vanaf 16 september een maand lang: PA10SFF

Bespreek hier je DX-ervaringen of maak bijvoorbeeld een QSO-afspraak.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pe1goo
Berichten: 101
Lid geworden op: 08 jul 2008, 08:36
Roepletters: pe1goo
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

vanaf 16 september een maand lang: PA10SFF

#1 Bericht door pe1goo »

Mijn boek is uit en dat vier ik ditmaal ook met een speciale call: PA10SFF!
Op 20 september 2009 zal mijn boek in de Eindhovense bibliotheek De Witte Dame gepresenteerd worden.
Het boek heet: di manidriaga, De Drakenmeester ISBN: 978-90-489-0027-5.
Het station zal regelmatig op de HF banden in de lucht zijn. Er is hiervoor een speciale QSL-kaart gemaakt met een illustratie uit het boek.
We gaan ook experimenteren op de 80 meter band... of dat lukt is nu nog de vraag. :?

Een QSL-kaart wordt verstuurd indien er een fatsoenlijk QSO is gevoerd en de belangrijkste gegevens van elkaar zijn uitgewisseld.
Op die "five-nine" stations zitten we niet op te wachten :D

Het doel van dit event is het onder de aandacht brengen van Nederlandstalige SF en Fantasy. Er bestaan heel veel goede boeken die in oorspronkelijk Nederlands zijn geschreven.
Ik zelf schrijf in een mengvorm van SF en Fantasy en dan ook nog voor de jeugd vanaf 12 jaar.

Ik ben benieuwd of we elkaar op de HF-banden tegenkomen.
Trouwens op de UHF en VHF is PE1GOO ook tijdelijk PA10SFF: papa alfa tien science-fiction fantasy!
Nick Brok, schrijver van jeugdboeken 12+
--
Uitspraak van Maïra (di manidriaga): "sèi paji sai dia degom wianon fio paji kwieimin si anrien est toia sèi si doika!" = "Om je op dat riskante punt uit je concentratie te halen is vragen om moeilijkheden!"

Plaats reactie