nieuwe site PI4KAR, informatie over radiomarkt 23 december

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Gesloten
Bericht
Auteur
PB0P
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 apr 2005, 11:04
Roepletters: PB0P
Locatie: Bladel

nieuwe site PI4KAR, informatie over radiomarkt 23 december

#1 Bericht door PB0P »

PI4KAR heeft een nieuwe site, met daar meer informatie over de radiovlooienmarkt van 23 december a.s.
Entree 3 euro, parkeren gratis.
aanvang 10 uur
cultureelcentrum, "Den Herd Bladel"
Opgave deelname voor Kramen en gratis voor verenigingen via onze site of bel: Benny PD2BRS 06 – 39629365

http://www.pi4kar.net
Laatst gewijzigd door PB0P op 25 nov 2012, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Qrming since 1984

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: nieuwe site PI4KAR, informatie over radiomarkt 23 decemb

#2 Bericht door PA3HMP »

je bedoeld die met de leugen : je mag je tafel een keer vol stouwen en ga je gang, tot zo'n 1300 bezoekers kunnen bij je kraam komen snuffelen..

als je eerlijk bent zet je er neer dat de laatste jaren er slechts rond de 300 bezoekers kwamen over de gehele dag en bij lange na geen 1300, maar ach eerlijkheid is bij de kar verdwenen met het overlijden en weggaan van verschillende leden.

Dennisd
Berichten: 507
Lid geworden op: 08 feb 2012, 08:41

Re: nieuwe site PI4KAR, informatie over radiomarkt 23 decemb

#3 Bericht door Dennisd »

Ach al komen er 10 bezoekers ,zal me eerlijk gezegd een worstje wezen,wat voor afspraken ze maken met de standhouders ,daar er altijd wel onderling gezever is ,met voor en tegenstanders. maar voor een paar euro even leuk rondsnuffelen is altijd leuk op radio markten ,
en modder gooien over het forum zonder onderbouwing gebeurt al genoeg :wink:

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: nieuwe site PI4KAR, informatie over radiomarkt 23 decemb

#4 Bericht door PA3HMP »

Tja somme mensen hebben er geen bezwaar tegen dat ze besodemieterd worden, maar dit geeft typisch aan hoe eerlijk het er aan toegaat bij de KAR en hoe ze met standhouders en bezoekers omgaan, net als die illegale loterijen van een aantal jaar geleden met als hoofdprijs een TS50 waarvan ik zelfs nooit het bestaan heb kunnen vinden (toen ik daarna in het bestuur zat, dus smoesjes van de winnaar mag niet bekend worden gemaakt ivm wet op de privacy gelde voor mij niet) en volgens verschillende mensen die toen in het bestuur zaten nooit bestaan heeft.

en mensen maar loten kopen voor een schijnbare hoofdprijs van lucht.

Ik vraag me af hoe lang het zal duren voordat er weer illegale loterijen gehouden zullen worden...

Dennisd
Berichten: 507
Lid geworden op: 08 feb 2012, 08:41

Re: nieuwe site PI4KAR, informatie over radiomarkt 23 decemb

#5 Bericht door Dennisd »

PA3HMP schreef:
en mensen maar loten kopen voor een schijnbare hoofdprijs van lucht.
Ik vraag me af hoe lang het zal duren voordat er weer illegale loterijen gehouden zullen worden...
ik zie dit echt als kluit modder gooien over het forum zonder onderbouwing.

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: nieuwe site, informatie over rrkt december

#6 Bericht door PA3HMP »

Zonder ondebouwing, ach ik heb daar jarenlang in het bestuur gezeten en weet dus hoeveel bezoekers er komen, als ze dan beweren tot er wel tot 1300 mensen langs komen dan liegen ze dat ze barsten aangezien er rond de 300 zijn en dan heb ik het nog niet eens over de laatste jaren dat er veel sneeuw was.

Dennisd
Berichten: 507
Lid geworden op: 08 feb 2012, 08:41

Re: nieuwe site PI4KAR, informatie over radiomarkt 23 decemb

#7 Bericht door Dennisd »

Ik ben zelf eigenaar van een hondenvereniging ,en ik kan je zeggen dat je nooit niet exact kan aangeven hoeveel mensen er op je evenement afkomen
dit heeft met zoveel factoren te maken ,onder andere het weer ,andere evenementen ,reclame voor je evenement ,etc etc ,
Als ik zie dat er structureel dingen gebeuren in een vereniging die niet door de beugel kunnen ,dan kan ik van me eigen zeggen dat ik echt geen jaren in het bestuur zal zitten ,dan kies ik eieren voor me geld,en ga ik niet nadien me beklag doen ,nogmaals dit is moddergooien pur sang .

Gebruikersavatar
coolepascal
Berichten: 3745
Lid geworden op: 15 mar 2010, 14:45
Locatie: ZL
Contacteer:

Re: nieuwe site, informatie over rrkt december

#8 Bericht door coolepascal »

PA3HMP schreef:Zonder ondebouwing, ach ik heb daar jarenlang in het bestuur gezeten en weet dus hoeveel bezoekers er komen, als ze dan beweren tot er wel tot 1300 mensen langs komen dan liegen ze dat ze barsten aangezien er rond de 300 zijn en dan heb ik het nog niet eens over de laatste jaren dat er veel sneeuw was.
HMP, niet zeiken maar gewoon komen.
Krijg je van mij een bakkie koffie :)
Niet gehinderd door enige kennis van zaken.

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: nieuwe site, informatie over r 23 de

#9 Bericht door PA3HMP »

Dennisd schreef:Ik ben zelf eigenaar van een hondenvereniging ,en ik kan je zeggen dat je nooit niet exact kan aangeven hoeveel mensen er op je evenement afkomen
dit heeft met zoveel factoren te maken ,onder andere het weer ,andere evenementen ,reclame voor je evenement ,etc etc ,
Als ik zie dat er structureel dingen gebeuren in een vereniging die niet door de beugel kunnen ,dan kan ik van me eigen zeggen dat ik echt geen jaren in het bestuur zal zitten ,dan kies ik eieren voor me geld,en ga ik niet nadien me beklag doen ,nogmaals dit is moddergooien pur sang .

nee hoor dit gaat over zaken die NU weer gebeuren, jaren geleden gebeurde dat ook tot een persoon verdween uit de vereniging vanwege gesjoemel, zo te zien die die persoon nu weer terug.

En Pascal nee gratis koffie of niet (hoewel heel aardig aangeboden door jou) heeft geen invloed op mijn beslissing

Dennisd
Berichten: 507
Lid geworden op: 08 feb 2012, 08:41

Re: nieuwe site PI4KAR, informatie over radiomarkt 23 decemb

#10 Bericht door Dennisd »

jammerlijk om te zien hoe mensen met oud zeer ,anderen een plezierige dag kennelijk niet gunnen.
ach ik zit in de buurt ik ga toch ff kijken hoe ongezellig het daar daadwerkelijk is :wink:

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: nieuwe site informatie over rmb

#11 Bericht door PA3HMP »

ik had al vermoed dat jij bij het clubje hoorde, verklaart ook jouw oogkleppen

Dennisd
Berichten: 507
Lid geworden op: 08 feb 2012, 08:41

Re: nieuwe site informatie over rmb

#12 Bericht door Dennisd »

PA3HMP schreef:ik had al vermoed dat jij bij het clubje hoorde, verklaart ook jouw oogkleppen
Haha sorry beste man,ik ken totaal niemand uit deze vereniging ,niet een persoon zelfs
ik kom ook totaal niet uit die regio ,maar ik ga daar naar toe omdat ik wat spullen nodig heb
feit is dus dat je ook nu helaas wederom ongenuanceerd en totaal met met maar een doel, modder aan het gooien bent
wie heeft nu die kleppen op ?

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: nieuwe site informatie over remb

#13 Bericht door PA3HMP »

jouw berichten doen zeer sterk anders vermoeden.

gezien het feit dat ze nu gewoon aan het liegen zijn naar standhouders over het bezoekers aantal van pak hem beet 4 keer de werkelijkheid moge duidelijk zijn dat het in geen geval moddergooien genoemd kan worden.

en nu hou ik er over op, al genoeg tijd verspilt aan het boefjes clubje
Laatst gewijzigd door PA3HMP op 25 nov 2012, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennisd
Berichten: 507
Lid geworden op: 08 feb 2012, 08:41

Re: nieuwe site PI4KAR, informatie over radiomarkt 23 decemb

#14 Bericht door Dennisd »

ja sorry,maar dat is dan jou probleem ,ik heb totaal geen banden met wie dan ook van deze club of ,mocht dit wel zo zijn
dan zou jou bericht me dit toch echt niet doen verdoezelen hoor :mrgreen:

maar goed ik taai af ,want dit gaat totaal nergens meer over .
prettige zondag

pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

Re: nieuwe site PI4KAR, informatie over radiomarkt 23 decemb

#15 Bericht door pa5cal »

Oke, dit is nu al de zoveelste keer dat het over de KAR gaat. Ik wens geen gezeur meer over die organisatie te zien, het is duidelijk.

-P

Gesloten