EA6UN Balearic Island ON air

Bespreek hier je DX-ervaringen of maak bijvoorbeeld een QSO-afspraak.
Bericht
Auteur
PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: EA6UN Balearic Island ON air

#16 Bericht door PD0MV »

Klopt dit is geen cluster , maar ik ben inderdaad enthousiast met mijn hobby.
Maar ik probeer mijn ervaringen te delen, misschien zet ik het wat raar neer, maar met andere bedoelingen.
ik heb ook autisme en kan dus soms niet goed formulieren hoe of wat, en als autist kun je heel erg gefoccust zijn op deze hobby en is het wat lastig om je enthousiasme te delen.

Voor mij is het al wat lastig om ervaringen te delen, omdat ik het wel wil vertellen, maar soms net iets anders neer zet.

Maar goed. ik zal er rekening mee houden, de volgende keer.


73 Autitalent PD0MV :oops: :)
Ik ben ook maar een mens :wink:

Gebruikersavatar
PD2R
Berichten: 2430
Lid geworden op: 24 mei 2007, 11:08
Locatie: Krabbendijke
Contacteer:

Re: EA6UN Balearic Island ON air

#17 Bericht door PD2R »

Oké Mark, wat mij betreft ben je goed bezig. Gewoon lekker doorgaan en let maar niet te veel op mij :mrgreen:

Nog even over EA6UN: Het mag inmiddels duidelijk zijn dat hij graag dollars verzameld en het niet zo nou neemt met het beantwoorden van QSL kaartjes. Een gewaarschuwd mens telt voor twee... :wink:
73, Maarten PD2R/OV2T

TRX: Icom IC-7300 / Yaesu FT 857D
Ant: End Fed antennes voor 20 en 40 meter / Diamond X-30
Website: PI4DX Contest Group Zeeuws-Vlaanderen
QRZ pagina: PD2R

Gebruikersavatar
PA9CW
Berichten: 1801
Lid geworden op: 15 sep 2005, 21:24
Roepletters: PA9CW
Locatie: Oosterhout (NB)

Re: EA6UN Balearic Island ON air

#18 Bericht door PA9CW »

Toen ik mijn eerste Amerikaan op HF werkte heb ik meteen een Email verzonden met het verzoek voor QSL, en dat ik dat wel direkt wilde doen. QSL en een dollar richting Amerika, twee weken later mijn eerst "overzeese" Amerikaan in de QSL bak. Later begreep ik pas dat het niet zo bijzonder was, maar zo'n eerste keer op HF ( na 15 jaar VHF/UHF ) en dan een amerikaan........... :lol:

Kortom, laat je niet weerhouden om je ervaringen te delen. Je kan er altijd iets van leren.
Tonnie
DIG-5629 | AGCW-2939 | 30MDG-3789 | CTC-171 | NAQCC-7029 | BQC-1594| NTC-80.
K3/100 | P3 | Begali Pearl Gold.

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: EA6UN Balearic Island ON air

#19 Bericht door PE7EB »

Je hebt helemaal gelijk Maarten, in dit topic is niets snerends te ontdekken, was meer een algemene kreet mijnerzijds.

Heel herkenbaar Tonnie, zelfde is mij gebeurd toen ik IJsland werkte op 6m :mrgreen:

Eric
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

#20 Bericht door PD0MV »

PD0Y schreef:PD0MV is gewoon enthousiast. Dat mag. Het is leuk dat hij plezier aan de hobby beleeft. Het is een kleine moeite de melding te lezen en vervolgens naar een ander topic te gaan.


ik ben enthousiast met me hobby inderdaad
73 PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

Plaats reactie