100ste editie van de 4daagse van Nijmegen (2016)

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PD3UTR
Berichten: 230
Lid geworden op: 06 nov 2013, 22:05

100ste editie van de 4daagse van Nijmegen (2016)

#1 Bericht door PD3UTR »

PA100FDM in de lucht tijdens 100ste 4daagse
PA100FDM in de lucht tijdens 100ste 4daagse
Speciale Call Sign tijdens de 100ste 4daagse Nijmegen editie 2016

Nog enkele dagen en de 4daagse werelds grootste wandelevenement in Nijmegen gaat weer van start. Misschien kan er iemand een lijstje rond sturen of ergers op de bekende website's (Hamnieuws, Radiozendamateur, facebook diverse amateur gebruikersgroepen enz) daarop plaatsen welke freq.'s waarop gewerkt word misschien ook handig voor de gene die meewandelen Zou wel fijn zijn voor luisteramateurs enz. Verder zou het tenminste dat is mij mening een lijstje moeten verschijnen waar precies jullie veldstation zitten zodat ik er rekening mee kan houden dat ik het niet mis loop. Verder is het misschien ook nog een laatste tip om John ETE hier ook over te berichten zodat hij het mee kan nemen in zijn dagelijks uitzending die elke dag om 10.30 plaats vind en zo ook nog die zelfde avond om 19.00 uur zodat meer mensen ervan weten. Maar niets ten nadelen van jullie prachtige voorbereiding dit bericht is alleen maar aanvullingen vanaf mij kant wens jullie goed weer en hoop dat ik met het veldstation kan werken. Heb begrepen dat er haast geen bereik is met DMR maar neem hem wel mee voor het geval dat er toch iets tijdelijk in de lucht komt ben zo wie zo op 2mtr en 70cm QRV tijdens het wandelen van de 4daagse route 40km. Heel veel succes ook de mensen achter de schermen (voor de mensen achter de schermen van PA100FDM) vind het een mooi project wat jullie hebben opgezet, nu nog mooi weer en het word een groot feest met veel QSO's.

Tot horens PD3UTR
Bijlagen
vierdaagse.gif
vierdaagse.gif (39.83 KiB) 2646 keer bekeken

Roy pd8rw
Berichten: 488
Lid geworden op: 04 mei 2010, 16:16

Re: 100ste editie van de 4daagse van Nijmegen (2016)

#2 Bericht door Roy pd8rw »

Repeater pi2nym pi3nym voor nijmegen
Pi2nlb pi1nlb gennep.


tijdens de vierdaagse een special call in de lucht met de call pa100fdm (four day marches) georganiseerd door de afdeling a35 njjmegen
vhf uhf langs de route dus meld je in zou ik zeggen .

Meer info op www.pa2p.nl en qrz.com

Plaats reactie