mijn QRL bestaat 30 jaar

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pa1bvm
Berichten: 3324
Lid geworden op: 17 mar 2010, 17:31
Roepletters: PA1BVM
Locatie: Schijndel

mijn QRL bestaat 30 jaar

#1 Bericht door pa1bvm »

Nou bestaat mijn QRL 30 -jaar ( ASML ) en er gaan hier stemmen op om iets te gaan doen met de radio hobby .
We zijn nog aan het nadenken wat dat dan zou moeten worden .. eerste gedachte is om iets te doen met de hoogte van het kantoor gebouw
(ruim 80 meter hoog ) aan de rand van Eindhoven / Veldhoven

We zullen iets van een presentatie moeten gaan maken en daarvoor ben ik opzoek naar QSL kaarten van " special event stations"
Ik ben gister door mijn QSL kaarten bakje gegaan .. maar ik kan niets speviaals vinden .

Als iemand toevallig nog ergens een QSL kaart heeft van een bedrijf dat iets te vieren had .. dan zou ik daar heel graag een digitale Kopie van ontvangen
ik meen mij iets te herinneren van de Hoogovens , IBM Nederland

wij willen natuurlijk ook iets met een speciale kaart ( speciale call ?) en speciale verbindingen gaan ( EME ???c ) doen ..
ik denk dat er tussen de 11000 medewerkers toch veel amateurs zitten ( World wide ) .. maar het is lastig om ze te vinden in een groot bedrijf ..

kans bestaat dat we geen toestemming krijgen .. maar niet geschoten is altijd mis ..


groet Rick

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: mijn QRL bestaat 30 jaar

#2 Bericht door PE7EB »

Hoi Rick, neem even contact op met Gerard PA1AT, als die kaarten er zijn, zitten ze vast bij hem in de collectie :-)
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

pa1bvm
Berichten: 3324
Lid geworden op: 17 mar 2010, 17:31
Roepletters: PA1BVM
Locatie: Schijndel

Re: mijn QRL bestaat 30 jaar

#3 Bericht door pa1bvm »

Willen de mensen die kontackt hebben gehad over plaatsing van een repeater bij ASML even kontakt met mij zoeken

via pb ..of via "mijncall" @hotmail.com

ik heb info nodig ..

73 Rick

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: mijn QRL bestaat 30 jaar

#4 Bericht door PE2AAB »

Ik las net je bericht Rick. Antwoord gaat volgen ;-)
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Plaats reactie