Programmeerkennis uitwisselen in QSO's?

Hardware en software.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA1VLD
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jul 2016, 06:19
Roepletters: PA1VLD

Programmeerkennis uitwisselen in QSO's?

#1 Bericht door PA1VLD »

Hi OM/YL!

Are here licenced radioamateurs who want to make QSO with me and exchange knowledge about programming in Visual Studio/Visual Basic etc.?
I am QRV on HF, VHF, UHF.

Gibt es hier licenzierte Funkamateure interessiert in QSO fahren mit mir um (VB-)programmiererfahrungen aus zu tauschen?

Zijn hier gelicentieerde zendamateurs met interesse in uitwisselen van (VB-)programmeerkennis en -ervaringen via QSO met mij in onze amateurbanden?
Mocht het via de frequentie niet lukken, dan heb ik eventueel ook nog skype met microfoon (skypenaam=PA1VLD).
Ik heb ervaring met C##, Visual Basic, RPG/CL/CMD (AS/400), Qbasic, Powerbasic, Excelmacro's, etc.

73, Hens PA1VLD.

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: Programmeerkennis uitwisselen in QSO's?

#2 Bericht door andre »

Hi Henz,

al zo lang amateur, en nu pas hier geregistreerd, Shame on you... :lol:
welkom, en alles goed op de mooie Heuvelrug?

73, Andre.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

PA1VLD
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jul 2016, 06:19
Roepletters: PA1VLD

Re: Programmeerkennis uitwisselen in QSO's?

#3 Bericht door PA1VLD »

Dankjewel André! Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd, zodat de zichtbare reacties op mijn oproep uitsluitend over programmeren gaan.

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: Programmeerkennis uitwisselen in QSO's?

#4 Bericht door andre »

PA1VLD schreef:Dankjewel André! Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd, zodat de zichtbare reacties op mijn oproep uitsluitend over programmeren gaan.
pb per postduif gestuurd Henz..heb nog niets van je gezien :lol:
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Plaats reactie