Een warme douche voor de fa. Jacobs, Breda
- pa3cvi
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 17:02
- Roepletters: pa3cvi
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Een warme douche voor de fa. Jacobs, Breda
Onlangs schafte ik een Automatische antenne tuner aan.
Na ca. 3 maanden in gebruik, bleek de tuner, zelfs bij laag vermogen in CW, een mij welbekend verbrandingsluchtje te verspreiden.
De reparatiedienst van de fa.Jacobs kon met de hun ter beschikking staande meetmiddelen geen defect ontdekken, bij hen werkte de ATU perfect.
t'Ja wat dan, er ontstond een zekere "padstelling", want bij wie lag de fout nu eigenlijk.
Bij mij, met verkeerd gebruik of bij hen, misschien geen geschikte apparatuur om de fout op te sporen.
Na een vrij korte tijd kreeg ik een telefoontje van Jacobs met de mededeling dat zijdaar geen punt van willen maken en mij een nieuwe ATU toezonden, zelfs de verzendkosten kwamen voor hun rekening.
Ik heb zij voor de bewezen dienst natuurlijk voor bedankt.
73 Cees, PA3CVI
Na ca. 3 maanden in gebruik, bleek de tuner, zelfs bij laag vermogen in CW, een mij welbekend verbrandingsluchtje te verspreiden.
De reparatiedienst van de fa.Jacobs kon met de hun ter beschikking staande meetmiddelen geen defect ontdekken, bij hen werkte de ATU perfect.
t'Ja wat dan, er ontstond een zekere "padstelling", want bij wie lag de fout nu eigenlijk.
Bij mij, met verkeerd gebruik of bij hen, misschien geen geschikte apparatuur om de fout op te sporen.
Na een vrij korte tijd kreeg ik een telefoontje van Jacobs met de mededeling dat zijdaar geen punt van willen maken en mij een nieuwe ATU toezonden, zelfs de verzendkosten kwamen voor hun rekening.
Ik heb zij voor de bewezen dienst natuurlijk voor bedankt.
73 Cees, PA3CVI
Re: Een warme douche voor de fa. Jacobs, Breda
Dat is heel, speciaal, en een goede SERVICE uiteraard.
73 de PD0MV
73 de PD0MV
Ik ben ook maar een mens
- PA0ETE
- Berichten: 5692
- Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
- Roepletters: PA0ETE
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Een warme douche voor de fa. Jacobs, Breda
Niets ten nadele van de anderen waar mijn ervaringen ook goed zijn, maar bij Jacobs heb ik zelf ook alleen maar heel positieve dingen meegemaakt. Zoiets als dit is natuurlijk helemaal fantastisch!
Re: Een warme douche voor de fa. Jacobs, Breda
Ze zijn voor mij zelfs open gegaan op een dag dat ze eigenlijk gesloten waren! Omdat ik in de buurt was... En dat voor een sma plugje.
Maarten
PD4M
Maarten
PD4M
Maarten
PD4M
PD4M
Re: Een warme douche voor de fa. Jacobs, Breda
Ik ben met je eens dat de service van Jacobs zonder meer goed te noemen is!!!
Ik ben er zelfs zo goed over te spreken dat ik voor mijn hobbyspullen even naar Breda rijd en vanuit Spijkenisse is dat toch best een redelijke trip.
Helaas is het wel jammer dat de openingstijden steeds veranderen. Laatst was ik er op zaterdag, normaal altijd tot 16.00, maar op de deur stond plotseling dat de winkel tot 13.00 open was op zaterdagen. Teleurgesteld ging ik weer naar huis.
Het wordt voor mij steeds moeilijker om bij ze te kopen, want doordeweeks zijn ze ook niet meer alle dagen open.
Bestellen via internet? Helaas, voor mij is een flink deel van het aankoopplezier gekoppeld aan het bezoeken van de bijbehorende winkel.
Na de teleurstellende rit naar Jacobs toch nog even gekeken of ik op de website verkeerd had gekeken, maar hier stond nog steeds 16.00.
Jammer! helaas geen handel genoeg meer om er full time voor open te zijn?
Ik hoop dat men tot inkeer komt, en ooit besluit wat aan de openingstijden te veranderen. Het is toch vreemd dat je iedere keer even moet bellen om te kijken of men open is?
Ray
Maar nogmaals: over service geen klagen, daarom is het zo jammer, dat degene die het in mijn ogen wel goed doet, het blijkbaar niet meer trekt.
Ik ben er zelfs zo goed over te spreken dat ik voor mijn hobbyspullen even naar Breda rijd en vanuit Spijkenisse is dat toch best een redelijke trip.
Helaas is het wel jammer dat de openingstijden steeds veranderen. Laatst was ik er op zaterdag, normaal altijd tot 16.00, maar op de deur stond plotseling dat de winkel tot 13.00 open was op zaterdagen. Teleurgesteld ging ik weer naar huis.
Het wordt voor mij steeds moeilijker om bij ze te kopen, want doordeweeks zijn ze ook niet meer alle dagen open.
Bestellen via internet? Helaas, voor mij is een flink deel van het aankoopplezier gekoppeld aan het bezoeken van de bijbehorende winkel.
Na de teleurstellende rit naar Jacobs toch nog even gekeken of ik op de website verkeerd had gekeken, maar hier stond nog steeds 16.00.
Jammer! helaas geen handel genoeg meer om er full time voor open te zijn?
Ik hoop dat men tot inkeer komt, en ooit besluit wat aan de openingstijden te veranderen. Het is toch vreemd dat je iedere keer even moet bellen om te kijken of men open is?
Ray
Maar nogmaals: over service geen klagen, daarom is het zo jammer, dat degene die het in mijn ogen wel goed doet, het blijkbaar niet meer trekt.
- PE2AAB
- Moderator
- Berichten: 7118
- Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
- Roepletters: PE2AAB
- Locatie: Aalst - Waalre
- Contacteer:
Re: Een warme douche voor de fa. Jacobs, Breda
Volledig mee eens. Ik heb ooit een dergelijk probleem gehad met een nieuwe DTMF mike voor mijn FT-100. Deed het ook niet goed. Geen probleem. Binnen een ogenblik had ik een nieuwe.
Zonder enig horten of stoten.
Prima service dus!
Zonder enig horten of stoten.
Prima service dus!
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl
Re: Een warme douche voor de fa. Jacobs, Breda
Ik heb geen ervaring met de service van JBE, maar de sfeer toen ik daar wat ging kopen was heel anders dan bij zijn concurrenten.
Ik ging daar toevallig ook een tuner kopen, en het personeel heeft mij geholpen met het kiezen van een tuner, ik twijfelde toen nog. Daarna ook nog een leuk praatje gehad met de verkoper, die ook zendamateur bleek te zijn.
En dat alles en dan ook (meestal) nog een scherpe prijs ook!
Ik ging daar toevallig ook een tuner kopen, en het personeel heeft mij geholpen met het kiezen van een tuner, ik twijfelde toen nog. Daarna ook nog een leuk praatje gehad met de verkoper, die ook zendamateur bleek te zijn.
En dat alles en dan ook (meestal) nog een scherpe prijs ook!
Kenwood TS-570D| TM-V71| Condor 3000, 16| Wouxun KG-UVD1P| Motorola MTS2000| G5RV| Diamond x50N
de PD2DXN K
http://www.qrz.com/db/pd2dxn
de PD2DXN K
http://www.qrz.com/db/pd2dxn
Re: Een warme douche voor de fa. Jacobs, Breda
Zo als bij vele is de sevice niet verkeerd.
Het is vaak hoe je de klachten naar voren brengt. niet direct gaan roepen of lelijk gaan doen.
gewoon het probleem voorleggen.
BV een aantal kopers van de bamie portos, ze klagen als er iets mee is, en roepen er zal wel geen garantie op zitten, als je dan aan ze vraagt of ze er mee terug zijn geweest. roept de helft neen.
Ik heb er zelf een voor een kennis een gekocht, beetje pech gehad defecte mic. contact gezocht en binnen twee dagen een nieuwe mic binnnen.
De oude wilde ze niet eens terug hebben.
Deze voor de goede orde toch maar heen gezonden.
met een dank briefje er bij, zo hoort het.
De meesten klanten zijn koning, zolang deze zich als een koning gedragen.
off topic
Had zelf eem probleem met een Nefit cv ketel, 3 jaar buiten garantie.
Nefit gebeld stonden de zelfde dag nog op de stoep.
opgelost en geen rekening gehad, en zijn een jaar laten voor controle nog eens langs geweest.
kostenloos.
Kon slechter
PE1LGW
Het is vaak hoe je de klachten naar voren brengt. niet direct gaan roepen of lelijk gaan doen.
gewoon het probleem voorleggen.
BV een aantal kopers van de bamie portos, ze klagen als er iets mee is, en roepen er zal wel geen garantie op zitten, als je dan aan ze vraagt of ze er mee terug zijn geweest. roept de helft neen.
Ik heb er zelf een voor een kennis een gekocht, beetje pech gehad defecte mic. contact gezocht en binnen twee dagen een nieuwe mic binnnen.
De oude wilde ze niet eens terug hebben.
Deze voor de goede orde toch maar heen gezonden.
met een dank briefje er bij, zo hoort het.
De meesten klanten zijn koning, zolang deze zich als een koning gedragen.
off topic
Had zelf eem probleem met een Nefit cv ketel, 3 jaar buiten garantie.
Nefit gebeld stonden de zelfde dag nog op de stoep.
opgelost en geen rekening gehad, en zijn een jaar laten voor controle nog eens langs geweest.
kostenloos.
Kon slechter
PE1LGW
Condor 3000, Icom7000 IC2 E, IC25, FT270, FT11, RS9044, Teleport 9, Kenwood TR2400, TMG 707, Diamond x30, realistic 2005 scanner, home made J antenne. tevens rust huis voor T813 sets, Boafeng UV-5R, TYT UV3R, DVB sticky SDR, Nokia Mobira, Philips FM1000, Yeasu vx3, ft817.
"Nescius omnium curiosus sum" (Ik weet niets maar ben nieuwsgierig naar alles).
"Nescius omnium curiosus sum" (Ik weet niets maar ben nieuwsgierig naar alles).
Re: Een warme douche voor de fa. Jacobs, Breda
In een draadje over goede service wil ik ook Roland van Hams4Hams even noemen:
Eén van de mastdelen van mijn 18 meter Hams4Hams telescopische mast was door een ongelukje kapot gegaan. Contact opgenomen met Roland of het mogelijk was een nieuw deel te kopen. Antwoord:
"Hallo Gert,
Ai. Dat is zonde. We bieden je graag een nieuw segment aan. Kan je het ophalen in Amersfoort?
Een goede groet,
Roland"
Wie zegt dat service niet meer bestaat in amateurland heeft het mis! Kan die pluim voor JBE meteen door naar Roland van Hams4Hams a.u.b.?
73, Gert PA2LO
Eén van de mastdelen van mijn 18 meter Hams4Hams telescopische mast was door een ongelukje kapot gegaan. Contact opgenomen met Roland of het mogelijk was een nieuw deel te kopen. Antwoord:
"Hallo Gert,
Ai. Dat is zonde. We bieden je graag een nieuw segment aan. Kan je het ophalen in Amersfoort?
Een goede groet,
Roland"
Wie zegt dat service niet meer bestaat in amateurland heeft het mis! Kan die pluim voor JBE meteen door naar Roland van Hams4Hams a.u.b.?
73, Gert PA2LO
Re: Een warme douche voor de fa. Jacobs, Breda
Ja hoor, dat mag, maak dan even een topic aan met pluim voor...