VeronPinksterKamp-2007

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
GdeVries
Berichten: 152
Lid geworden op: 03 mar 2007, 22:05
Locatie: Emmer-Compascuum
Contacteer:

VeronPinksterKamp-2007

#1 Bericht door GdeVries »

Vandaag PE1BR (Marco) (afdeling Twente) op het VeronPinksterKamp in Odoorn bezocht, en natuurlijk kon Marco (PE1BR) het niet laten om eventjes achter het stuur van de 2-nerdy mobiel te kruipen.
Afbeelding

:wink:
Gerard

PA3GVQ
Berichten: 105
Lid geworden op: 24 apr 2005, 19:53

#2 Bericht door PA3GVQ »

Ja ik heb hem zien staan.. helaas jullie gemist.. ik denk dat ik het toen te druk had bij het solderen met de kinderen. Wat weer een enorm succes was.

Groeten,

Edwin

Gebruikersavatar
GdeVries
Berichten: 152
Lid geworden op: 03 mar 2007, 22:05
Locatie: Emmer-Compascuum
Contacteer:

#3 Bericht door GdeVries »

:wink:
Ik heb van dat solderen nog enkele foto's gemaakt (zie foto-collage hier onder).
Afbeelding
Het geheel zag er goed georganiseerd en gezellig uit ondanks het toch wel wat druiliger weer (het bleef gelukkig droog).
En ook het VeronPinksterKamp internet cafe zag er weer goed en netjes verzorgt (vond het persoonlijk wel wat jammer dat er alleen windows machienes stonden).
Afbeelding
Was weer een gezellige middag met een hoop hande schudden en gezichten uit het verleden.

:wink:
Gerard

PA3GVQ
Berichten: 105
Lid geworden op: 24 apr 2005, 19:53

#4 Bericht door PA3GVQ »

Hallo Gerard,

Net weer terug van het VPK. Het was weer heel gezellig en ik heb me weer prima vermaakt.

Leuk die foto's van het solderen, ik heb er ook een hele serie gemaakt en die zal ik hopelijk van de week even op het web zetten.

Cees PA0CRB en een aantal extra helpers, doen dit altijd samen met de aanwezige kinderen.

Groeten,

Edwin

Theo

Re: VeronPinksterKamp-2007

#5 Bericht door Theo »

Ik zag hier een filmpje staan,
http://www.youtube.com:80/watch?v=YyByC ... re=related
Ook de BB codes eens aanpassen?

Plaats reactie