

#5 Bericht door SWL nl 5321 »

Gert,

Bedankt voor de rectificatie.


Robert
Laatst gewijzigd door SWL nl 5321 op 02 feb 2018, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Luistervink NL 5321 sinds 1960.

Gebruikersavatar
PD0JSB
Berichten: 400
Lid geworden op: 11 jun 2011, 09:52
Roepletters: PD0JSB
Locatie: Breda

Re: Gezocht mijn inbreng in de categorie repeaters

#6 Bericht door PD0JSB »

op mijn brievenbus werkt het redelijk , misschien hier ook
Bijlagen
Nee nee sticker Versie 3.1 hoger .jpg
Icom 7600. Yaesu FT817, Yaesu FT847, Yaesu vr6,Diamond x50n,, hyendfed 10-(15)-20-40-80

ik soldeer beter dan ik schrijf !

Gebruikersavatar
PA0MJM
Berichten: 480
Lid geworden op: 15 sep 2005, 11:43
Roepletters: PA0MJM
Locatie: Oosterhout (Gld)

Re: Gezocht mijn inbreng in de categorie repeaters

#7 Bericht door PA0MJM »

@PD0JSB:+1. Die wil ik ook!!
:lol:
73, Martin, PA0MJM
DXCC mixed (219), phone (192), digital (173), 40m (103), 30m (108), 20m (151), 17m (108), 15m (143), 12m (100), 10m (114) met een IC-735/IC-7300, 2 doublets van 2x9m en een multiband vertical en 100W

Plaats reactie