15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Bericht
Auteur
andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#16 Bericht door andre »

hmm..kweenie. Ik had net het idee opgepakt weer eens die richting op te gaan deze keer. De laatste keer dat ik daar was, was het 'evenement' nog in de Brabant hallen. Echter na het lezen van bovenstaande recensies, vraag ik me werkelijk af of het nog zinvol is om driekwart tank benzine op te branden. :?
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#17 Bericht door PE2AAB »

andre schreef:hmm..kweenie. Ik had net het idee opgepakt weer eens die richting op te gaan deze keer. De laatste keer dat ik daar was, was het 'evenement' nog in de Brabant hallen. Echter na het lezen van bovenstaande recensies, vraag ik me werkelijk af of het nog zinvol is om driekwart tank benzine op te branden. :?
Laat je vooral niet afschrikken door alle reacties. Blijft een leuke en gezellige markt.

Houd alleen rekening met een paar zaken. Portemonnee gewoon in je binnenzak, antennetje van je auto af, jezelf niet storen aan verkopers uit het Oosten met helikoptertjes en XYL's met kanten breiwerkjes en klaar. Er zijn maar een paar kraampjes met dit spul. Merendeel bestaat uit gewoon uit radiospul al dan niet splinternieuw.

Rick
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#18 Bericht door PE7EB »

Volledig eensch met Rick!
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Gebruikersavatar
PA3JMS
Berichten: 542
Lid geworden op: 15 mar 2010, 19:48
Roepletters: PA3JMS
Locatie: Ridderkerk

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#19 Bericht door PA3JMS »

Gewoon gaan en je eige mening vormen.

Het is heel anders als in de Brabant hallen. Maar daarom niet minder leuk of gezellig. Ik zelf heb het prima naar mijn zin op een dag vlooienmarkt. Ik zie van alles wat ik zou willen kopen om eens mee te spelen, maar ja ruimte en XYL. Maar ik kom vaak alleen maar thuis met plugjes, kabeltjes, etc. Zou ik anders ook bestellen via internet en dan ben je weer verzendkosten kwijt. In de afgelopen jaren ook leuke dingen gekocht voor een leuk prijsje.
73 Jan

paul
Berichten: 192
Lid geworden op: 21 nov 2011, 21:36

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#20 Bericht door paul »

Sorry, voor deze ene keer ongegeneerde reclame, maar het is “ook” voor een goed doel!

Morgen te koop in Rosmalen, T-Shirts waarvan een gedeelte van de opbrengst naar VERON A52 gaat.
Deze worden verkocht door twee jongens die afgestudeerd zijn, en een bedrijfje zijn begonnen.
Doel van deze "TOKO" is om mensen online hun eigen T-shirt te laten ontwerpen en dat men deze dan uiteraard online kan bestellen. Het grote verschil met andere aanbieders, is dat zij echt grafisch te werk gaan. Dus niet standaard plaatjes of teksten, maar bvb echt een op een tekening van je kind of zo.

Ik kwam met het idee om op een echt goede en duidelijke manier MORSE weer te kunnen geven. Dit heeft tot het bijgaande resultaat geleid. Morgen is de "release" van de website, waarop je dan zelf je tekst in morse kan ontwerpen. Nogmaals, het verschil met andere aanbieders is dat het echt zuiver grafische afbeeldingen van morse tekens zijn. Je kunt dus echt duidelijk en leesbaar alles ontwerpen.
Bijlagen
Morse T-Shirts
Morse T-Shirts
Morse T-Shirts
Morse T-Shirts
Morse T-Shirts
Morse T-Shirts

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#21 Bericht door andre »

PA3JMS schreef:Gewoon gaan en je eige mening vormen.

Het is heel anders als in de Brabant hallen. Maar daarom niet minder leuk of gezellig. Ik zelf heb het prima naar mijn zin op een dag vlooienmarkt. Ik zie van alles wat ik zou willen kopen om eens mee te spelen, maar ja ruimte en XYL. Maar ik kom vaak alleen maar thuis met plugjes, kabeltjes, etc. Zou ik anders ook bestellen via internet en dan ben je weer verzendkosten kwijt. In de afgelopen jaren ook leuke dingen gekocht voor een leuk prijsje.
Dan toch maar een bezoek ingepland voor morgen met een mede radioot...Heb eigenlijk alleen maar 50 meter coax nodig 2000flex, maar wel weer eens leuk om daar rond te struinen. Ben benieuwd of het me gaat bevallen daar in Rosmalen.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#22 Bericht door PE2AAB »

andre schreef:
PA3JMS schreef:Gewoon gaan en je eige mening vormen.

Het is heel anders als in de Brabant hallen. Maar daarom niet minder leuk of gezellig. Ik zelf heb het prima naar mijn zin op een dag vlooienmarkt. Ik zie van alles wat ik zou willen kopen om eens mee te spelen, maar ja ruimte en XYL. Maar ik kom vaak alleen maar thuis met plugjes, kabeltjes, etc. Zou ik anders ook bestellen via internet en dan ben je weer verzendkosten kwijt. In de afgelopen jaren ook leuke dingen gekocht voor een leuk prijsje.
Dan toch maar een bezoek ingepland voor morgen met een mede radioot...Heb eigenlijk alleen maar 50 meter coax nodig 2000flex, maar wel weer eens leuk om daar rond te struinen. Ben benieuwd of het me gaat bevallen daar in Rosmalen.
Gaat je vast bevallen! :-)

Ik zal er ook zijn. Je kunt mij herkennen aan een trui zonder mijn call erop! :mrgreen:
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PE5PVB
Berichten: 814
Lid geworden op: 10 apr 2006, 16:03
Roepletters: PE5PVB
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#23 Bericht door PE5PVB »

Ben er ook weer bij... Wat ik mij al wel jaren afvraag is wat men verstaat onder "illegale apparatuur".

Gebruikersavatar
on4ma
Berichten: 549
Lid geworden op: 01 nov 2008, 11:52
Roepletters: ON4MA
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#24 Bericht door on4ma »

de belgskes gaan ook weer aanwezig zijn...en nu gaat mijn leesbril aan een koortje hangen...
gelukkig dat er vorig jaar een kraampje met kransen en leesbrillen aan de ingang stond :lol:

Gebruikersavatar
on4ma
Berichten: 549
Lid geworden op: 01 nov 2008, 11:52
Roepletters: ON4MA
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#25 Bericht door on4ma »

PE2AAB schreef:
andre schreef:hmm..kweenie. Ik had net het idee opgepakt weer eens die richting op te gaan deze keer. De laatste keer dat ik daar was, was het 'evenement' nog in de Brabant hallen. Echter na het lezen van bovenstaande recensies, vraag ik me werkelijk af of het nog zinvol is om driekwart tank benzine op te branden. :?
Laat je vooral niet afschrikken door alle reacties. Blijft een leuke en gezellige markt.

Houd alleen rekening met een paar zaken. Portemonnee gewoon in je binnenzak, antennetje van je auto af, jezelf niet storen aan verkopers uit het Oosten met helikoptertjes en XYL's met kanten breiwerkjes en klaar. Er zijn maar een paar kraampjes met dit spul. Merendeel bestaat uit gewoon uit radiospul al dan niet splinternieuw.

Rick
maar ook veel oude troep

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#26 Bericht door andre »

PE2AAB schreef:
Ik zal er ook zijn. Je kunt mij herkennen aan een trui zonder mijn call erop! :mrgreen:

Dat is tenminste duidelijk Rick.
Als jij op jou beurt iemand tegenkom zonder geitenwollen sokken, geen zweetlucht van 3 dagen een geen bril met jampotglazen, dan weet je, dat is André... :lol:
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Apae
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 feb 2012, 18:12
Roepletters: PA1PAE
Locatie: JO22RM

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#27 Bericht door Apae »

PE5PVB schreef:Wat ik mij al wel jaren afvraag is wat men verstaat onder "illegale apparatuur".
Vorig jaar in ieder geval een mooie, degelijk opgebouwde, antennetuner bewonderd. Eigenbouw die wel een paar kilowattjes kon hebben :)

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#28 Bericht door PA3HMP »

Dit jaar was het dieptepunt iemand die electrische fietsen stond te verkopen, naast de natuurlijk alom bekende stands met sjaaltjes enz.
tegenwoordig haal ik veel via e-bay de prijzen zijn daar een stuk goedkoper als op een vlooienmarkt en dan is het vaak nog nieuw ook.

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#29 Bericht door PE7EB »

En het hoogtepunt dan ... de keukentrapjes? ;-)

Ik vond het niet hinderlijk in ieder geval, maar dat is mijn mening :-)

Leuke aankopen gedaan, zowel voor mijn zoon, alsook voor mijzelf :-)

Wie trouwens geen cent meer aan me gaan verdienen zijn de uitzuigers van de catering, prijzen liggen 50% hoger en de kwaliteit is 60% lager dan die van de lokale snackbar hier :evil:

Volgend jaar lekker bolletjes met gebakken ei en eigen drinken mee :-)
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Radioot
Berichten: 1037
Lid geworden op: 09 aug 2009, 04:47

Re: 15 maart 2014 Landelijke Radio Vlooienmarkt Rosmalen

#30 Bericht door Radioot »

andre typte: Dan toch maar een bezoek ingepland voor morgen met een mede radioot...
O, waren er meerdere radioten? Ik heb de hele dag met bandje om achter een kraam gestaan, maar geen andre gezien.

Wel weer een leuke dag gehad. Tot volgend jaar...

Plaats reactie