overzicht lezingen

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pe1br
Berichten: 614
Lid geworden op: 06 mar 2007, 00:23
Locatie: Enschede

overzicht lezingen

#1 Bericht door pe1br »

Ik ben binnen de VERON afdeling Twente verantwoordelijk voor het organiseren van lezing.
Meestal kijk ik hiervoor op de agenda van de Veron Website welke lezingen er al gegeven zijn op andere afdeling en benader ik deze mensen ook eens bij ons te komen.

De mensen die deze lezingen geven hebben vaak veel tijd gestoken in zo'n lezing en zijn meestal wel bereid deze lezing ook op andere afdelingen te geven.
Daarom lijkt het me wel een goed idee om hier een topic te openen waar mensen hun lezing kunnen promoten zodat we straks een mooi overzicht krijgen welke lezing door wie gegeven wordt.

Hier kunnen alle afdelingen dan weer gebruik van maken om deze mensen ook eens uit te nodigen.

Om het overzichtelijk te maken lijkt het me handig je bericht te beginnen met het volgende lijstje:

onderwerp:
te bereiken op: (email via qrz.com, telefoon, pb van dit forum)
home QTH:
maximale afstand die je wilt afleggen:
mogelijkheden voor vervoer:
benodigdheden: (bv beamer HF antenne o.i.d.)
niveau: (voor de beginner of meer gevorderde in het onderwerp)
korte beschrijving van de lezing:

Je email kan je beter niet openbaar op een forum plaatsen maar je kan bv verwijzen naar qrz.com

(voor de moderator: misschien kan dit onderwerp op sticky worden gezet zodat het altijd bovenaan staat in de categorie bijeenkomsten)

Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

#2 Bericht door Steef »

Ik vind het op zich al een lezing waard, dat iemand zo vaak het woord lezing in een zin kan gebruiken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wie praat luistert niet

Gebruikersavatar
wbeekman
Berichten: 1184
Lid geworden op: 17 okt 2005, 14:27
Locatie: Amersfoort / Regio 03

#3 Bericht door wbeekman »

- en met de websites van VERON en WERON wordt het er niet gemakkelijker op.

Maar jouw idee is goed. Wordt vervolgd ???
Wim

73 de NL4509 / PA3AGZ
QTH: Amersfoort - R03 - JO22QD
Lid van: VERON, OTC en IPARC

pe1br
Berichten: 614
Lid geworden op: 06 mar 2007, 00:23
Locatie: Enschede

#4 Bericht door pe1br »

Wij hebben vanavond een lezing gehad van Wouter Weggelaar PA3WEG over Delfi-C3.
De lezing begon bij het idee en ontwerp van deze Nederlandse amateur satelliet en eindigde bij het functioneren op dit moment.
Wouter heeft dus tussendoor aanpassingen gemaakt in zijn lezing om het verhaal zo actueel mogelijk te maken waardoor je kunt merken dat hij er nog steeds heel veel mee bezig is.
Op technische zaken gaat hij niet heel diep in maar hij weet de technische vragen prima te beantwoorden.

Al met al een prima lezing voor een amateur vereniging die met veel enthousiasme verteld wordt.

Plaats reactie