[voorbeeld]

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
PA3BAS
Berichten: 2609
Lid geworden op: 07 jan 2011, 22:19
Roepletters: PA3BAS
Locatie: JO21XX

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#46 Bericht door PA3BAS »

jensvanhoof schreef:Ze mogen gerust een bod doen hoor. Ik wou het al veranderen in post 1, maar dat kan precies niet?

klopt, je kan je posts na ik geloof een half ur niet meer wijzigen.

een bedrag van 10 euro oid vindt je vast niet genoeg.... :mrgreen:

Het is niet voor niets dan ik (bijna) niet gereageerd heb in dit topic... :wink:
.... But will it blend?

jensvanhoof
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jan 2014, 09:04

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#47 Bericht door jensvanhoof »

10 EUR is inderdaad wel érg weinig :-)

Gebruikersavatar
PA1
Berichten: 1082
Lid geworden op: 09 jul 2007, 18:15

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#48 Bericht door PA1 »

Beste Henk,

ik vind het jammer dat je mensen PB's stuurt over zaken die jou kennelijk ergeren, dat had je ook in het forum kunnen doen. Daarom doe ik het ff voor jou.

PB van PA1A aan mij:
Wat vind je nu werkelijk te ver gaan?
PB, publiek publiceren?
Anoniem vuil storten over iemand?
Je verschuilen achter een nickname?
Bij het eerste bericht als nieuwe gebruiker op ZA een advertentie plaatsen?
Mijn opmerking dat ik alles van iemand weet, die koste wat het kost anoniem wil blijven?

Ik ben niet anoniem en zeg gewoon wat ik vind.
Ik ben zo aardig om je mailadres niet te melden vanwege spam gevaar.

Dat jij als hobby mensen traceren hebt moet jij weten maar hou dat voor je, dat heeft geen enkel nut op dit forum. Bovendien vind ik dit een vorm van pesterij zoiets als van: ik ben op mijn teentjes getrapt en dus ga ik jou traceren.

De reden dat hier veel mensen, oa ik, anoniem zijn heeft te maken met het feit dat dit een open forum is en waar jan en alleman op kunnen gluren zonder zich te reggen. Een aantal personen met wie ik PB's uitwissel weten mijn call wel omdat een PB nooit door iedereen kan worden gelezen.

Enne, ik zeg ook wat ik vind.

En nu handelen in 19 inch racks :-)
Yaesu FT-991A FT-847 FT-480R FTM-100D FT-70D VX2 Hytera MD785 PD782G Icom IC-2820 IC-R8500 Midland 7001 Lincoln Jumbospot DVMega MyDV

PH1Z
Berichten: 249
Lid geworden op: 25 jan 2012, 21:26
Roepletters: PH1Z

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#49 Bericht door PH1Z »

@ iedereen die mij een PB heeft gestuurd bedankt, ik heb Henk een aanbod gedaan om mij eens te bellen en ik hoop dat hij dit doet. Dan kan ik mijn standpunt kenbaar maken en hij de zijne. PA1 bedankt voor je openhartigheid, ik hoop dat Henk deze handreiking aanneemt ....

Oja, ik wil ook geen 19Inch rack :lol:
Transceivers : Icom 781 | Icom 7700 | Icom 7100 |
Broadcasting : Heil 781 | Heil Pro-Set Elite 6

pd3jme

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#50 Bericht door pd3jme »

graag gedaan buddy.
maar blijft jammer dat het zo is gelopen,ik heb al heel wat meegemaakt,maar dat iemand je letterlijk thuis gaat opzoeken...
je gezin er dus bij gaat betrekken...nee, zo zout heb ik het nog niet meegemaakt :shock:
nee, die krijgt van mij geen handreiking meer, ben je betoeterd!
ik hoop voor jou buddy dat PA1A je gaat opbellen,en het word,,opgelost,,?
voor mij is het klaar,dus komt bovenstaande mijnheer bij ons voor de tweede keer aan de deur, is het automatisch gelijk aangifte bij politie.
en dat is pakweg 100mtr lopen voor mij :mrgreen:

jammer dat het hier met elkaar in discussie gaan van mijn kant nu afgelopen is,en dat is alleen maar omdat iemand het schijnbaar nodig vind letterlijk zijn gelijk, of wat hij dan ook maar wou, wil halen bij je aan de deur,je hele gezin erbij betrekt!
ik heb er drie woorden voor,ZIEK,ZWAK EN MISSELIJK!

en ook ik zit niet op zo`n rack te wachten! :wink:

PH1Z
Berichten: 249
Lid geworden op: 25 jan 2012, 21:26
Roepletters: PH1Z

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#51 Bericht door PH1Z »

Ik heb Henk gevraagd om mij te bellen dit heeft hij nog niet gedaan, echter is er op een normale manier ons zegje gedaan via PB. Wat mij en Henk dwars zit en daar wil ik het op dit moment bij laten wat mij betreft. IK denk dat wij beide erg heftig op wat uitlatingen hebben gereageerd en meteen in de aanval gingen. Ik heb Henk toch nog een keer gevraagd om mij te bellen om e.a. van mijn kant toe te lichten en hoe ik over bepaalde zaken denk.

@ PD3JME dit is een hele vervelende situatie, zeker als de familie er bij betrokken wordt. Omdat wij allemaal een ander kijk/mening over bepaalde zaken hebben.
Ik snap je boosheid en goed recht om het op je eigen manier op te lossen. Ik denk dat ik het zelfde zou reageren als wie dan ook bij mij aan de deur komt.

Het is jammer dat dit moet gebeuren op een forum waar wij allemaal dezelfde hobby hebben en als ik zie hoe PD vs PA met elkaar omgaan hier moet je je afvragen
waarom ? Laat elkaar in je waarde en probeer positief te zijn ! Heb je niks te melden dan alleen off topic reageer gewoon niet. Het is mij op de radio nog nooit opgevallen dat een PD of PA niet elkaar wil spreken ..... en hier trekken ze elkaars haren uit hun hoofd.

Hoe vaak ik wel niet mijn 27 mc call om mijn oren krijg... snap ik nog steeds niet maar dat zal wel aan mij liggen....misschien kan iemand mij uitleggen wat hier
verkeerd aan is via mijn PB. Er zijn genoeg N en F amateurs die regelmatig op die frequentie uit komen, worden die ook zo behandelt ? Maar wees gerust ik heb een Licentie ..en ik hoop dat dit nu eens duidelijk is.

gr Peter
Transceivers : Icom 781 | Icom 7700 | Icom 7100 |
Broadcasting : Heil 781 | Heil Pro-Set Elite 6

Gebruikersavatar
pe1rea
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27 dec 2008, 10:18
Roepletters: PE1REA
Locatie: Ergens op het water PF8124 of PA4299

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#52 Bericht door pe1rea »

Hmmm, offtopic, maar anoniem kan ik me voorstellen, hoorde vandaag ook weer een verhaal van iemand die op vacantie was en waar de zenders uit het huis waren gestolen...
Het was bekend geworden dat hij ze had.
Dus dat iemand onder de horizon wil blijven...
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot NL behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software :-)

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#53 Bericht door PA0ETE »

Ik wil graag even kwijt dat mijn mond me open viel bij het lezen van wat hier allemaal staat.

Om te beginnen moet ik tegen Jens kwijt dat ik me inderdaad zelf ook afvroeg of de advertentie hier wel thuis hoorde. Nadat ik je voorstelling zag begreep ik dat je niet zomaar iemand bent die een willekeurig forum heeft uitgezocht om wat spullen kwijt te raken.

Wat er daarna volgde daar kan ik me alleen maar collectief voor schamen. Ik heb niet eens meer geteld hoe vaak de forumregels met voeten zijn getreden.

Normaal gesproken zou ik degene die zich te buiten gaat via een PB-tje aanspreken op zijn gedrag, maar waar moet ik beginnen?

Offtopic posten, op de man spelen, verkapte bedreigingen zelfs. En in dit gedeelte van het forum gelden dan nog aparte regels.

Ik twijfel nog wat ik ga doen. Deze hele topic wegmieteren? Of beter laten staan met een linkje hier naar de forumregels, en bij de forumregels als voorbeeld hoe het beslist niet moet?


Jens, als je wilt, plaats je advertentie bij dezelfde rubriek opnieuw met de prijs die jij een redelijke prijs vindt. Mocht je je post achteraf (na dat half uur) willen wijzigen, stuur mij dan een 'gewoon' e-mailtje op x@xdv.me, en dan pas ik het zo snel mogelijk aan. De slechte manieren golden niet voor iedereen die hier gepost heeft, maar sorry in elk geval voor wat de minder welgemanierde leden van het forum hier allemaal over je hebben uitgestort. (En jammer dat ik het zo druk heb gehad dat ik e.e.a. niet eerder opgemerkt heb).

Moderator/beheerder zendamateur.com

Gesloten