Examens in Eindhoven

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Bericht
Auteur
PD3UTR
Berichten: 230
Lid geworden op: 06 nov 2013, 22:05

Re: Examens in Eindhoven

#16 Bericht door PD3UTR »

Wie heeft de examenvragen en de voorlopige antwoorden van 4 sept. 2014 te Eindhoven, en kan ze inscannen en in pdf hier plaatsen. Zowel van de F examens rondes als van de N.

Ik zie ze vanzelf wel voorbij komen hier.

met vriendelijke groet,
Luisteramateur
73's

Gebruikersavatar
Randy
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 okt 2011, 23:30
Roepletters: PH4X
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Examens in Eindhoven

#17 Bericht door Randy »

Luisteramateur schreef:Wie heeft de examenvragen en de voorlopige antwoorden van 4 sept. 2014 te Eindhoven, en kan ze inscannen en in pdf hier plaatsen. Zowel van de F examens rondes als van de N.
Lees even 6 posts terug...

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: Examens in Eindhoven

#18 Bericht door PC1TK »

Ik wil ze wel effen scannen ... geen probleem waar heen te sturen ?
Laatst gewijzigd door PC1TK op 04 sep 2014, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Examens in Eindhoven

#19 Bericht door elsinga »

Mag wel naar mij toe, zet ik ze wel online.
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: Examens in Eindhoven

#20 Bericht door PC1TK »

Heb alleen nog een e-mail adres nodig .. evt via een privé berichtje en ik al het je toesturen .

PA3FAT
Berichten: 1300
Lid geworden op: 05 jun 2006, 21:10
Roepletters: PA3FAT
Locatie: Valkenswaard

Re: Examens in Eindhoven

#21 Bericht door PA3FAT »

Krijg net mail dat hier in Valkenswaard er een nieuwe N amateur bij komt. Hoop dat hij zich snel hier gaat melden.

Frans alvast welkom !

En gefeliciteerd.
-------------------------------------------------------
FB23 voor HF, 9 El Tonna voor 2m, 13 El Flexa voor 70cm en 23 El Tonna voor 23cm.
Qrv op 145.700 (Ehv)

PD3UTR
Berichten: 230
Lid geworden op: 06 nov 2013, 22:05

Re: Examens in Eindhoven

#22 Bericht door PD3UTR »

Ja 6 berichten terug gelezen dat ze maandag er zijn, liggen nog ergers op kantoor heel begrijpelijk. Maar dit is toch niet van een man afhankelijk er zijn toch meer mensen die deze dag examen hebben gedaan voor Full / Novice en die deze opgave met voorlopige antwoorden kunnen inscannen en hier plaatsen.

Hoop dat iemand ze eerder kan plaatsen dan as. maandag.

met vriendelijke groet,
Luisteramateur

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Examens in Eindhoven

#23 Bericht door PE2AAB »

pa3fat schreef:Krijg net mail dat hier in Valkenswaard er een nieuwe N amateur bij komt. Hoop dat hij zich snel hier gaat melden.

Frans alvast welkom !

En gefeliciteerd.
Ja! een nieuwe hier ;-)
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: Examens in Eindhoven

#24 Bericht door PC1TK »

Luisteramateur schreef:Ja 6 berichten terug gelezen dat ze maandag er zijn, liggen nog ergers op kantoor heel begrijpelijk. Maar dit is toch niet van een man afhankelijk er zijn toch meer mensen die deze dag examen hebben gedaan voor Full / Novice en die deze opgave met voorlopige antwoorden kunnen inscannen en hier plaatsen.

Hoop dat iemand ze eerder kan plaatsen dan as. maandag.

met vriendelijke groet,
Luisteramateur
Je E-mail adres ?? Effen een privés berichtje en ik stuur je ze toe .

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Examens in Eindhoven

#25 Bericht door elsinga »

Johny, als je toch wat verstuurt, zou je de examens ook aan mij willen sturen? robert et pc5e.nl.

Kan ik ze toevoegen aan de examens die bij mijn examenstof uitwerking zitten. Dank!
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gebruikersavatar
PE9H
Berichten: 452
Lid geworden op: 04 sep 2014, 13:02
Roepletters: PE9H
Locatie: JO32kh

Re: Examens in Eindhoven

#26 Bericht door PE9H »

Examen voor N, 4 fout, dus ook binnenkort een callsign.

Johnny, heb ik jou niet gesproken voor de deur daar? Zo ja, dan heb ik je al gefeliciteerd, zo nee dan bij deze (en de rest van de geslaagden natuurlijk ook).
Arien PE9H
"The ability to speak does not make you intelligent" - Qui-Gon Jinn
:wq

pa1bvm
Berichten: 3324
Lid geworden op: 17 mar 2010, 17:31
Roepletters: PA1BVM
Locatie: Schijndel

Re: Examens in Eindhoven

#27 Bericht door pa1bvm »

Proficiat en Welkom Amateurs....

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: Examens in Eindhoven

#28 Bericht door PC1TK »

arien schreef:Examen voor N, 4 fout, dus ook binnenkort een callsign.

Johnny, heb ik jou niet gesproken voor de deur daar? Zo ja, dan heb ik je al gefeliciteerd, zo nee dan bij deze (en de rest van de geslaagden natuurlijk ook).
Ik heb geen idee Arien .. zo best kunnen .
Ik heb der meerdere gesproken .. Wij waren bij de groep van 2 uur .
Ik heb een poosje gesproken met 2 examen kandidaten die na ons aan de buurt waren in het bar gedeelte .En met een groepje wat ook net het examen had gedaan . Ik heb onbedoeld nog het formulier nagekeken van een van die mensen in veronderstelling dat hij van mijn maat was . Kon hem vertellen dat die geslaagd was met waarschijnlijk 4 fout .
En bij aan komst hebben we voor de duur nog gesproken met een groepje mensen waar van ik meende er een gezakt was voor zijn F .
Met onze zwaar Gruningse ... tongval vielen we ook vast wel op . En onder elkaar ging het natuurlijk op zijn plat Gronings .

Maar jij ook gefeliciteerd ..

Gebruikersavatar
PE9H
Berichten: 452
Lid geworden op: 04 sep 2014, 13:02
Roepletters: PE9H
Locatie: JO32kh

Re: Examens in Eindhoven

#29 Bericht door PE9H »

Johny schreef:Ik heb geen idee Arien .. zo best kunnen .
Ik heb der meerdere gesproken .. Wij waren bij de groep van 2 uur .
Ik heb een poosje gesproken met 2 examen kandidaten die na ons aan de buurt waren in het bar gedeelte .En met een groepje wat ook net het examen had gedaan . Ik heb onbedoeld nog het formulier nagekeken van een van die mensen in veronderstelling dat hij van mijn maat was . Kon hem vertellen dat die geslaagd was met waarschijnlijk 4 fout .
En bij aan komst hebben we voor de duur nog gesproken met een groepje mensen waar van ik meende er een gezakt was voor zijn F .
Met onze zwaar Gruningse ... tongval vielen we ook vast wel op . En onder elkaar ging het natuurlijk op zijn plat Gronings .

Maar jij ook gefeliciteerd ..
Nou ik heb iemand uit Groningen gesproken, die aan het bier ging ivm de uitslag, hij was nl met de trein... weet niet of jij dat was, maargoed ik heb ook om 14:00 N gehaald, dus we zaten in ieder geval in hetzelfde lokaal.

Ach en dat met die tongval, dat hoort gewoon, niks van aantrekken.
Arien PE9H
"The ability to speak does not make you intelligent" - Qui-Gon Jinn
:wq

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: Examens in Eindhoven

#30 Bericht door PC1TK »

Wij zijn Groningers en elk mag horen waar we wegkomen . Als iemand mij aan spreekt over mijn dialect zie ik dat als een compliment .
Vervelend heeft daar nog nooit iemand over gedaan .. Behalve wellicht ooit een of ander neanderthaler die meende dat in Groningen alleen boeren wonen .
Na ja niet elk is even slim daar mag je niet over oordelen .

Ik liep der rond met een Blauwe Gamma Racing Day pet .
Maar jij sprak met Jos en is ook geslaagd het spande er nog wel effen om ( 12 fout) maar na nog eens nakijken bleek dat hij 10 fouten had die was erg blij begrijpelijkerwijs en liet mij vanmorgen nog weten dat die er nog wel een paar genuttigd had die dag .
Die kon gratis met het openbaar vervoer en ja je bent gek als je daar geen gebruik van maakt maar hoorde bij onze Groep .
De rest was er met de auto . Zo een 7persoons .

Plaats reactie