Tensor 1/4 Sacred Cubit Vortex Generator Harmoniser 144 MHZ

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
-----
Berichten: 1027
Lid geworden op: 19 jul 2010, 14:43
Roepletters: XX0XX

Tensor 1/4 Sacred Cubit Vortex Generator Harmoniser 144 MHZ

#1 Bericht door ----- »

Voor iedereen die even wil lachen of huilen. Weet zelf ook nog niet wat ik ga doen. Nette prijs ook :wink:


http://www.ebay.nl/itm/Tensor-1-4-Sacre ... 2715851643

PA3BAS
Berichten: 2606
Lid geworden op: 07 jan 2011, 22:19
Roepletters: PA3BAS
Locatie: JO21XX

Re: Tensor 1/4 Sacred Cubit Vortex Generator Harmoniser 144

#2 Bericht door PA3BAS »

Hoezo worden de amateurfrequenties minder gebruikt? 144 en 423 en 432 Mhz worden gebruikt. Ok, 423Mhz mogen we niets...:)
.... But will it blend?

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Tensor 1/4 Sacred Cubit Vortex Generator Harmoniser 144

#3 Bericht door PE2AAB »

Heb de verkoper een vraag gesteld...

Wat is de SWR, hoeveel power kan de antenne handlen en wat voor type antenne connector zit eraan?

Benieuwd naar zijn reactie hahahahaha. Alu Hoedjes brigade...
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

pe1mix
Berichten: 473
Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:40
Roepletters: PE1MIX

Re: Tensor 1/4 Sacred Cubit Vortex Generator Harmoniser 144

#4 Bericht door pe1mix »

Rick,
Gelijk gevraagd naar CE of heb je daar de papieren al van? :lol:
Het ergste is dat er toch mensen zijn die daar in trappen.
Groeten Eric.

PA0RAB
Berichten: 1634
Lid geworden op: 26 apr 2013, 13:10
Roepletters: PA0RAB

Re: Tensor 1/4 Sacred Cubit Vortex Generator Harmoniser 144

#5 Bericht door PA0RAB »

OM's
Mogelijk in verkeerde rubriek antennes QRP EMC moppentrommel?
Kijk eens Rick, ergens moet ook een artikel staan over zilveren draadjes in je onderbroek bij EMC nav alupet ter voorkoming van breinverhitting bij porto en GSM gebruik
M'n 4nec2 herkent het ontwerp niet en heeft het over een kortgesloten loops slechte harmonischen onderdrukking (440 Hz In 432 MHZ uit)
M'n herinnering zegt dat het een prijs was voor een rjr Vossenjacht in Saandkoael ( rjr = ren je rot)
De alternatieve buurvrouw een stralings (Des/on) kundige vroeg of ik zo'n ding had of wilde.
Volgens haar kon het effect hebben in Stone Hedge of op het hemelse plein in de Verboden stad China chinese import?
Ook raadde ze me aan wanneer ik - na bestelling en gebruik - " me klote " voelde naar Linda's mode te gaan(Naai en herstelatelier ) om een nieuwe zak in m'n broek te laten zetten(Reiki invloed)
:lol: 73 de Ruud PA0RAB

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Tensor 1/4 Sacred Cubit Vortex Generator Harmoniser 144

#6 Bericht door PE2AAB »

PA0RAB schreef:OM's
Mogelijk in verkeerde rubriek antennes QRP EMC moppentrommel?
Kijk eens Rick, ergens moet ook een artikel staan over zilveren draadjes in je onderbroek bij EMC nav alupet ter voorkoming van breinverhitting bij porto en GSM gebruik
M'n 4nec2 herkent het ontwerp niet en heeft het over een kortgesloten loops slechte harmonischen onderdrukking (440 Hz In 432 MHZ uit)
M'n herinnering zegt dat het een prijs was voor een rjr Vossenjacht in Saandkoael ( rjr = ren je rot)
De alternatieve buurvrouw een stralings (Des/on) kundige vroeg of ik zo'n ding had of wilde.
Volgens haar kon het effect hebben in Stone Hedge of op het hemelse plein in de Verboden stad China chinese import?
Ook raadde ze me aan wanneer ik - na bestelling en gebruik - " me klote " voelde naar Linda's mode te gaan(Naai en herstelatelier ) om een nieuwe zak in m'n broek te laten zetten(Reiki invloed)
:lol: 73 de Ruud PA0RAB
:D
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Plaats reactie