Ik heb zelf ook maar gekeken. Grappig. "Mijn" filmpje had ik natuurlijk bij de opname van het programma al gezien. ( 31 januari ).
Er is 2 uur opgenomen en er moest een uur uitkomen. Ik had te doen met de collega's. Maar ik heb ze niet kunnen betrappen op een "slechte" audio overgang.
Inmiddels heb ik begrepen dat het instituut Beeld en Geluid contact gaat zoeken. Maar ja. als je het afstaat heb je er geen zeggenschap meer over. Dus als het ooit zover komt dan mogen ze wat hebben maar wij houden de zeggenschap. Weten Ad Bouman en ik natuurlijk als oud Publieke Omroep gebruikers alles van.......
Ze zien kans om mij te laten betalen voor m'n eigen radio programma's van de afgelopen 39 jaar..... die ze hebben liggen.
Eerst maar effe afwachten.
De bewaarde Veronica banden trouwens zijn allang gedigitaliseerd en staan op zo'n 1000 DAT tapes ( zonder compressie etc. ). En die zitten weer alle in hoge kwaliteit in de MAC. Alles staat op 3 externe schijven en is er een backup. En en er staan op andere locaties ook "schaduwen" van.
En alle documenten zijn ook alle gescand. Dat gaat van lullige salarisstroken t/m verslagen van vergaderingen. En vele duizenden foto's van oud collega's. OOK heel veel films die collega's aan boord hebben gemaakt bij "weer en wind". En alle collega's hebben alle zonder uitzondering hun persoonlijke spullen afgestaan. En ik ben er samen met Ad de afgelopen 12 jaar mee doende geweest.
Vandaar dat ik geen tijd meer had voor "PE0GJG" en de soldeerbout.
Alles kwa audio zit in een database die ik gemaakt heb in Filemaker-MAC zodat het makkelijk is terug te vinden is.

En het aardige bij effect van zo'n tv programma is dat ik via mail weer in contact gekomen ben met veel mensen. En daar zitten ook een aantal zendamateurs bij. Erg leuk allemaal.
Juul - PE0GJG