Impressie Friese Radiomarkt

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3JD
Berichten: 266
Lid geworden op: 13 okt 2008, 21:37
Roepletters: PA3JD
Locatie: Dedemsvaart

Impressie Friese Radiomarkt

#1 Bericht door PA3JD »

Impressie van de 36e Friese Radiomarkt in Beetsterzwaag op https://www.youtube.com/watch?v=jMrxXV6aU48

PA1ZP
Berichten: 1316
Lid geworden op: 06 jun 2008, 19:04
Locatie: Oss

Re: Impressie Friese Radiomarkt

#2 Bericht door PA1ZP »

Dag Allemaal

ik was er nog nooit geweest, geweldige sfeer vandaag en mooi weer in het zonnetje.
Een heel leuke dag gehad maar het was totaal ruim 500 KM voor me maar echt reuze gezellig daar in het noorden.
73 de PA1ZP

Jos uit Oss

Een goede antenne hoeft niet duur te zijn, een dure antenne hoeft niet goed te zijn.

Zelf gebouwd klinkt leuker als zelf gekocht.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Impressie Friese Radiomarkt

#3 Bericht door elsinga »

Ben 's middags nog even geweest, na de scouting opkomst. Op de heenweg op PI2NON al diverse amateurs gehoord die al op de terugweg waren. ;) Toch PA1AT (gerard, was deel van de organisatie) en PA1HUE/PA4DEN (Erik en Dennis van PI2NON) nog even gesproken. En nog een kofferbakklem voor mijn antenne gekocht.

Enige nadeel: ze verkochten geen ijsjes op het terrein... :)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

PA3BAS
Berichten: 2606
Lid geworden op: 07 jan 2011, 22:19
Roepletters: PA3BAS
Locatie: JO21XX

Re: Impressie Friese Radiomarkt

#4 Bericht door PA3BAS »

Dan hebben jullie beter weer gehad als bij de Jutberg afgelopen donderdag..l :mrgreen:
.... But will it blend?

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Impressie Friese Radiomarkt

#5 Bericht door elsinga »

Ja, door het slechte weer werd die markt al de "Prutberg" genoemd... Heel jammer voor de aanwezigen daar. Maar inderdaad, in Beetsterzwaag was het geweldig weer. :)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Plaats reactie