Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2013

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Gesloten
Bericht
Auteur
Event
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 nov 2012, 21:43

Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2013

#1 Bericht door Event »

Op 13, 14 en 15 september 2013 kunnen zendamateurs de Shelltoren bezoeken. Er is een rondleiding,
gratis koffie en thee, wie zin heeft mag zenden. Gratis parkeren op eigen terrein. Graag afspraak
maken voor bezoek. Meer informatie op de website http://www.radioweekend.nl

De Shelltoren is gelegen in Amsterdam-Noord, direct achter het Centraal Station.

Dinsdag 10 september 2013 - 18.00 tot 22.00u, door Bert PA3BFK en Irme PD1MRE, Contest NAC/RSGB-UKAC.
Vrijdag 13 september 2013 - 20.00u tot 22.00u Torenavond, bijeenkomst
Zaterdag 14 september 2013 - vrij zenden
Zondag 15 september 2013 - 09.00u tot 13.00u door Peter PA3CW, Contest ATV, http://www.pi6ats.nl/zescm.htm

info @ repeateramsterdam.nl
Laatst gewijzigd door Event op 09 sep 2013, 16:18, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
PF9ZX
Berichten: 1685
Lid geworden op: 28 jul 2011, 15:47
Roepletters: PF9ZX
Locatie: Zandvoort (JO22GI)

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#2 Bericht door PF9ZX »

Wat een vervelende figuren worden jullie zo langzamer hand zeg. Is 1x posten op het forum niet genoeg ?
73' Marcel
PF9ZX

NL=modern dictatoriaal land waarin steeds minder mag en steeds meer moet

----------
https://www.pf9zx.nl |Twitter: http://twitter.com/PF9ZX | Facebook: http://facebook.com/pf9zx


"All we ever hear from you is blah blah blah. All we ever do is go ja ja ja."
NL: vrijheid is steeds minder mogen en meer moeten

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7112
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#3 Bericht door PE2AAB »

PD8MJW schreef:Wat een vervelende figuren worden jullie zo langzamer hand zeg. Is 1x posten op het forum niet genoeg ?
Ander item is inmiddels gewist.

Overigens is de tekst inmiddels ook aangepast. Er stond best een mooi verhaal met tekst en uitleg maar dit blijkt nu ingekort naar bovenstaand verhaal.
Ik ben benieuwd naar de activiteit.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PE2CH

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#4 Bericht door PE2CH »

PE2AAB schreef:Er stond best een mooi verhaal met tekst en uitleg maar dit blijkt nu ingekort naar bovenstaand verhaal.
Ik ben benieuwd naar de activiteit.
Volgens mij staat de originele txt er nog gewoon: KLIK

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7112
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#5 Bericht door PE2AAB »

PA4DHG schreef:
PE2AAB schreef:Er stond best een mooi verhaal met tekst en uitleg maar dit blijkt nu ingekort naar bovenstaand verhaal.
Ik ben benieuwd naar de activiteit.
Volgens mij staat de originele txt er nog gewoon: KLIK
U heeft gelijk ;-)
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Event
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 nov 2012, 21:43

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#6 Bericht door Event »

Denk dat Marcel PD8MJW beter een andere hobby kan zoeken, dat heeft de beheerder van zendamateur.com te bepalen of het wel of niet correct is wat de berichten betreft. Als u wat op te merken heeft, stuur dan een prive bericht naar de persoon, jullie zijn volwassen genoeg toch? Weer anderen lopen "afzeiken' hier.

Triest dat jullie je hier mee bezig houden, ga een baan zoeken ipv de hele dag op zendamateur.com zitten en als een beheerder gaan gedragen. Jullie laten echt zien hoe triest zendamateurs met elkaar omgaan. Hou eens op met al dat negatieve gedoe.

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7112
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#7 Bericht door PE2AAB »

Event schreef:Denk dat Marcel PD8MJW beter een andere hobby kan zoeken, dat heeft de beheerder van zendamateur.com te bepalen of het wel of niet correct is wat de berichten betreft. Als u wat op te merken heeft, stuur dan een prive bericht naar de persoon, jullie zijn volwassen genoeg toch? Weer anderen lopen "afzeiken' hier.

Triest dat jullie je hier mee bezig houden, ga een baan zoeken ipv de hele dag op zendamateur.com zitten en als een beheerder gaan gedragen. Jullie laten echt zien hoe triest zendamateurs met elkaar omgaan. Hou eens op met al dat negatieve gedoe.
Ik zie geen negatieve reactie van mij staan? Wel even de kanttekening dat 3 keer posten van hetzelfde bericht op een forum niet nodig is. Dat heeft de moderator inmiddels opgelost.

Verder veel suc6 met jullie activiteit hoor! Een mooie locatie.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Theo

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#8 Bericht door Theo »

Event schreef: ga een baan zoeken ipv de hele dag op zendamateur.com zitten en als een beheerder gaan gedragen. Jullie laten echt zien hoe triest zendamateurs met elkaar omgaan. Hou eens op met al dat negatieve gedoe.
Ik heb een baan, en zit overal de hele dag, jaloers?
Heb op het uitroep tekentje gedrukt voor het dubbel posten van je.
Dus nu ben ik dan triest bezig volgens je?

Gebruikersavatar
Randy
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 okt 2011, 23:30
Roepletters: PH4X
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#9 Bericht door Randy »

Ik vind het jammer dat wanneer er een activiteit vanuit de Shelltoren is, of de groep eromheen, er altijd mensen opstaan die iets op te merken hebben. Jammer, want als je kijkt naar de activiteiten die recent ontplooid zijn, inclusief goede PR voor zendamateurs, verdienen ze best een pluim. Santino, Imre, Bert, Martijn en anderen: vooral doorgaan met die activiteiten in de toren die ik hier vanuit het raam op kantoor bijna kan zien!

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#10 Bericht door PE7EB »

Het willen organiseren en ontplooien van activiteiten is alleen maar aan te moedigen ...

Maar houdt je ook aan de forum etiquette, dat voorkomt een hoop (soms terechte) azijnzeikerij ;-)
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Gebruikersavatar
PD0JSB
Berichten: 401
Lid geworden op: 11 jun 2011, 09:52
Roepletters: PD0JSB
Locatie: Breda

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#11 Bericht door PD0JSB »

meneer Event , ik heb ook maar even het uitroep teken aan geklikt .

Verdiep je eens even in de Homepage van PD8MJW, en kijk dan eens wat je geschreven hebt , wat denk je daar zelf van ?


IK zou me DIEP schamen !!
Icom 7600. Yaesu FT817, Yaesu FT847, Yaesu vr6,Diamond x50n,, hyendfed 10-(15)-20-40-80

ik soldeer beter dan ik schrijf !

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6268
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#12 Bericht door PA3DAT »

Laten we het niet erger maken dan het is. Als iemand schrijft...
PD8MJW schreef:Wat een vervelende figuren worden jullie zo langzamer hand zeg. Is 1x posten op het forum niet genoeg ?
mag je dan niet reageren zonder eerst de doopceel te lichten van betrokkene? Moet niet gekker worden... :wink:
Dat heeft er niets, maar dan ook helemaal niets mee te maken.

Overigens, die meneer Event moet misschien eens een cursus PR/communicatie gaan volgen, dat zou
de zaak van de toren ook ten goede komen.

Laten we het nog eens positief proberen te bekijken! Mooi plekje, VHF/UHF contesten? :D
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Gebruikersavatar
PD0JSB
Berichten: 401
Lid geworden op: 11 jun 2011, 09:52
Roepletters: PD0JSB
Locatie: Breda

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#13 Bericht door PD0JSB »

Idd , de plek is niks mis mee,

maar de reactie , op het schrijven is toch niet gepast

Ik denk dat ie absoluut niet doorheeft wat ie schrijft , ongenoegen mag je uiten , en dat kan op redelijk beschaafde manier.

PD8MJW kan ook pittig reageren ,maar deze reactie op PD8MJW had minder kwetsend kunnen zijn . en mogen zijn
Icom 7600. Yaesu FT817, Yaesu FT847, Yaesu vr6,Diamond x50n,, hyendfed 10-(15)-20-40-80

ik soldeer beter dan ik schrijf !

pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#14 Bericht door pa5cal »

hohoho, dit gaat allang weer off-topic en ik krijg zoveel meldingen van 1 post dat het niet leuk meer is :/

Dit gaat op slot.

-P

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Radioweekend PD6SHELL Shelltoren Amsterdam 13-15 sept. 2

#15 Bericht door PA0ETE »

Nog één aanvulling. In overleg met Pascal is de account van de gebruiker Event gedeactiveerd.

Wanneer het onderwerp Shelltoren nogmaals tot gedoe leidt, wordt verdere discussie over dit onderwerp op zendamateur.com verboden.

Gesloten