Radio Vlooienmarkt Den Bosch (Rosmalen)

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

#31 Bericht door PA5COR »

:lol:

Heb de nodige boardleden weer prettig ontmoet.

Ik heb grijs haar, vanaf mijn 28e LOL
Ik ben niet stoffig had net onder de douche gestaan,
Ik houdt niet vn speldjes, calls op een pet/sweater/andere plaats
Ik val niet graag op (soms moeilijk met mijn lengte)
Rugzak, jakkes...
Stropdas? huh? wa is da?
schandalen? nee schoenen mogen toch ook?
Bril?, ja vanaf mijn 6e ;)

Maar aapies kijken was ook mooi :lol:
En wat gescoord ook.

Belangrijkste, lol, dagje uit, kennissen ontmoeten, bijbeppen.

groeten aan ieder die ik heb gemist.

Cor

Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

#32 Bericht door Steef »

Ik was om 11:00 uur in het grote restaurant beneden, echter was het zo druk dat ik niet de forumleden van zendamateur.com er uit heb kunnen halen. Later op de dag heb ik nog wel iemand herkend van de FOTO :shock: .

Naar mijn mening was het erg druk, en ik vond het jammer dat JBE en SCHAART er niet met een stand stonden. Echte koopjes heb ik niet kunnen vinden.

Inderdaad wel wat bekenden gezien en gesproken, maar ik vond het al met al niet wild. Ook vind ik de prijzen van het restaurant een beetje buiten proporties, maar dat zal wel aan mij liggen. Maar 4,40 ouderwetse guldens voor een bekertje koffie vind ik toch een beetje overtrokken.

Ook voor mij geld wat Cor al heeft gezegd:

Groeten aan ieder die ik heb gemist.
Wie praat luistert niet

Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 5130
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Rosmalen

#33 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

Ik heb me ook weer prima vermaakt in Rosmalen. De boodschappenlijst afgewerkt en nog wat leuke andere dingen mee naar huis genomen.

Mijn idee is dat er dit jaar minder "computer rommel" was.
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514


BQC: 461
NTC: 004


https://www.pa3gnz.nl

pa7wwo
Berichten: 217
Lid geworden op: 10 jan 2006, 23:53
Locatie: Oss regio 51

#34 Bericht door pa7wwo »

Hoi Allemaal

Ik heb me uitstekend vermaakt in Rosmalen.
Ondanks aanwezige stofzakken rugzakken etc.
Ik heb geen donder gekocht op een paar PL pluggen na en een mooie model kever die ik nog niet had.
Verder voor Cor je zag er keurig uit

Ik heb me prima vermaakt alleen al met het kijken naar mensen, al zal ik voor het vrouwelijk geslacht toch nog een keer naar het strand moeten hihi.

Grappig dat er zo veel zendamateurs zijn als je op de banden luisterd hoor je er veel meinder dan dat je er ziet in Rosmalen.

Het roken viel volgens mij erg mee.
groeten en 73 Jos PA1ZP.

Een goede antenne hoeft niet duur te zijn en een dure antenne hoeft niet goed te zijn.

Wat u antenne aan signaal niet uit de lucht heefd veroverd, krijgen DSP en filters en dure sets niet uit de speaker getoverd

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

#35 Bericht door PA5COR »

Valt met elke markt op, er zijn een berg mensen, maar dit zal wel een tweedeling zijn tussen gelicenseerden en de "piraten" zullen we maar zeggen.

Ok jij zag er perfect verzorgd uit Jos :lol: ,vallen we inderdaad niet in de gewraakte indeling die op usenet werd beschreven.
Ik ben meer op 6/2/70 actief, veel met de Heerenveense repeater opde achtergrond bezig ook.

H.F. nu en dan eens, hoewel meestal een van de 2 transcievers wel op 3630 bij staat.

Nachtuilen net met Wieeeeebe en Ietsen en co, daar heb ik wel eens even een hilarische noot mee 's nachts.

Maar ook een van de vele soldeerbouten roept nog wel eens om me.
Wat vrouw(en) betreft, ik heb al zo'n vrouwdinges :D, met bijpassende zoon van 20 :roll:

73,

Cor

Gebruikersavatar
19DT2120
Berichten: 912
Lid geworden op: 30 dec 2006, 12:22
Locatie: Eibertjesdarp

#36 Bericht door 19DT2120 »

Ik heb het op usenet gelezen.De TS had zeker z'n bril vergetenof zag alles in het zwartwit,want ik heb er een heel gevarieerde groep mede hobiisten gezien.
Ik vermaak me ook altijd wel op de markten en kijk er elke weer op uit.
Die hoge prijzen met etenswaren sta ik niet meer raar van te kijken,dat kan je nou eenmaal verwachten met die evenementen.Ga maar eens naar de HCC,HISWA,Autoray of een pretpark,daar betaal je ook de hoofdprijs voor een versnapering.
Soms weet ik het ook niet meer.........

Gebruikersavatar
wbeekman
Berichten: 1184
Lid geworden op: 17 okt 2005, 14:27
Locatie: Amersfoort / Regio 03

#37 Bericht door wbeekman »

Ook ik heb mij prima vermaakt.
Liep nog even zo'n big guy van ong 2 mtr tegen het lijf. :-)

Erg leuk je nu in het echt te hebben ontmoet Cor.

Voor de rest nog veel oude bekende gesproken. Even de nwe VERON CD meegenomen en toen weer huiswaarts gegaan.
Al met al een leuk amateurdagje uit ....
Wim

73 de NL4509 / PA3AGZ
QTH: Amersfoort - R03 - JO22QD
Lid van: VERON, OTC en IPARC

Gebruikersavatar
PA0MJM
Berichten: 481
Lid geworden op: 15 sep 2005, 11:43
Roepletters: PA0MJM
Locatie: Oosterhout (Gld)

#38 Bericht door PA0MJM »

Marco, PE1BR, zijn yl en ik zijn om 11:00 in beide restaurants geweest. Veel mensen, maar geen herkenning van forumleden, helaas.

Volgende keer toch maar dat bord.

Verder heb ik me kostelijk vermaakt met de meuk, de oude bekenden, de 'types' en de sfeer. Ben naar huis gegaan met alleen wat boeken, o.a. the ARRL Antenna handbook. Daarin worden overigens veel myhes over antennes 'busted'. Een aanrader voor iedereen dunkt me.

73,
Martin, PA0MJM
73, Martin, PA0MJM
DXCC mixed (219), phone (192), digital (173), 40m (103), 30m (108), 20m (151), 17m (108), 15m (143), 12m (100), 10m (114) met een IC-735/IC-7300, 2 doublets van 2x9m en een multiband vertical en 100W

DELETED

#39 Bericht door DELETED »

DELETED

Plaats reactie