Windows verkenner crash .

Hardware en software.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA0BAK
Berichten: 968
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:09
Roepletters: PA0BAK
Locatie: Eiland Tholen, Zeeland
Contacteer:

Re: Windows verkenner crash .

#16 Bericht door PA0BAK »

PD4NX schreef: En dat is ook gebeurd. ReactOS Live geeft vastlopers in VirtualBox en heeft geen browser on-board om meteen lekker te werken.
Windows 10 (product-key gekocht en alle schuifjes uit in het privacy-panel) in Virtualbox loopt als een zonnetje voor mijn amateursoftware.
Van die vastlopers heb ik hier geen last, en ja, het is alleen een kaal OS, er zit niets bij.
Windows-10 is in Virtualbox niet te activeren, dan mag je het daarin gratis gebruiken, maar natuurlijk kan daar, door MS, op elk moment de stekker uitgetrokken worden.
[OffTopic]
v.w.b. die schuifjes, kijk eens hoeveel dataverkeer er toch nog op de achtergrond is en met welke servers er op de achtergrond verbinding wordt gemaakt, je zult schrikken.......
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2557
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

Re: Windows verkenner crash .

#17 Bericht door PA5COR »

Daarvoor is SpybotAntiBeacon, voor je browser Disconnect.me, disablewintracking.
Daarmee is dat wel aardig de nek omgedraaid.
Licensed since 1977
IC 9700, bodnerised, FT 991 A, Heathkit SB 1000, 200 watt 2 meter P.A.FT 847 dubbel collins filters

Gebruikersavatar
PD4NX
Berichten: 624
Lid geworden op: 19 jul 2008, 08:51
Roepletters: PD4NX
Locatie: Waalwijk

Re: Windows verkenner crash .

#18 Bericht door PD4NX »

Inderdaad off-topic. Hoop dat de TS geen bezwaar heeft?
pa0bak schreef:Windows-10 is in Virtualbox niet te activeren
Wellicht begrijp ik je niet helemaal. Met de meest recente iso en een product-key is het activeren een fluitje van een cent.
Weliswaar moet je na meerdere installaties in korte tijd van Windows 10 in VirtualBox, het wel telefonisch activeren.

Over enkele maanden zal een release candidate (RC) van elementary OS Loki (Ubuntu 16.04 LTS gebaseerd) gelanceerd worden. Dat wordt dan mijn main OS.
Ook dan zal ik Windows 10 opnieuw in VirtualBox moeten installeren: en de key weer nodig hebben.

-Ed
Ubuntu 22.04+ Gnome Boxes

Plaats reactie