80 meter stadsvossenjacht Orthen 22 nov.

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pa0fmy
Berichten: 456
Lid geworden op: 03 mar 2015, 11:31
Roepletters: PA0FMY
Locatie: Vlijmen
Contacteer:

80 meter stadsvossenjacht Orthen 22 nov.

#1 Bericht door pa0fmy »

Vanwege het 1200 jarig bestaan van Orthen (wijk in Den Bosch) organiseren wij op zondagmiddag 22 november een stadsvossenjacht voor beginners. Heb je geen ontvanger ga dan snel aan de slag er een te bouwen of maak gebruik van mijn trouwe 80 meter uitleen ontvangers (30 stuks aanwezig). We gaan niet te moeilijk doen gewoon 3 vossen in wisseldienst van 1 minuut en geen minivossen onderweg, geen vragen of spelletjes. Gewoon lopen en zoeken, Dus ook zeer geschikt voor beginners of om eens kennis te maken met peilen op 80 meter. Bij de vossen zoek ik nog enkele vrijwilligers die de boel in de gaten houden. Een kastje met een draad er aan midden in de stad wordt al gouw voor een bom aangezien en het wordt gestolen als het onbewaakt is.
Zonder vrijwilligers bij de vossen kan het niet door gaan. Aanmelden bij pa0fmy (at) veron.nl

Ook bij het startbureau kan ik één of twee mensen gebruiken. Dit karweitje kan ook door een invalide worden uitgevoerd die beschikking heeft over een driewieler, 45Km auto of scootmobiel. Na afloop pakt hij/zij de zendspullen weer in en komt naar de start waar het dan nog een gezellig samenzijn is. De consumptieprijzen zijn laag, het startbureau is gevestigd in een gesubsidieerd buurthuis. Zin om mee te doen of alvast een 80 meter ontvanger reserveren, stuur een berichtje naar pa0fmy (at) veron.nl De ontvanger staat dan met je naam er op klaar bij de start.
SVP blijf niet thuis of meld je niet de avond van te voren af. Zo komen wij niet verder. Dat geldt ook voor de vrijwilligers bij de vossen.

We wensen iedereen veel plezier en goede jacht
Frans PA0FMY

Plaats reactie