Rosmalen 23 maart 2013; wat hebben we gekocht?

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Bericht
Auteur
fred101
Berichten: 1173
Lid geworden op: 15 dec 2006, 19:38
Locatie: waardenburg

Re: Rosmalen 23 maart 2013; wat hebben we gekocht?

#61 Bericht door fred101 »

Daarom zijn die ook meestal het goedkoopste. De meeste zoeken de mooi glimmend verchroomde er uit en dat zijn nu net de minst goede.
Deze gooi ik eerst in de amoniak, dan in de ultrasoon en ik heb een doosje met mooi glimmende als nieuwe verzilverde bnc's. ( hoeft niet eens want zilver oxide geleidt gewoon)
Mijn website met veel info over RF meettechniek www.pa4tim.nl

PA9RD
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 feb 2010, 09:14
Roepletters: PA9RD
Locatie: Hoeksche Waard
Contacteer:

Re: Rosmalen 23 maart 2013; wat hebben we gekocht?

#62 Bericht door PA9RD »

Ik zie en hoorde het al...........ik heb een leuke dag gehad, een heleboel geld bespaard, maar ook wel een beetje uitgegeven en twee bekenden gezien... :)




Eeeeh idd, ik ben niet geweest!! :)
TAFN 73 de
Ruud PA9RD

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien u zich ergert aan mijn keus en gebruik van letters, cijfers en leestekens kunt u geheel naar eigen inzicht en wens een keus maken uit de volgende reeks en deze plaatsen waar u wilt:
qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm1234567890[];'\,./-=!`~@#$%^&*()_+ OH JA, DEZE TOETS, de SCHREEUW toets heb ik ook nog op mijn toetsenbord zitten :lol: ........meer niet! :mrgreen:

PA9RD
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 feb 2010, 09:14
Roepletters: PA9RD
Locatie: Hoeksche Waard
Contacteer:

Re: Rosmalen 23 maart 2013; wat hebben we gekocht?

#63 Bericht door PA9RD »

@ PD4M

Ik heb je een PB gestuurd...ik hoor het wel! :)
TAFN 73 de
Ruud PA9RD

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien u zich ergert aan mijn keus en gebruik van letters, cijfers en leestekens kunt u geheel naar eigen inzicht en wens een keus maken uit de volgende reeks en deze plaatsen waar u wilt:
qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm1234567890[];'\,./-=!`~@#$%^&*()_+ OH JA, DEZE TOETS, de SCHREEUW toets heb ik ook nog op mijn toetsenbord zitten :lol: ........meer niet! :mrgreen:

Plaats reactie