Radiomarkt Assen verzet.

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE9DX
Berichten: 490
Lid geworden op: 10 jan 2010, 00:08
Roepletters: PE9DX
Locatie: Winschoten
Contacteer:

Radiomarkt Assen verzet.

#1 Bericht door PE9DX »

Geachte zendamateurs,

Nadat we jaren lang de Radio Onderdelen Markt Assen hebben georganiseerd op de tweede zaterdag in november hebben we dit jaar moeten besluiten de datum te verschuiven naar de derde zaterdag van oktober: 16 oktober 2010. Reden hiervoor is het grote aantal markten dat de laatste jaren in november wordt georganiseerd en het gegeven dat de Amrato ook in deze periode is gepland.

In verband hiermee verzoek ik de gewijzigde datum en eventueel bijgaand bericht op uw afdelingsavond, aan andere geintereseerden etc mede te delen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

73, Hans van Ham -PA1C-
secretaris Radio Contest Groep Assen
member SATNOGS project

http://www.pe9dx.com

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7118
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Radiomarkt Assen verzet.

#2 Bericht door PE2AAB »

PE9DX schreef:Geachte zendamateurs,

Nadat we jaren lang de Radio Onderdelen Markt Assen hebben georganiseerd op de tweede zaterdag in november hebben we dit jaar moeten besluiten de datum te verschuiven naar de derde zaterdag van oktober: 16 oktober 2010. Reden hiervoor is het grote aantal markten dat de laatste jaren in november wordt georganiseerd en het gegeven dat de Amrato ook in deze periode is gepland.

In verband hiermee verzoek ik de gewijzigde datum en eventueel bijgaand bericht op uw afdelingsavond, aan andere geintereseerden etc mede te delen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

73, Hans van Ham -PA1C-
secretaris Radio Contest Groep Assen
'Jammer' dat de JOTA ook altijd het derde volle weekend van oktober is. Dat zal de bezoekersaantallen negatief beinvloeden ben ik bang.

Rick
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Michel-nl
Berichten: 448
Lid geworden op: 22 jul 2007, 09:45
Locatie: Boornbergum (Fryslân)

Re: Radiomarkt Assen verzet.

#3 Bericht door Michel-nl »

Hopelijk zijn er dan dit jaar meer standhouders, want afgelopen jaar was erg mager.

Gebruikersavatar
vk2gwk
Berichten: 1235
Lid geworden op: 25 sep 2005, 08:41
Locatie: One Mile Beach NSW
Contacteer:

Re: Radiomarkt Assen verzet.

#4 Bericht door vk2gwk »

Er zijn gewoon te veel markten binnen een zelfde periode... Allemaal in het najaar (Meppel, Assen en de Dag voor de Amateur). Beetje spreiden en beperken.... de "markt" is gewoon te klein voor zo veel aanbod.
zenden is zilver.... luisteren is goud!
Kijk ook eens op mijn website of naar mijn andere hobby op Flickr

Plaats reactie